En tiedä mitä sinä ajattelit

EiMitäänEnää

itse ajattelin ihan viattomasti tutustua. Ei ole mitään taka-ajatuksia. Jos et ole siihenkään valmis niin antaa olla. Oma vikani oli ajatella, että kunnioittaisit. Ajattelin, että kunnioittaisit minua ja väärässä olin. No se kertookin sinusta paljon enemmän.

24

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeksimä

Töksäyttelen vaan asioita. Pointti oli vain tulla huomatuksi. Ei muuta. Mä oon ihan lapanen hempeissä sanoissa. Voi voi...

• OlisipaOlluMulle

Voi kuinka sulonen vastaus. mutta kenelle? Niin liikuttava..

• Ajatusmalliahaen

Kuin myös harmi:(
        Toivottavasti tutustutaan kun tiedämme olevamme toistemme kaltaiset.

• Envastaasiksi

Ei mitään tunnisteita. Oletko nainen vai mies edes?

• EiMitäänEnää

Miehelle kirjoitin.

• Auttaisi
        EiMitäänEnää kirjoitti:

Miehelle kirjoitin.

Saako vielä vähän tarkennusta? Minne päin menee?

• Munpitäisi

oppia tuosta "En ole robotti"-painikkeesta varmaan jotain oleellista.

• Sehänseon

Aa niin tosiaan

• Saatkomulleviestin

Valmis
        :)

• Näinajattelen

Kenelleköhän tämä on?

Minä ainakin kunnioitan häntä, mutta minulla taas on sellainen olo, ettei hän kunnioita minua yhtään, leikkii vaan.

• Hubiasaaolla

Arvostan, kunnioitan suuresti. Lasken lekkeriksi kun en osaa, tiedä.

• Mutmä

Oon melkein mun koko elämän ollut näitten robottiensa jatkeena jotenkin. Siinä ajatusmaailma menee vähän vituiksi kun kiroilen mielessäni näitä tietokoneita vaan koko ajan.

• Perkelekorjaaja

Siis robottien.

• TunnenSinut

Arvasin että käy noin.

• EiMitäänEnää

Käy mitä? Ei hän tunne minua.

• TheLostGirl

Tämä olisi niiiiin voinut olla tuntemaltani mieheltä...joten vastaan kuin hänelle..

Haluan vielä tutustua sinuun. Nyt on kuin jää välissä. Uskon, että sinullekin tuli tunne, etten kunnioita, koskien muutamia ohittamisia mitä tein? Voit olla varma, että kadun niitä. Yritin vain tehdä omasta mielestäni oikein vaivaamatta sinua. Toisaalta, en jaksa enää kulkea varpailla ja miettiä milloin olet taas tyytymätön minuun. Mutten ikänään tarkoituksella halua loukata sinua. Sori, että olen ollut niin sekaisin, mutta ehkä arvaat syynkin....

• Vaivaamatta

missä asiassa? Jos hän olisit,niin et koskaan olisi vaivaksi...
        miksi sekaisin?? arvaillahan voi....<3....

• Viestituojavie

En minä sinuun ole koskaan ollut tyytymätön. Esteitä vaan on monenlaisia. Tiedät varmastikin syyn.

• Vaivaamatta
        Viestituojavie kirjoitti:

En minä sinuun ole koskaan ollut tyytymätön. Esteitä vaan on monenlaisia. Tiedät varmastikin syyn.

Kenelleviestituojavie. vastasit?

• Viestituojavie
        Vaivaamatta kirjoitti:

Kenelleviestituojavie. vastasit?

Thelostgirlille vastasin.

• liianvaikeaa

Näin haluaisin,mut sekin on näköjään kiellettyä.

• EnOleKirjoittanutTätä

Ei ollut minulta tämä aloitus.

• VarmuudenVuoksi

Rakastuin häneen.

• melkosanaton

Itsellä ainakin on aina alkuunsa tapana viattomasti tutustua. Toki, jos vetovoimaa ja kemiaa on niin tuleehan siinä muutakin mieleen. En mä tiedä vaan, itellä jäänyt niin paska fiilis kaikista yrittämisestä suhteissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe