Jos joku näkisi minun olemattomaan rakkauselämääni niin olisin tyytyväinen saadessani vastauksia.. milloin tämä yksinäisyys loppuu ja kohtaan ihmisen kenen kanssa voisin tulevaisuudessa olla onnellinen vai onko minut kirottu olemaan yksin loppuelämäni? :(
Josjokunäkee?
5
222
Vastaukset
Kyllä, yksinäisyystuomio tuli jo tyhmyydestä.
- Heps-kuk-kuu-näkjä
Jos joku näkisi minun olemattomaan rakkauselämääni. Minä näen. On kyllä niin hirveetä katseltavaa, että en viitsi kirjoittaa.
Olisin tyytyväinen saadessani vastauksia.Oletko nyt tyytyväinen?
Milloin tämä yksinäisyys loppuu. Mistä minä sen tiedän.
Kohtaan ihmisen. Joka päivä kohtaat ihmisiä
Kenen kanssa voisin tulevaisuudessa olla onnellinen. Ei sitä tiedä kukaan. Kokeile itse tutustua kohtaamisiin henkilöihin.
Onko minut kirottu olemaan yksin loppuelämäni? Ei sellaista kirousta ole olemassakaan. - Herätysteille
HALOO YLLÄPITO!!!!!Ihmiset jotka kyselee täällä ennustuksia eivät todellakaan kaipaa tälläisia "näkijöitä".Jos te olette hereillä niin poistakaa tällaiset typeryydet.
- Nukujo
Haloo itsellesi!!!!! Ei me olla tuohon aikaa hereillä. Koita vetää unta palloon sinäkin tuohon aikaan.
- HERÄÄITEPAHVI
Sait vaan vastauksia omiin typeriin kysymyksiin, mitä siellä ylläpitäjää huutelet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33430154
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602526Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien651892- 2071757
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1661655- 341371
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.881223- 1221058
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031001Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30962