Miten usein runkkaatte päivässä, ja kunka monta mälliä on ennätys per vuorokausi? Itsellä 5-6 tulee.
Kuinka usein runkkaatte
11
650
Vastaukset
- tuureng
Olet väärällä palstalla. Mene seksipalstalle. Tämä on rehupunttien aivojentuuletussivusto.
- rungar
Yleensä 1-2 kertaa päeväsä.
- posliinipenis
Aina kun käyn kunnanvirastossa.
- t56v
lääkärit sanoo et 5 krt viikossa pitää eturauhasen kunnossa
- koostakiinni
Ite en runkkaa ikinä. Vaimon kans seksiä pe, la ja su. Mulla tulee 5 kertaa yleensä 4 tunnin aikana. Kai se on kiinni kivesten koosta ja myös peniksen. Mulla aika iso, 28cm ja 8 cm paksu, kun keskivertomiehellä vain joku 13-14cm erektiossa.
- Jorma_Mällinen
Ootko OL1 vai OL2 mies kun omaat noin järeen melan?
- zsderftgyhuji
Jorma_Mällinen kirjoitti:
Ootko OL1 vai OL2 mies kun omaat noin järeen melan?
on mitattu persreijä reunasta
- vainyksikerta
On se kiinni juuri tuosta kalun koosta ja kivesten koosta. Moni tavallinen eurajokilainen omaa puolta pienemmmän kalun ja saa heidät kuumenemaan, Siksi he kirjoittavat asiattomuuksia ja heidän viestinsä poistetaan. Ovat kateellisis, kun pystyvät vain yhteen kertaan päivässä.
- peenikslintu
Ydinvoimalan läheisyys heikentää libidoa ja mutatoi peeniksen.
- juuäinon
Kade olet vain isokullisille. He pystyvät vetämään vaimoja aviomiehen katsellessa kunnolla pil ja pyl useampi laukaisu tapahtuu,sper erittyy erittäin runsaasti!! illan aikana kun oma mies ei pysty ku vain yhteen per ilta säälittävää.
- Niiskuh
Jokapäivä, lähtee nuha siinä mukana
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302856En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791826Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771447Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111899
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843