Skeidapötkylät

annannaaaa

Ruskeasta skoda kombista tulee ihan mieleen kakkapökäle. Eivät ne skodaa turhaan köntsäksi nimitä....

18

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZkodaHolistiKyymanDorka

      Hienoa ZkodaHolisti, laitat ihan parasta sitten jälleen kerran.

    • mielekuvitus

      Ja taas tuli Mieleen, mutta sillehän me ei mitään voida.

    • tärärättättää

      Suomen suosituin yritysauto ei voi olla mikään kakkapötkylä. Suomen suosituin automalli ei voi olla mikään kakkapötkylä. Trollilla voi olla housuissaan kakkapötkylä.

      • ryttyytystä_skootalla

        Trolli, anuksesti vuotaa. Vaihda kalsarit heti!


    • suomentylsin_harmaa_skei

      kieltämättä se ruskea skodan väri, yhdistettynä pötkömäiseen sämpylä-muotoiluun, tuo paskapökäleen mieleen. mitään yritysautoja noi ei ole, sinikaulus duunareilla korkeintaan työsuhdeautoja, joitain kappaleita. ja liising kippanoita, hikisiä rumia kökkäreitä.

    • köntsäilyt

      KÖNTSÄ !!! siinäpä osuva lempinimi tuolle ainoalle aidolle itäautolle, vielä nykypäivänä!!!

    • tototohjo

      Mielipiteesi ei saa vastakaikua, mikäli myyntitilastoihin on luottamista. Et saa myytyä ajatuksiasi palstan ulkopuolelle, mikä varmaankin harmittaa kovista ponnisteluistasi huolimatta. Ja vielä kellon ympäri. Aivan hukkaan olet kuluttanut aikaasi vuosikaudet, joten ei ihme, että sylettää. Paljon olet tänäänkin kirjoitellut höpöjäsi, mutta ei ne oikein uppoa.
      Vaan keskinkertaista kehnompaa viihdettä toki järjestät virkaheiton narrin tapaat. Kiitos siitäkin vähästä!

      • äLä.RuoKi.tRolli.A

        Me skodistit olemme osasyyllisiä siihen, että tämä zkodaholistivepukainen viihdyttää täällä itseään. Narsistinen luonteenpiirrehän tarkoittaa sitä, että hemmo nauttii siitä, kun näkee omat kirjoituksensa palstalla ja vielä enemmän nauttii, kun hänen kirjoituksiinsa vastaillaan. Jospa siis lakkaisimme kaatamasta vettä myllyyn.

        Pointti on tosiaankin, että ei tämän palstan kirjoitukset heilauta ketään suuntaan eikä toiseen, joten aivan turhaa tuollainen trollaaminen on. Ajankulukseen nuo trollijantterit sitä tekevät, kun ei niillä ressukoilla muutakaan sisältöä elämässä ole.

        Trollit haukkuu, mutta karavaani kulkee.


      • niitäkin_oli_joskus
        äLä.RuoKi.tRolli.A kirjoitti:

        Me skodistit olemme osasyyllisiä siihen, että tämä zkodaholistivepukainen viihdyttää täällä itseään. Narsistinen luonteenpiirrehän tarkoittaa sitä, että hemmo nauttii siitä, kun näkee omat kirjoituksensa palstalla ja vielä enemmän nauttii, kun hänen kirjoituksiinsa vastaillaan. Jospa siis lakkaisimme kaatamasta vettä myllyyn.

        Pointti on tosiaankin, että ei tämän palstan kirjoitukset heilauta ketään suuntaan eikä toiseen, joten aivan turhaa tuollainen trollaaminen on. Ajankulukseen nuo trollijantterit sitä tekevät, kun ei niillä ressukoilla muutakaan sisältöä elämässä ole.

        Trollit haukkuu, mutta karavaani kulkee.

        Karavaanin kulku suomessa loppunee siihen kun itäkippana skoda kielletään Suomessa. Näinhän kävi toisellekin itäautolle, Volgalle.


      • äLä.RuoKi.tRolli.A kirjoitti:

        Me skodistit olemme osasyyllisiä siihen, että tämä zkodaholistivepukainen viihdyttää täällä itseään. Narsistinen luonteenpiirrehän tarkoittaa sitä, että hemmo nauttii siitä, kun näkee omat kirjoituksensa palstalla ja vielä enemmän nauttii, kun hänen kirjoituksiinsa vastaillaan. Jospa siis lakkaisimme kaatamasta vettä myllyyn.

        Pointti on tosiaankin, että ei tämän palstan kirjoitukset heilauta ketään suuntaan eikä toiseen, joten aivan turhaa tuollainen trollaaminen on. Ajankulukseen nuo trollijantterit sitä tekevät, kun ei niillä ressukoilla muutakaan sisältöä elämässä ole.

        Trollit haukkuu, mutta karavaani kulkee.

        onko aasi vetämässä sitä karavaanivankkuria?


    • Rumakinneri

      Heh..suomalaiset on kyllä meleko tonttuja.kaveri laitto uuden octavia viimekesänä..kysyin että miksi valitsit skodan..niin sanoi että luin testejä ja niissä kehuttiin kovasti ja hyvä varmasti kun ihmiset näitä ostavat..
      Ei ollut koeajanut muita uusia autoja ja edellinen vanha volvo.
      Eli tässä hyvät perusteet...

      • AikuistenOikeasti

        Ja kaverisi ajaa tyytyväisenä Skodalla.

        Muuten uskottava juttu, mutta sulla ei oo kavereita. Paitsi me.


      • Skeidamani

        Keskustelun aloittajan kaverit ja toverit ovat vielä nukkumassa. Kyykman, HOLISTI74.91, Toyota_Hybrid1, kuuroksi_skodassa_tullut, ZKODA, FactChecking, TSI2012. On toki paljon muitakin, aluksi nämä.


      • Sarkasmi.sakari
        Skeidamani kirjoitti:

        Keskustelun aloittajan kaverit ja toverit ovat vielä nukkumassa. Kyykman, HOLISTI74.91, Toyota_Hybrid1, kuuroksi_skodassa_tullut, ZKODA, FactChecking, TSI2012. On toki paljon muitakin, aluksi nämä.

        Niin, heitä on paljon, kriittisiä tovereita. Da da.

        Mutta on vain yksi Helkaman maksettu kehuja trollaamassa Toyotaa vastaan 247365.


      • kunnon naurut sain kun tuttu oli ostanut skoda octaavian, ja kysyin onko hyvä auto. tarttui kiinni repsikan puolen aukinaisesta etuovesta, heilutti niin että koko kippana huojui sivusuunnassa, ja oven sisällä hölskyi vesi kuuluvasti. Samalla totesi, että "muuten hyvä auto, mutta......" Silloin kyllä *REPS* .... kaveri nauroi itsekin itäkipolle, ja ilmoitti: ei ikinä enää skodaa :-D


      • Aktiivimallin_kannattaja

        Olet vaan ehdollistunut palstan höpöjutuista. Koetas poisoppia moiset typeryydet ja miehistyä aktiivimallin uhatessa sinuakin. Olet ainakin muutaman tunnin pois netin äärestä kuukaudessa, toivottavasti.


    • lauloihan tai kertoi sleepy sleepers 80luvulla, kuka halvattu on mennyt puhkomaan kumit minun skooda kombistani.

      • Kyrväntö

        Kateellinen holisti sen teki.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe