Tämän aamun viesti oli, että isä oli mennyt omaan harrastukseensa ja jättänyt kaksi lastaan autoon nukkumaan, toinen 3- vuotias oli herännyt ja lähtenyt yksin kävelemään. ehti jopa pari kilometriä mennä, onneksi nuoret ihmiset huomasivat ja ottivat lapsen huostaansa ja toimittivat viranomaisille.
Kyllä on aika vajaa älyistä tältä isältä jättää lapsia yksin, tiedän esim. tuon ampuma harrastuksen, että siinä aika katoaa ja vie aikaa.
Samoin olen törmännyt siihen, kuinka eronneet jättävät lapsensa kotiin nukkumaan ja hiipivät itse baareihin hakemaan seuraa ja ilmeisesti muutakin.
Kuinkahan moni lapsi onkaan jätetty yksin kotiin, vaikka olisi ollut mahdollisuus pyytää lapsille hoitaja ja ilmaiseksi. Kerran kuulin, että häpeää itse toimintaansa, jotta jättää sen vuoksi lapset ilman hoitajaa ja takana taitaa olla sekin, josko tulisi se tuntematon yövieras sinen kotiin.
Kun koettaisitte jotenkin ymmärtää tuota toimintaa lapsen kautta, miten pelokas lapsi onkaan tuollaisesta.
No aamun lööpeissä näkyi myös, kuin 31 vuotias huumeisiin sortunut särki paikkoja terveydenhuollon puolella, kun hoitosuhteeseen oli tulossa muutos.
Onhan tämä sekaista touhua, käytetään huumeita, jotka ovat ties missä ja mitä myrkkyä ja sitten
heitä hoidetaan julkisin varoin ja vielä tuollaista tekevät.
Aikanaan on riittänyt rahat noiden myrkkyjen ostoon, nyt ei sitten enää hoitoon.
Ei enää oikein ymmärrä miten rikki tämä kansa on. No politiikot hoitavat ennen muuta raha-asioita, onko se taho joka hoitaa näitä tarpeita huomioitaviksi politiikoille täysin nolla.
Jotain pahasti villa ihmisten päässä kun lapset ovat kuin esine, jotka voidaan käsitellä sivuun heittäen, aina on minä itse edellä. Eikö se olekaan rakas lapsi. Samoin tämä pään sotkeminen huumeilla, alkoholilla tai sortuminen pelaamiseen. Tämä toiminta tuhoaa ihmisiä , ei meillä ole enää minkäänlaista järkevää elämää.
Miten saataisiin ihmiset välittämään itsestään niin paljon, että eivät tuhoaisi omaa ja lastensa elämää. Vaan he oppisivat sanomaan ei sanan useammin, lapsiperheessä joutuu joustamaan omista menoistaan ja hankinnoistaan , mutta se ei ole ikuista jos jaksaa lastensa kanssa niin pitkään, että he alkavat saada jo rahaa itsekin ja pärjäävät itse ilman kaitsijaa. Sittenkin toivon jokaisen löytävän jotain mielekästä täytettä elämään, oppimista kuntoilua ja hyvien ystävien tapaamista. Baareissa istuminen on melko tyhjänpäiväistä elämää ja holtitonta lisäksi.
Itse en viinoja ostele ja litki, sillä minusta ne ovat niin pahanmakuisia, jotta käytän senkin rahan johonkin tärkeämpään, vaikka lasten hyväksi.
Puuttuuko järkevä ajattelu
dtryu
1
<50
Vastaukset
- öloki
Ja vielä kauheampaa, tämä lapsi oli siellä omalla kävelyllä keskiyöllä. Mitähän tuon isän päässä on ollut kun keskellä yötä lapset autossa nukkumassa ja uskoisin, että toinen vielä pienempi.
Voihan se hermo lapsiin mennä, kun eivät nuku, mutta ei näin.
Naapurin rouva aikoinaan meni kotikylmiöön laskemaan numeroita siihen saakka, kunnes hermo taas piti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662268Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231517Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851244Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841184Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051084- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932