että olet yksi parhaimmista kavereistani?
Olisiko outoa, jos sanoisin
15
297
Vastaukset
- tunnistamattomana
Ois se vähän.
- miksouto
Ei ollenkaan,naisten kaa on mukava kaveerata.
- KierränKaveritKaukaa
en ole kenenkään paras kaveri.
- täältä_vain
jos minua tarkoitat niin eipä kai :)
- ButchMarkku
No mul on miehen aivot ja sulla naisen niin sovitaan hyvin yhteen😀.
- Asasdssd
No, ei kai olisi
- JosToimii
Naisen kanssa suhde missä olis hyvä kaveri niin ja miksei vaikka paras ja samalla avopuoliso kuulostais ihan hyvältä.
- Koettua
Naiskaveri on aina hyvä asia. Tulee tehtyä järkeviä asioita.
- Sehänolisi
Vain ja ainoastaan mukava asia!
- muttayritän
Oikeasti olen huono ystävä lopulta. Ponnisteluja se vaatii tulla juttelemaan.
- laitavaanviestiä
Olen hyvin ymmärtäväinen, ehkä enemmän kuin uskotkaan.
- jatkaavielä
Lisään tähän kuitenkin vielä, että syyt miksi jaksan yrittää, on se palkinto minkä siitä saa. Eli se kuinka kasvonsa ja silmänsä alkavat loistamaan kun juttelemme. Hetken saatan ajattella, että edes osa siitä on ansiotani, ja se on aika hieno tunne. :)
- eiminullekiitos
Ei kiinnosta kaveruus.
- muteikuulu
Tämä olis kiva kuulla häneltä.
- mieluinenkaveriolisit
Jollain tavalla se olisi yllättävää, mutta ottaisin sen kyllä sitten myös aikamoisena luottamuksen osoituksena. Ajattelinkin ehdottaa jotain kaverillista kun seuraavan kerran nähdään. Mikähän mahtaa olla vastaus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862