Jos joku näkisi minun olemattomaan rakkauselämääni niin olisin tyytyväinen saadessani vastauksia.. milloin tämä yksinäisyys loppuu ja kohtaan ihmisen kenen kanssa voisin tulevaisuudessa olla onnellinen vai onko minut kirottu olemaan yksin loppuelämäni? :(
Josjokunäkee?
5
270
Vastaukset
Kyllä, yksinäisyystuomio tuli jo tyhmyydestä.
- Heps-kuk-kuu-näkjä
Jos joku näkisi minun olemattomaan rakkauselämääni. Minä näen. On kyllä niin hirveetä katseltavaa, että en viitsi kirjoittaa.
Olisin tyytyväinen saadessani vastauksia.Oletko nyt tyytyväinen?
Milloin tämä yksinäisyys loppuu. Mistä minä sen tiedän.
Kohtaan ihmisen. Joka päivä kohtaat ihmisiä
Kenen kanssa voisin tulevaisuudessa olla onnellinen. Ei sitä tiedä kukaan. Kokeile itse tutustua kohtaamisiin henkilöihin.
Onko minut kirottu olemaan yksin loppuelämäni? Ei sellaista kirousta ole olemassakaan. - Herätysteille
HALOO YLLÄPITO!!!!!Ihmiset jotka kyselee täällä ennustuksia eivät todellakaan kaipaa tälläisia "näkijöitä".Jos te olette hereillä niin poistakaa tällaiset typeryydet.
- Nukujo
Haloo itsellesi!!!!! Ei me olla tuohon aikaa hereillä. Koita vetää unta palloon sinäkin tuohon aikaan.
- HERÄÄITEPAHVI
Sait vaan vastauksia omiin typeriin kysymyksiin, mitä siellä ylläpitäjää huutelet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103991
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93739- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34486
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450