Kertokaa nyt viisaammat minulle, joka en niin koirista tiedä enkä välitä. Onko sallittua juoksuttaa aukiolevaa koiraa auton vierellä, perässä, edessä? Siis omistajan ajaessa autoa. Olen viikon aikana kaksi kertaa nähnyt saman nuoren naisen toimivan näin. Asun kaupungin laitamilla, peltoaukean reunalla. Tämä peltoaukea on yleinen koirien kusetus- ja lenkityspaikka. Se on ihan ok, vaikka ne koirat päästetäänkin irti taloni nurkalla. Minua jotenkin hirvitti, kun emäntä lähti ajamaan autolla ja koira miljoonaa perässä. Menivät pellon poikki ja takaisin. Koira vaikutti erittäin vilkkaalta, rotua en osaa sanoa. Sellainen pienehkö.
Eikö koiraa hankittaessa pitäisi vähän miettiä ottaako vilkkaan, paljon liikuntaa tarvitsevan rodun vai vähän loivempiliikkeisen koiran, ellei viitsi lemmikkiään ulkoiluttaa eläimen tarvitsemaa määrää. Toimiko tämä nuori nainen oikein vai väärin?
Koiran ulkoilutus autolla??
Saara54
2
130
Vastaukset
- hdfyydr
Saattaa aiheuttaa eläintenpitokiellon. Tee tutkintapyyntö, www.poliisi.fi ja lisäksi kysy Animaliasta.
Tyypillistä hieman typerän koiraihmisen puuhaa. En tiedä onko laillista, mutta ei se ainakaan fiksua ole. - NiinPylkönmäelläkin
Ihan normaalia toimintaa. Osa pitää remmin päässä ja sitoo hinauskoukkuun kiinni. Ei noille koiraihmisille mitään älliä saa päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760