Jos joku näkisi minun olemattomaan rakkauselämääni niin olisin tyytyväinen saadessani vastauksia.. milloin tämä yksinäisyys loppuu ja kohtaan ihmisen kenen kanssa voisin tulevaisuudessa olla onnellinen vai onko minut kirottu olemaan yksin loppuelämäni? :(
Josjokunäkee?
5
152
Vastaukset
Kyllä, yksinäisyystuomio tuli jo tyhmyydestä.
- Heps-kuk-kuu-näkjä
Jos joku näkisi minun olemattomaan rakkauselämääni. Minä näen. On kyllä niin hirveetä katseltavaa, että en viitsi kirjoittaa.
Olisin tyytyväinen saadessani vastauksia.Oletko nyt tyytyväinen?
Milloin tämä yksinäisyys loppuu. Mistä minä sen tiedän.
Kohtaan ihmisen. Joka päivä kohtaat ihmisiä
Kenen kanssa voisin tulevaisuudessa olla onnellinen. Ei sitä tiedä kukaan. Kokeile itse tutustua kohtaamisiin henkilöihin.
Onko minut kirottu olemaan yksin loppuelämäni? Ei sellaista kirousta ole olemassakaan. - Herätysteille
HALOO YLLÄPITO!!!!!Ihmiset jotka kyselee täällä ennustuksia eivät todellakaan kaipaa tälläisia "näkijöitä".Jos te olette hereillä niin poistakaa tällaiset typeryydet.
- Nukujo
Haloo itsellesi!!!!! Ei me olla tuohon aikaa hereillä. Koita vetää unta palloon sinäkin tuohon aikaan.
- HERÄÄITEPAHVI
Sait vaan vastauksia omiin typeriin kysymyksiin, mitä siellä ylläpitäjää huutelet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715148
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️551978- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713