noita asiallisia vistejä poistaa
miköhän pääärsläpi
19
175
Vastaukset
- virheoppiaikäkaikki
kuusi sanaa, niistä kolme virheellisesti kirjoitettu
mikäköhän poistaa, niin- gööögh
Kusi sanaa on.
- Neljähänniitäon
"niistä kolme virheellisesti kirjoitettu"
laskin kyllä virheellisesti kirjoitettuja sanoja olevan neljä kappaletta aloituksessa
- Nähtyonmonesti
Palstakyylä pitäisi vaihtaa tervejärkisempään yksilöön. Poistaa täysin asiallisia juttuja.
- fesfesfee
Mikset sanonut mitään, kun olet monesti ollut näkemässä asiallisten juttujen poistamista.
- vaikka-et-hyväksyisi
Oletko vilassut peilistä, syyllinen löytynee sieltä
- mnbhuj
Ei ole kristallipalloa jotta näkisi ruman naamasi
- nbvfg
On kyllä melkoinen ass hole
- totuudentorvikka
eipä tuota käy kieltäminen. tosin onhan noita ollut ennenkin ja tulee olemaan jatkossakin. vain ääshoulit hakee töihin jossa voi kiusata muita
- ModerointiTiukemmaksi
Itse olen sitä mieltä että Suomi24-palstoja saisi moderoida vieläkin vähän raskaammalla ja tarkemmalla kädellä. Vaikka Suomi24 on tavallaan "roska-ajanvietettä" niin paljon saisi enemmän viestejä ja viestiketjuja poistella. Pori-palsta on tarkoitettu ensisijaisesti Porin asioihin ja silti täällä on yllättävän paljon kaiken maailman pakolaisasioita jotka kuuluisivat pääsääntöisesti yhteiskunta-osioon. Välillä tänne ilmestyy kirjoituksistaan oikeudessakin tuomitun palstahäirikön kunnianloukkaus- ja "vainoharhaisuusviestejä". Suomi24 palsta tarvitsisi oikean ja todellisen moderoinnin että tulisi laadukkaammaksi sivustoksi.
- eipäkuitenkaan
Se on vaan kuule tiukkis on silleen että sulla on mielipide ja mulla on mielipide. Jos sinun mielipiteesi on erilainen kuin minun mielipiteeni niin millä perusteella poistat minun mielipiteeni. Silläkö että se poikkeaa sinun mielipiteestäsi?
- Lasten-kiukuttelu
eipäkuitenkaan kirjoitti:
Se on vaan kuule tiukkis on silleen että sulla on mielipide ja mulla on mielipide. Jos sinun mielipiteesi on erilainen kuin minun mielipiteeni niin millä perusteella poistat minun mielipiteeni. Silläkö että se poikkeaa sinun mielipiteestäsi?
Huvittavaa, tälläinen lapsenomainen kiukuttelu kun osata myötää omia virheitään.
tulee hymy hymy helposti silmäkulmaan kun lukee: (mix) Mun juttuni on poistettu
kasvakaa aikuisiksi ja kantakaa vastuu virheistänne, opetelkaa edes kirjoitussäännöt - kommentois
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä. Tyhmä opettaa kuuroa. Näin meitä kehottaa oikeinkirjoitukseen se joka ei itse osaa edes perusteita.
Taidat olla milleniaani... - sikarumasedu
Pärsläpiii iski jälleen
- kylläkuitenkin
Se on kuule silleen, että viestejä poistetaan, jos ne ovat sääntöjen vastaisia.
Väärälle palstalle kirjoittelut ei kuulu poistettavien ryhmään, vaikka kyllä pitäisi poistaa. - kylläkuitenkin
Se on kuule silleen, että viestejä poistetaan, jos ne ovat sääntöjen vastaisia.
Väärälle palstalle kirjoittelut ei kuulu poistettavien ryhmään, vaikka kyllä pitäisi poistaa.
- gfdsal
niipä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070