miköhän pääärsläpi

kjnhgyui

noita asiallisia vistejä poistaa

19

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virheoppiaikäkaikki

kuusi sanaa, niistä kolme virheellisesti kirjoitettu

mikäköhän poistaa, niin

• gööögh

Kusi sanaa on.

• Neljähänniitäon

"niistä kolme virheellisesti kirjoitettu"
        laskin kyllä virheellisesti kirjoitettuja sanoja olevan neljä kappaletta aloituksessa

• Nähtyonmonesti

Palstakyylä pitäisi vaihtaa tervejärkisempään yksilöön. Poistaa täysin asiallisia juttuja.

• fesfesfee

Mikset sanonut mitään, kun olet monesti ollut näkemässä asiallisten juttujen poistamista.

• vaikka-et-hyväksyisi

Oletko vilassut peilistä, syyllinen löytynee sieltä

• mnbhuj

Ei ole kristallipalloa jotta näkisi ruman naamasi

• nbvfg

On kyllä melkoinen ass hole

• totuudentorvikka

eipä tuota käy kieltäminen. tosin onhan noita ollut ennenkin ja tulee olemaan jatkossakin. vain ääshoulit hakee töihin jossa voi kiusata muita

• ModerointiTiukemmaksi

Itse olen sitä mieltä että Suomi24-palstoja saisi moderoida vieläkin vähän raskaammalla ja tarkemmalla kädellä. Vaikka Suomi24 on tavallaan "roska-ajanvietettä" niin paljon saisi enemmän viestejä ja viestiketjuja poistella. Pori-palsta on tarkoitettu ensisijaisesti Porin asioihin ja silti täällä on yllättävän paljon kaiken maailman pakolaisasioita jotka kuuluisivat pääsääntöisesti yhteiskunta-osioon. Välillä tänne ilmestyy kirjoituksistaan oikeudessakin tuomitun palstahäirikön kunnianloukkaus- ja "vainoharhaisuusviestejä". Suomi24 palsta tarvitsisi oikean ja todellisen moderoinnin että tulisi laadukkaammaksi sivustoksi.

• eipäkuitenkaan

Se on vaan kuule tiukkis on silleen että sulla on mielipide ja mulla on mielipide. Jos sinun mielipiteesi on erilainen kuin minun mielipiteeni niin millä perusteella poistat minun mielipiteeni. Silläkö että se poikkeaa sinun mielipiteestäsi?

• Lasten-kiukuttelu
        eipäkuitenkaan kirjoitti:

Se on vaan kuule tiukkis on silleen että sulla on mielipide ja mulla on mielipide. Jos sinun mielipiteesi on erilainen kuin minun mielipiteeni niin millä perusteella poistat minun mielipiteeni. Silläkö että se poikkeaa sinun mielipiteestäsi?

Huvittavaa, tälläinen lapsenomainen kiukuttelu kun osata myötää omia virheitään.
        tulee hymy hymy helposti silmäkulmaan kun lukee: (mix) Mun juttuni on poistettu
        kasvakaa aikuisiksi ja kantakaa vastuu virheistänne, opetelkaa edes kirjoitussäännöt

• kommentois

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä. Tyhmä opettaa kuuroa. Näin meitä kehottaa oikeinkirjoitukseen se joka ei itse osaa edes perusteita.
        Taidat olla milleniaani...

• sikarumasedu

Pärsläpiii iski jälleen

• kylläkuitenkin

Se on kuule silleen, että viestejä poistetaan, jos ne ovat sääntöjen vastaisia.
        Väärälle palstalle kirjoittelut ei kuulu poistettavien ryhmään, vaikka kyllä pitäisi poistaa.

• kylläkuitenkin

Se on kuule silleen, että viestejä poistetaan, jos ne ovat sääntöjen vastaisia.
        Väärälle palstalle kirjoittelut ei kuulu poistettavien ryhmään, vaikka kyllä pitäisi poistaa.

• gfdsal

niipä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      3143
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2855
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe