Hyvät huomenet erälle naiselle! :)
Jokos sielä ollan hereillä?
On siis torstai
12
311
Vastaukset
- Vastaakiltisti
Kuinka monta h nukuit?
Näin unia, kummallisia, vanhasta työkaverista. Mitähän hänelle kiuluu. . . - Nythänollaan
keskellä viikkoa, vaikka onkin torstai. Mutta, kelpaa se näinkin ja oikein hyvää ja antoisaa torstaita ;).
Huomenta.Nukuin hyvin..Ihanasti itseasiassa..Nam nyt kahvia.
- huomentarakas
hyvää huomenta rakas
- hymyjäpäivääsi
Kiva kun ilmottelet mikä päivä meneillään 😊
- Nythänollaan
Hyvän tavan vuoksihan on hyvä tiedottaa meneillään olevasta päivästä, kun muuten joku kohta hihittelee päivä erehdyksestä ;).
- sä.olet.jo
siellä ahkerasti töitä vääntämässä, kun minä tässä vasta juon aamukahveja. Eihän työttömällä ole mihinkään kiire.
- wertiopp
Oot sä jo töissä. Sit ei varmaan nähdä tos kääntiksel kohta, voi harmi🙁. No hyvää päivän jatkoa sitten. Tänään jopa kiirettä pitää...
- heräsintänään
valitettavasti jo klo 5 aamulla mun lapsen rääkymiseen. Ei siinä metelissä kukaan nuku. Puoli naapurustoa sai makean herätyksen.
- Mummy2
Voi parkaa, tuskin muistan tuota.
Jos toi nyt on totta, mut oothan sä kirjoittanu teidän epäkonventionaalisesta perheestä. - Elluhalloyb
Iltaa. lumimies...
En oo ehtinyt vastata...
Nyt löysin....
Soppailin....kävelin...
Ei ollut kipuja tänää....
Ihan hyvä päivä...ostin laatikoita..
Mulla sellainen teline..
Mikä on kiertänyt..varmaankin kaks kämppää..nyt tuli kotiin..mulla sille käyttöä...
Pyykinsilittelyä olis...ei niin kivaa...
Oliko sun päivä hyvä..?
Tähän täytyy välii sanoo et ulkona ollut aivan ihanii päivii...
Ja viel sekin et oma kotikaupunki tullut kyl auto rikkaaks...Toises pääs kyl aika vilkasta...
Vaikkei aamu...nyt ilta..Kivaa iltaa..
Näppäimistö ..olos kovil...ajattelen♥- Naiselle.mieheltä
Hei iltaa luminaiselle 🤗 halit 😉
Normipäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454990Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481119- 131053
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8927Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713