Puhutaan Lieksan asioista...)))

joka.lähtöön

Eräälle henkilölle on valtava ongelma se, jos avaus ei koske suoraan Lieksaa. Hän valittaa siitä aina.

MUTTA eriskummallista on että tämä henkilö ei itse koskaan kirjoita yhtään mitään Lieksaan yleisesti liittyvää - ei. Eikä hänellä ole tarkoitustakaan kirjoittaa koska hänellä on eräs agenda, ja hän seuraa jos tulee tiettyjä avauksia joista sitten voi valittaa.

Jos ei itsellä ole koskaan mitään asiaa, niin silloin ei pitäisi valittaa muista.

23

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työssään

      Provokaattorin tarkoitus on saada aikaan epäsopua ja suorittaa häirintää.

      • leikkiiJumalaa

        Valitettavasti Suomi-foorumi kerää myös häirikköjä ja häiriintyneitä, jotka pääsevät täällä pätemään koska oma nimi ei tule näkyviin.


      • niin.tuttua
        leikkiiJumalaa kirjoitti:

        Valitettavasti Suomi-foorumi kerää myös häirikköjä ja häiriintyneitä, jotka pääsevät täällä pätemään koska oma nimi ei tule näkyviin.

        Kuten ohessa huomaamme.


      • juuri.näin.se.on
        leikkiiJumalaa kirjoitti:

        Valitettavasti Suomi-foorumi kerää myös häirikköjä ja häiriintyneitä, jotka pääsevät täällä pätemään koska oma nimi ei tule näkyviin.

        Kuten pääpumppu, joka vielä tahallaan kirjoittaa väärin. Mitä se kertoo aikuisesta ihmisestä?


    • Taas yksi turha aloitus joka ei liity mitenkään Lieksaan.

      • Pääpumppu

        Samaa mieltä.
        🐃... ... ...😲


      • sekaiset.pamput
        Pääpumppu kirjoitti:

        Samaa mieltä.
        🐃... ... ...😲

        Mitä ihmettä. Jotain aivan uutta ja todella mielenkiintoista lieksalaista asiaa tällä palstalla. Mielenkiintoinen ja intresantti detalji on myös tuo, että pääpumppu on unohtanut peukuttaa itseään. Loistava aloitus, ottaen huomioon nykytilan ja sävyn palstalla.


      • sekaiset.pamput kirjoitti:

        Mitä ihmettä. Jotain aivan uutta ja todella mielenkiintoista lieksalaista asiaa tällä palstalla. Mielenkiintoinen ja intresantti detalji on myös tuo, että pääpumppu on unohtanut peukuttaa itseään. Loistava aloitus, ottaen huomioon nykytilan ja sävyn palstalla.

        Pääpumppu ei peukuta itseään vaan minä olen kannattanut sitä että hän tekee ilmoituksia asiattomista aloituksista.

        Tämäkään aloitus ei liity Lieksan asioihin vaan se on ns. minäkeskeistä valitusta henkilöltä joka on hermostunut siitä että ylläpito poistaa hänen sääntöjä rikkovia kirjoituksiaan.

        Katuvankka on oikeassa siinä, että aloituksen ei tarvitse aina koskea juuri Lieksaa, mutta siinä vaiheessa kun tänne aletaan spämmätä aamusta iltaan pelkkää negatiivista mamuasiaa niin mielestäni raja kulkee siinä. Ensisijaisesti tämä on Lieksa-palsta eikä maahanmuutto- tai Ruotsin ja maailman asioiden palsta.


      • juuri.näin.se.on
        Uuninpankko kirjoitti:

        Pääpumppu ei peukuta itseään vaan minä olen kannattanut sitä että hän tekee ilmoituksia asiattomista aloituksista.

        Tämäkään aloitus ei liity Lieksan asioihin vaan se on ns. minäkeskeistä valitusta henkilöltä joka on hermostunut siitä että ylläpito poistaa hänen sääntöjä rikkovia kirjoituksiaan.

        Katuvankka on oikeassa siinä, että aloituksen ei tarvitse aina koskea juuri Lieksaa, mutta siinä vaiheessa kun tänne aletaan spämmätä aamusta iltaan pelkkää negatiivista mamuasiaa niin mielestäni raja kulkee siinä. Ensisijaisesti tämä on Lieksa-palsta eikä maahanmuutto- tai Ruotsin ja maailman asioiden palsta.

        Mutta pumpun pitäisi myös kirjoittaa jotain asiaa, ja selvällä suomen kielellä, jota hän nyt ei tee. Hän toistaa vaan samaa lausetta, se ei ole keskustelua vaan häiriköintiä.


      • kaksi.kahelia
        juuri.näin.se.on kirjoitti:

        Mutta pumpun pitäisi myös kirjoittaa jotain asiaa, ja selvällä suomen kielellä, jota hän nyt ei tee. Hän toistaa vaan samaa lausetta, se ei ole keskustelua vaan häiriköintiä.

        pumppu ja pankko, siinäpä pari.


      • melkohärski

        Luulee olevansa jumalasta seuraava, tai mikä se hänen jumala onkaan?


      • siinä.vika
        juuri.näin.se.on kirjoitti:

        Mutta pumpun pitäisi myös kirjoittaa jotain asiaa, ja selvällä suomen kielellä, jota hän nyt ei tee. Hän toistaa vaan samaa lausetta, se ei ole keskustelua vaan häiriköintiä.

        Mutta siihen ei ylläpito puutu.


    • Pääpumppu

      Ei noihin roskajuttuihin ole muuta tehtävissä kuin ilmoa ylläoidolle.
      🐃. ... ...😲

    • Pettynyt889

      Kohta näyttää sääntöjenvastaiselta kaikki. Ei saa kertoa, mitä meistä lieksalaisista ja lieksasta ajatellaan ulkopaikkakuntalaisen silmin.

      • 656

        Niin, olen saanut kuulla asuvan perslävessä ja että maaseutua ei pitäisi pitää asuttuna ollenkaan..


    • RakensinkoTurhaan

      Lieksa tarvitsee uusia asukkaita ja sellaisia ideoita joita täälläkin voisi työkseen tehdä !

    • Kiitos.ja.adjö

      Nyt riitti minulle. En avaa enää Lieksapalstaa pitkään aikaan. Siirryn paremmille markkinoille.
      Laiton sensuuri on pahaanlaatuista rasismia. Se jos mikä on suvaitsemattomuutta.
      Aivan valtava ristiriita on täällä, tällä palstalla. Pitäkää tunkkinne ja piehtaroikaa missä hyvänsä. Parasta tässä on se, että ei tule teillä minua ikävä, ei minullakaan teitä, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Kestän sen mielihyvin kyllä.

      • JaKirjoittajia

        Kummallista tosiaan että firma näyttää haluavan karkoittaa täältä lukijoita, tuolla sensuroinnilla.


    • karvaranneavanne

      Hieman hankalaa,kun kaikki poistetaan.Olisiko syytä poistaa koko Lieksa ja myös kartaltakin

      • säälittävää

        Valtavasti poistettuja viestejä tässäkin ketjussa, eli moderointi on täysin pielessä.


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe