Jasmin ja julkisuus?

KerrotaanMediaan

27

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkotkotko

      Joku voisi väittää, että Oskar on vaan katkera siitä, että seurustelu päättyi tämän menestyvän, ahkeran, rikkaan ja kansainvälisen huippumallin kanssa?

    • Bcdfd

      ASia on toisin päin, Oskari yritti saada julkisuutta Jasminin avulla. Nyt naukuu katkerana kun Jasmin jätti ja nykyinen yrittää iskeä miljonääriä lähettämällä alastonkuviaan näille.

    • paska.maha

      Oskarin katkaravusta ei ollut mitään iloa Jasminille.

      • heinänteko

        No jos on "heinähäkki" niin eihän isompikaan seiväs tunnu missään....


    • Noteeth

      Dennis oli kivan näköinen britti-pappa. Sympaattisen oloinen eläkeläinen.

    • qazedc

      Jos Jasmin hakisi pelkästään julkisuutta, niin tuskin hän olisi nyt Jarmon kanssa. Eiköhän rakkaus ja oikeat tunteet tehneet tällä kertaa valinnan.

      • Loisiva.teini

        Niin, rrakkaus ja oikeat tunteet... TAAAS kerran.
        Mitä muuta elämässä?

        Ei mitään!


      • hirrrrvitys

        Ja ihan muuten huvikseen antaa nyt juttuja juorulehdille, niinkö? Eli sama peli jatkuu edelleen: rrrrrrakkaille miehille ei herkkää puolta näytetä, kaikki otetaan irti, mitä saadaan, "minä itse" aina ekana, ja julkisuudessa roikutaan keinolla millä hyvänsä. Jarmo ei varmaan tiedä ja tajua kaikkea, mitä tuo kiero, itsekäs nainen touhuaa.


      • Malluzka

        Olen samaa mieltä. Jasmin olisi voinut halutessaan ottaa esim. jonkun varakkaan julkisuuden henkilön, mutta eipä tehnyt. Hän valitsi tällä kertaa aivan tavallisen suomalaisen ja tuntuu olevan varsin tyytyväinen valintaansa. En tietenkän mene vannomaan, etteikö hän myöhemmin voisi valita ja ottaa jonkun toisen, mutta se onkin jo eri tarina.


      • Kierrätyskamaa
        Malluzka kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Jasmin olisi voinut halutessaan ottaa esim. jonkun varakkaan julkisuuden henkilön, mutta eipä tehnyt. Hän valitsi tällä kertaa aivan tavallisen suomalaisen ja tuntuu olevan varsin tyytyväinen valintaansa. En tietenkän mene vannomaan, etteikö hän myöhemmin voisi valita ja ottaa jonkun toisen, mutta se onkin jo eri tarina.

        Miesjoukko, mistä Jassu pystyy valintansa tekemään, koostuu vanhoista, kouluttamattomista ja moneen kertaan eronneista varattomista luusereista, joille oman maineen menettäminen ei enää merkkaa mitään. Menestyneet julkkismiehet kiertää sen kaukaa, kieltävät yhden yön suhteetkin.


      • SarjaPokaaja
        Malluzka kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Jasmin olisi voinut halutessaan ottaa esim. jonkun varakkaan julkisuuden henkilön, mutta eipä tehnyt. Hän valitsi tällä kertaa aivan tavallisen suomalaisen ja tuntuu olevan varsin tyytyväinen valintaansa. En tietenkän mene vannomaan, etteikö hän myöhemmin voisi valita ja ottaa jonkun toisen, mutta se onkin jo eri tarina.

        Jasmin olisi voinut myös vaihteeksi olla ottamatta yhtään ketään, ja tehdä jotain omalle itsenäiselle elämälleen. Mutta kun tarvitsee katon päänsä päälle ja jonkun, jonka avulla näyttää Dennisille ja Richardille, että tässä nyt ollaan onnellisempia kuin koskaan.
        Ja tää vanhojen äijien pokaaminen on vaan osoitus Jassun huonosta itsetunnosta. Jos kumppani olisi oman ikäinen, joutuisi hänestä ehkä kilpailemaan muiden naisten kanssa. Nyt, ketä muuta kolmevitosta kiinnostaa yli viiskymppinen ukko.


      • Olenkokenutsen

        Hei! Älä yritä yleistää! Itse olen 27 vuotias nainen ja minulla on tällä hetkellä 57-vuotias mies ja meillä menee ihan hyvin. Tiedän, että mies saisi halutessaan vaikka 20-vuotiaan timmin pimun, mutta ei halua, koska kanssani hänen on hyvä olla. Myös siellä makkarissa. Olen ollut myös yli 65-vuotiaan kanssa ja hommat sujui silloinkin.


      • poppipop
        Olenkokenutsen kirjoitti:

        Hei! Älä yritä yleistää! Itse olen 27 vuotias nainen ja minulla on tällä hetkellä 57-vuotias mies ja meillä menee ihan hyvin. Tiedän, että mies saisi halutessaan vaikka 20-vuotiaan timmin pimun, mutta ei halua, koska kanssani hänen on hyvä olla. Myös siellä makkarissa. Olen ollut myös yli 65-vuotiaan kanssa ja hommat sujui silloinkin.

        Taidat olla samaa luokkaa kuin J:kin. Onnea vain valitsemallasi tiellä.


    • Jassun.elämää

      Jasmin nai homon pelkästään JULKISUUDEN takia. Samoin seiskan kanssa oli etukäteen tehty sopimus häistä brittipappan kanssa eli JULKISUUDEN takia nai senkin ukon, ei siksi että olisi halunnut Denun vaimoksi. Australian parin kuukauden vierailusta kerrottiin innokkaasti kaikki JULKISUUTEEN, samoin jutun loppupuinti tehtiin JULKISESTI. Elämästä tän uusimman jampan kanssa raportoidaan niin ikään säännöllisesti JULKISUUTEEN tekstein ja kuvin ja annetaan haastatteluja.

      Mistä IHMEESTÄ Jassu kertois JULKISUUTEEN kuin milloin mistäkin miehestä? Työstään, urastaan, opiskelustaan, harrastuksistaan? Ei olis yhtään mitään kerrottavaa. Miehet on vain kellukkeita joiden avulla Jassu pysyy joten kuten pinnalla. Ilman alati vaihtuvia miehiä seiskaa ei joku mitätön, tyhjäpäinen jassu kiinnostais pätkääkään ja julkisuudessahan Jassu haluaa kynsin hampain olla ja pysyä.

      Jos rakkaus tähän Jamppaan olis aitoa ja oikeaa, Jassu rakentais elämäänsä yhdessä Jampan kanssa, ei yhdessä Seiskan kanssa!

    • Tietääfaktat

      Onhan Jasmin ilmoittanut seiskaan, että matkustaa Helsinkin Oskun luo. Soittelee jatkuvasti toimittajille ja satuilee niitä näitä. Suurinta osaa ei edes kirjoiteta, on sen verran puppua tullut.

      • eiselvääpäivää

        HEH, HEH ei voisi enempää naurattaa tuo, kun Oskari ei halua olla julkisuudessa. Ei varmaan haluakaan, koska muuta kuvattavaa siitä ei ole kuin känniörvellyksiä.


      • Ydeue6665vv
        eiselvääpäivää kirjoitti:

        HEH, HEH ei voisi enempää naurattaa tuo, kun Oskari ei halua olla julkisuudessa. Ei varmaan haluakaan, koska muuta kuvattavaa siitä ei ole kuin känniörvellyksiä.

        Eipä oo Jassussakaa muuta.


      • siltävaikuttaa
        Ydeue6665vv kirjoitti:

        Eipä oo Jassussakaa muuta.

        Onko sulla vielä edes ikää ostaa kaupasta sidukkaa?


      • outoräksyttäjätaas
        siltävaikuttaa kirjoitti:

        Onko sulla vielä edes ikää ostaa kaupasta sidukkaa?

        No miten kenenkään ikä nyt Jasson tyhjänpäiväiseen elämään liittyy????
        Ei se Jasson elämä muutu sen loistokkaammaksi vaikka täällä olisi kaikki alle sidukan osto iän, PAHVI.


    • huolestunutuimari

      Milloin Jasminilla alkaa työt? On jo kohta 10 vuotta kulunut allasjumppamaisterin kesäduuneista.

    • nononohiuytrfd

      Mua jäi vaivaamaan,että miksi Oskari lle oli sokki rintamamiestalon yläkerta vai sekö oli sokki,että oli Jasminin valtakunta?

      • lkjuytghfrt

        Siis oikeesti,rintamamiestalot on ihania,niissä on tunnelmaa ja hyvä fiilis.Oliko se Katajiston mielestä jotenkin köyhää vai sekö mätti,että Mäntylä oli tavallaan omillaan?


      • kirjanlukenut

        Kannattaa lukea Oskarin kirjoittama kirja, niin sieltä se vastaus löytyy.


    • TuntiTaksa

      Jassu aloittanee pian parisuhdeneuvojan työt. Vastaanottotiloja järjestellään ilmeisesti miesystävän asunnolle.

      • sdcrwevsdvca

        Paritteluavustajana tienaisi varmastikin paremmin.


      • sfhJkk

        Mistä nyt tuommoinen kommentti. Ei aiheellinen.
        Mutta jotain työtä Jasminin pitäisi jo vihdoinkin alkaa tehdä? Mikä (kaikki) mättää??? Nainen on 35 ja risat, huh heijakkaa...


    • kikikali

      Onko Jassu taas kilahtanut kun ylläpito suojelee häntä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe