Puhutaan Lieksan asioista...)))

joka.lähtöön

Eräälle henkilölle on valtava ongelma se, jos avaus ei koske suoraan Lieksaa. Hän valittaa siitä aina.

MUTTA eriskummallista on että tämä henkilö ei itse koskaan kirjoita yhtään mitään Lieksaan yleisesti liittyvää - ei. Eikä hänellä ole tarkoitustakaan kirjoittaa koska hänellä on eräs agenda, ja hän seuraa jos tulee tiettyjä avauksia joista sitten voi valittaa.

Jos ei itsellä ole koskaan mitään asiaa, niin silloin ei pitäisi valittaa muista.

23

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työssään

      Provokaattorin tarkoitus on saada aikaan epäsopua ja suorittaa häirintää.

      • leikkiiJumalaa

        Valitettavasti Suomi-foorumi kerää myös häirikköjä ja häiriintyneitä, jotka pääsevät täällä pätemään koska oma nimi ei tule näkyviin.


      • niin.tuttua
        leikkiiJumalaa kirjoitti:

        Valitettavasti Suomi-foorumi kerää myös häirikköjä ja häiriintyneitä, jotka pääsevät täällä pätemään koska oma nimi ei tule näkyviin.

        Kuten ohessa huomaamme.


      • juuri.näin.se.on
        leikkiiJumalaa kirjoitti:

        Valitettavasti Suomi-foorumi kerää myös häirikköjä ja häiriintyneitä, jotka pääsevät täällä pätemään koska oma nimi ei tule näkyviin.

        Kuten pääpumppu, joka vielä tahallaan kirjoittaa väärin. Mitä se kertoo aikuisesta ihmisestä?


    • Taas yksi turha aloitus joka ei liity mitenkään Lieksaan.

      • Pääpumppu

        Samaa mieltä.
        🐃... ... ...😲


      • sekaiset.pamput
        Pääpumppu kirjoitti:

        Samaa mieltä.
        🐃... ... ...😲

        Mitä ihmettä. Jotain aivan uutta ja todella mielenkiintoista lieksalaista asiaa tällä palstalla. Mielenkiintoinen ja intresantti detalji on myös tuo, että pääpumppu on unohtanut peukuttaa itseään. Loistava aloitus, ottaen huomioon nykytilan ja sävyn palstalla.


      • sekaiset.pamput kirjoitti:

        Mitä ihmettä. Jotain aivan uutta ja todella mielenkiintoista lieksalaista asiaa tällä palstalla. Mielenkiintoinen ja intresantti detalji on myös tuo, että pääpumppu on unohtanut peukuttaa itseään. Loistava aloitus, ottaen huomioon nykytilan ja sävyn palstalla.

        Pääpumppu ei peukuta itseään vaan minä olen kannattanut sitä että hän tekee ilmoituksia asiattomista aloituksista.

        Tämäkään aloitus ei liity Lieksan asioihin vaan se on ns. minäkeskeistä valitusta henkilöltä joka on hermostunut siitä että ylläpito poistaa hänen sääntöjä rikkovia kirjoituksiaan.

        Katuvankka on oikeassa siinä, että aloituksen ei tarvitse aina koskea juuri Lieksaa, mutta siinä vaiheessa kun tänne aletaan spämmätä aamusta iltaan pelkkää negatiivista mamuasiaa niin mielestäni raja kulkee siinä. Ensisijaisesti tämä on Lieksa-palsta eikä maahanmuutto- tai Ruotsin ja maailman asioiden palsta.


      • juuri.näin.se.on
        Uuninpankko kirjoitti:

        Pääpumppu ei peukuta itseään vaan minä olen kannattanut sitä että hän tekee ilmoituksia asiattomista aloituksista.

        Tämäkään aloitus ei liity Lieksan asioihin vaan se on ns. minäkeskeistä valitusta henkilöltä joka on hermostunut siitä että ylläpito poistaa hänen sääntöjä rikkovia kirjoituksiaan.

        Katuvankka on oikeassa siinä, että aloituksen ei tarvitse aina koskea juuri Lieksaa, mutta siinä vaiheessa kun tänne aletaan spämmätä aamusta iltaan pelkkää negatiivista mamuasiaa niin mielestäni raja kulkee siinä. Ensisijaisesti tämä on Lieksa-palsta eikä maahanmuutto- tai Ruotsin ja maailman asioiden palsta.

        Mutta pumpun pitäisi myös kirjoittaa jotain asiaa, ja selvällä suomen kielellä, jota hän nyt ei tee. Hän toistaa vaan samaa lausetta, se ei ole keskustelua vaan häiriköintiä.


      • kaksi.kahelia
        juuri.näin.se.on kirjoitti:

        Mutta pumpun pitäisi myös kirjoittaa jotain asiaa, ja selvällä suomen kielellä, jota hän nyt ei tee. Hän toistaa vaan samaa lausetta, se ei ole keskustelua vaan häiriköintiä.

        pumppu ja pankko, siinäpä pari.


      • melkohärski

        Luulee olevansa jumalasta seuraava, tai mikä se hänen jumala onkaan?


      • siinä.vika
        juuri.näin.se.on kirjoitti:

        Mutta pumpun pitäisi myös kirjoittaa jotain asiaa, ja selvällä suomen kielellä, jota hän nyt ei tee. Hän toistaa vaan samaa lausetta, se ei ole keskustelua vaan häiriköintiä.

        Mutta siihen ei ylläpito puutu.


    • Pääpumppu

      Ei noihin roskajuttuihin ole muuta tehtävissä kuin ilmoa ylläoidolle.
      🐃. ... ...😲

    • Pettynyt889

      Kohta näyttää sääntöjenvastaiselta kaikki. Ei saa kertoa, mitä meistä lieksalaisista ja lieksasta ajatellaan ulkopaikkakuntalaisen silmin.

      • 656

        Niin, olen saanut kuulla asuvan perslävessä ja että maaseutua ei pitäisi pitää asuttuna ollenkaan..


    • RakensinkoTurhaan

      Lieksa tarvitsee uusia asukkaita ja sellaisia ideoita joita täälläkin voisi työkseen tehdä !

    • Kiitos.ja.adjö

      Nyt riitti minulle. En avaa enää Lieksapalstaa pitkään aikaan. Siirryn paremmille markkinoille.
      Laiton sensuuri on pahaanlaatuista rasismia. Se jos mikä on suvaitsemattomuutta.
      Aivan valtava ristiriita on täällä, tällä palstalla. Pitäkää tunkkinne ja piehtaroikaa missä hyvänsä. Parasta tässä on se, että ei tule teillä minua ikävä, ei minullakaan teitä, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Kestän sen mielihyvin kyllä.

      • JaKirjoittajia

        Kummallista tosiaan että firma näyttää haluavan karkoittaa täältä lukijoita, tuolla sensuroinnilla.


    • karvaranneavanne

      Hieman hankalaa,kun kaikki poistetaan.Olisiko syytä poistaa koko Lieksa ja myös kartaltakin

      • säälittävää

        Valtavasti poistettuja viestejä tässäkin ketjussa, eli moderointi on täysin pielessä.


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe