Purjeveneinfo

MSC1

Purjeveneinfo.fi on kesällä 2017 avattu suomalainen purjevenesivusto, josta voi etsiä tietoa eri purjevenemalleista, keskustella, lukea arvosteluja ja jakaa mielipiteitä muiden kanssa.

Sivuston tarkoitus on luoda kattava tietopankki johon sisältöön ja määrään kävijät vaikuttavat itse. Tarjoamme keskustelupalstan jokaiselle purjevenemerkille erikseen, näin kokemusten ja tietojen vaihtaminen on helppoa, yksinkertaista ja hyödyllistä kaikille samoista veneistä kiinnostuneille.

Purjeveneinfo.fi blogi on tarkoitettu kaikille. Sieltä voi lukea meidän sekä muiden purjeveneaiheisia kirjoituksia ja kommentoida niitä. Otamme mielellään vastaan lisää blogilisäyksiä joten ota reippaasti yhteyttä alla olevalla lomakkeella tai lähetä sähköpostia info(at)purjeveneinfo.fi

Käy tutustumassa,
www.purjeveneinfo.fi
https://www.facebook.com/purjeveneinfo.fi/?ref=bookmarks

15

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MSC1

      Palautetta kaivataan.

      Mitä haluaisitte nähdä sivustolla ja onko jokin sellainen merkki/malli joka vielä puuttuu vene-listasta tai olisi kipeästi päivitettävää?

      Työstämme sivustoa kokoajan joten otamme mielellään vastaan ehdotuksia ja muistakaa että sivuston idea on, että sisältöön ja määrään kävijät voivat vaikuttavat itse :-)

      https://www.purjeveneinfo.fi/

    • Msc1

      Päivitetty Tur sekä Bluebird

      www.purjeveneinfo.fi/veneet

    • PInfo
      • Suomessa tämä tarkoittaa yhtä myytyä venettä.


      • Bossu kirjoitti:

        Suomessa tämä tarkoittaa yhtä myytyä venettä.

        4 itseasiassa, v 2017


      • Msc1 kirjoitti:

        4 itseasiassa, v 2017

        Suomessa rekisteröitiin viime vuonna 11 purjevenettä, joten 4 katamaraania tekisi 36%. 2016 rekisteröitiin 29, joten markkina romahti 62%.


    • Joakim1

      Katsoin hiukan sivua ja jäin miettimään mistä tiedot ovat peräisin. Osa vaikuttaa käännetyiltä ja osassa on asiavirheitä. Esimerkiksi Bavaria ei ole enää moneen vuoteen omistanut Grand Soleilia ja Dufouria ja siitä kun Bain Capital omisti Bavarian on vielä kauemmin.

      Ilmeisesti lähteenä on ollut joku jenkkisivusto, sillä tuolla on useita merkkejä, joita ei todennäköisesti Suomessa ole yhtään kappaletta?

      • joo, tiedot ovat peräisin monesta eri lähteestä internetissä, alan lehdistöstä (englanti, suomi, saksa) jne. Sivuston ajatus onkin että ns tuntemattomat merkit Suomessa saisivat näkyvyyttä ja ihmiset voisivat ainakin alustavasti tutustua myös merkkeihin joita ei näy yleisesti meidän vesillä.

        Jos jokin tieto on väärin tai vanhaa otamme siitä miellään sivuston kautta palautetta vastaan, korjaan yllä olevan, kiitos tiedosta.


    • Afarak

      Lisätkää sinne Junkwind 35, se puuttuu. Ominaisuuksina mantookin tolpat vedetty ruostuvilla peltiruuveilla kanteen. Näyttää vanhalta Nokian jalkineiden kumitossulta rintavassa jalassa.

    • poiuytgg

      Olson 29 Ei ole 9.09 pitkä, eikä 2.84 leveä, noin aluksi...

      • missä niin väitetään?


      • Joakim1
        Msc1 kirjoitti:

        missä niin väitetään?

        Sivuilla olevassa linkissä sailboatdataan, joka vilisee virheitä ainakin vain Euroopassa yleisissä veneissä. Niiden tiedot löytyy luotettavammin LYS-taulokosta tai Sailguidesta.


    • Olofsen

      Mikähän virka tämmöisellä sivustolla on? Mainostejien kerääminen? Minua ainakin ärsytti valtava mainosmäärä. Veneiden tietoja saa googlella hyvinkin nopeasti ja helposti eikä blogeja lue kuin teinipissikset.

      • Kiitos palautteesta. Tällä sivustolla on vastaava 'virka' kuten sailguidella tai sailboatdatalla, tosin erolla että voi kommentoida itse kyseisellä venekohtaisella sivulla omat kokemuksensa.

        Ei hätää, ei kukaan pakota sinua lukemaan blogia ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2644
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1952
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1423
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1295
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 19
      1031
    Aihe