12 tunnin vuorojärjestelmä.

Oletteko olleet ex-rudislaiset tyytyväisiä tuohon 12 tunnin järjestelmään mikä on käytössä eri osastoilla?

Pitääkö vapaalta tulla monesti töihin ylitöihin? Täällä Raahessa vaan änkyröidään tämän asian kanssa..
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

Mitä sä tänne tuut itkeen.meillä on kuimukki ja kohta hienot autoliikkeet
Ilmianna
Jaa
Mitä sä tänne tuut itkeen.meillä on Pers Pilkkala jo SCC tuomittu
Ilmianna
Jaa
Joo ikävä homma se Teidän SCC..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
On se SCC tuomittu Pers Pilkkalalle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllähän 12 tunnin vuorojärjestelmään on olleet tyytyväisiä kaikki ketkä siihen on siirtyneet, vaikka etukäteen monet vastustivat. Nyt on enemmän vapaapäiviä kuin työpäiviä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Onko pitänyt kesken vapaan tulla töihin? Teidän päässä kuulemma osataan sopia asioita, mikä on tuntematon täällä Suomen Magnitogoroskissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ggdjjdjdkkdkdd kirjoitti:
Onko pitänyt kesken vapaan tulla töihin? Teidän päässä kuulemma osataan sopia asioita, mikä on tuntematon täällä Suomen Magnitogoroskissa.
Ei tietenkään pakko ole tulla, varsinkin kun innokkaita ylityöntekijöitä löytyy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ggdjjdjdkkdkdd kirjoitti:
Raahessa kuulemma aika änkyrähenkinen ammattiosasto.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Raahe on jäänyt taistolaisuuden 70-luvulle. Hienoa että olette itse osanneet sopia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Raahessa noudatetaan lakia, mika vuoti takaa sen ettei työnantaja pääse hyväksikäyttämään työntekijöitä jotka itse ei näy ymmärtävän asiaa
Ilmianna
Jaa
Kumma kun on sama johtaja raahessa/hämeenlinnassa , niin silti täysin epätasa-arvoisesti kohdellaan työntekijöitä..vuotilla tulee noutaja seuraavissa vaaleissa, tollasta diktaattoria vielä ollut missään...ja johtajat pelkää kuin ruttoa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Äläs ny länkytä tyhjää vasenmistolainen.vuotiin luotetataan kun seinään
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mä oon ihan sippi. Vapaapäivät maistuu, mutta työpäivät on tällä mallilla tuskaa.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

12 tunnin vuorojärjestelmä.

Oletteko olleet ex-rudislaiset tyytyväisiä tuohon 12 tunnin järjestelmään mikä on käytössä eri osastoilla?

Pitääkö vapaalta tulla monesti töihin ylitöihin? Täällä Raahessa vaan änkyröidään tämän asian kanssa..

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta