Kuinka usein runkkaatte

eurajokilainen

Miten usein runkkaatte päivässä, ja kunka monta mälliä on ennätys per vuorokausi? Itsellä 5-6 tulee.

11

659

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuureng

Olet väärällä palstalla. Mene seksipalstalle. Tämä on rehupunttien aivojentuuletussivusto.

• rungar

Yleensä 1-2 kertaa päeväsä.

• posliinipenis

Aina kun käyn kunnanvirastossa.

• t56v

lääkärit sanoo et 5 krt viikossa pitää eturauhasen kunnossa

• koostakiinni

Ite en runkkaa ikinä. Vaimon kans seksiä pe, la ja su. Mulla tulee 5 kertaa yleensä 4 tunnin aikana. Kai se on kiinni kivesten koosta ja myös peniksen. Mulla aika iso, 28cm ja 8 cm paksu, kun keskivertomiehellä vain joku 13-14cm erektiossa.

• Jorma_Mällinen

Ootko OL1 vai OL2 mies kun omaat noin järeen melan?

• zsderftgyhuji
        Jorma_Mällinen kirjoitti:

Ootko OL1 vai OL2 mies kun omaat noin järeen melan?

on mitattu persreijä reunasta

• vainyksikerta

On se kiinni juuri tuosta kalun koosta ja kivesten koosta. Moni tavallinen eurajokilainen omaa puolta pienemmmän kalun ja saa heidät kuumenemaan, Siksi he kirjoittavat asiattomuuksia ja heidän viestinsä poistetaan. Ovat kateellisis, kun pystyvät vain yhteen kertaan päivässä.

• peenikslintu

Ydinvoimalan läheisyys heikentää libidoa ja mutatoi peeniksen.

• juuäinon

Kade olet vain isokullisille. He pystyvät vetämään vaimoja aviomiehen katsellessa kunnolla pil ja pyl useampi laukaisu tapahtuu,sper erittyy erittäin runsaasti!! illan aikana kun oma mies ei pysty ku vain yhteen per ilta säälittävää.

• Niiskuh

Jokapäivä, lähtee nuha siinä mukana

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      151
      6543
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      3908
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3066
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3034
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2806
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2176
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1968
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1908
    9. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      36
      1803
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1746
    Aihe