Marjax/Marja Vidgren

tekisimielikäydä

Onko teistä kukaan käynyt selvännäkijä/meedio Marjalla? Minkälaisia kokemuksia löytyy?

46

7757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pianmuuttava

      En ole käynyt, mutta soitin hänelle ajanvarauksella muutamia vuosia sitten. Pidin kovasti hänen tavastaan katsoa, ei kysellyt vaan asiaa alkoi tulla heti. Hänen kertomansa asiat ovat nyt toteutumassa ja hän sanoikin, että siihen menee jonkin aikaa eli eivät toteudu heti. Vaikuttavinta oli se, että hän kertoi mikä eläin liittyy tulevan asuinpaikkani nimeen (ulkomailla) ja myös tapaili tätä paikan vieraskielistä nimeä. En tuolloin todellakaan tiennyt, että vielä muuttaisin tuolle paikkakunnalle, mutta nyt se toteutumassa. Uskomatonta!

      Itse suosittelen Marjaa lämpimästi.

      • Kertokaapas

        Entä Virpi Jarvi, joka mainostaa astral tv ssä?
        Onko kokemuksia? Kuulisin niitä mielelläni, koska palvelu kallis.


      • Lokinpaskaa
        Kertokaapas kirjoitti:

        Entä Virpi Jarvi, joka mainostaa astral tv ssä?
        Onko kokemuksia? Kuulisin niitä mielelläni, koska palvelu kallis.

        käy lukemassa hänen faseaan, jossa kehuu itseään ja haukkuu muita. Saat selkeän käsityksen hänestä.
        Lokeillakin on siivet,eivät ole silti Enkeleitä?


      • Anonyymi

        Kiitos marjaxmirjax!


    • yyxxx

      hyvä näkijä

    • Pirtsu

      Kyllä olen käynyt,kaikki kertomansa asiat pitivät paikkansa ja toteutuivat ajallaan.Paras,suosittelen lämpimästi

      • pirtsuaon

        No kiitos kovasti. Kukas se kissan hännän nostaa ellei...


    • Naurupelle

      Itseään Mainosta näissä ketjuissa.
      Kertoo hänen kyvyistään paljon.

    • Hyihyitäti

      Huonot kokemukset. Mitään ei näe, mutta raha kelpaa.
      Töykeä ja omituisen oloinen. Juoruaa toisten asioita ja kehuu itseään.

      • mitätön

        Kummalle tämä yllä mainittu teksti oli tarkoitettu, Marjax vai Virpi Jarvi?


      • Oletmitätön
        mitätön kirjoitti:

        Kummalle tämä yllä mainittu teksti oli tarkoitettu, Marjax vai Virpi Jarvi?

        sun persettäks se kutittttaa kenestä puhutaan?


      • TyytyväinenMarjaan
        Oletmitätön kirjoitti:

        sun persettäks se kutittttaa kenestä puhutaan?

        Eiköhän selvyyden vuoksi olisi hyvä lukijan tietää, kenestä näkijästä puhutaan. En ymmärrä näitä, jotka alkavat näkijän A ketjussa kyselemään näkijän B kyvyistä, se vain sekoittaa keskustelua aivan turhaan.

        Itse olen tytyväinen Marjan näkemiseen, hän välitti viestin edesmenneeltä mummoltani ja kertoi asioita, jotka tiesin tosiksi ja joita ei olisi muuten voinut tietää kuka vain.


      • Justjuuniin
        TyytyväinenMarjaan kirjoitti:

        Eiköhän selvyyden vuoksi olisi hyvä lukijan tietää, kenestä näkijästä puhutaan. En ymmärrä näitä, jotka alkavat näkijän A ketjussa kyselemään näkijän B kyvyistä, se vain sekoittaa keskustelua aivan turhaan.

        Itse olen tytyväinen Marjan näkemiseen, hän välitti viestin edesmenneeltä mummoltani ja kertoi asioita, jotka tiesin tosiksi ja joita ei olisi muuten voinut tietää kuka vain.

        Mitä hyötyä tuollaisesta "näkemisestä" on? Kuinka hölmöjä ihmiset ovat?


      • bööööö
        Justjuuniin kirjoitti:

        Mitä hyötyä tuollaisesta "näkemisestä" on? Kuinka hölmöjä ihmiset ovat?

        Tuskinpa sen hölmömpiä kuin sinäkään:) :)


      • Marjaantyytyväinen
        Justjuuniin kirjoitti:

        Mitä hyötyä tuollaisesta "näkemisestä" on? Kuinka hölmöjä ihmiset ovat?

        Taidat olla hiukan yksinkertainen. Tämä on Selvänäkö ja ennustaminen- palsta, joten jos et ole kiinnostunut asiasta, mitä teet täällä?


      • Paskanmarjako

        Mitäs se taas sulle Kuuluu? Oletko itse itseäsi mainostamassa?
        Hölmöläisten hommaa .


      • Marjaantyytyväinen1

        En ole näkijä, joten en mainosta itseäni täällä. Kysyin vain mitä teet täällä jos palstan aihepiiri ei kiinnosta sinua.


      • niinjuuri

        Juuri niin!


      • Totuus1

        Vainajien kutsuminen on saatanallista touhua. Avaa ovet pimeyden henkivaltoihin.
        Olkaa varovaisia. Mitä me teemme vainajien muelipiteillä tässä elämässä. Haloo!
        Demonit valhetta levittää meedioiden välityksellä.


      • Anonyymi
        mitätön kirjoitti:

        Kummalle tämä yllä mainittu teksti oli tarkoitettu, Marjax vai Virpi Jarvi?

        Onko sillä jotain väliä?


    • Kaskass

      Miksi tulla tahallaan huijatuksi. Lottoa mieluummin tai anna rahat Unicefille.

    • VoinEnnustaa

      että soittamalla Marjalle menetät rahaa minuutti minuutilta

      • Krisse

        Totta. Etsii sinusta mahdollisimman paljon netistä tietoa ennen sitä ns.ennustamista.


      • heleijjjaaa

        Krisse hei.....höpö höpö sun jutuillesi,kukaan netistä tietoja hae.Olet pelkkä luulosairas pilkun nu..ssi..ja. Sitä paitsi olet ilkeä ja kateellinen ihminen,et soisi kenellekkään mitään hyvää.


      • Suku

        Marja älä hikeenny


    • turhaaon

      Sellaista kokemusta että mitään ei näy.

    • kukavaanko

      mikä ihmeen meedio? Mikä ihmeen selvännäkijä?

    • IsäMatteontutkimuksia

      on hyvä ennustaja

    • Anonyymi

      Kyllä tietää hyvin.

    • Anonyymi

      Olen ollut Marjan puhelin, ryhmä ja yksityisistunnoilla ja pidän kovasti hänen tyylistään kertoa asioista mitä nousee pintaan. On kertonut entisistä elämistäni, jotka vaikuttaa tavallaan tähänkin päivään ja voin siten ymmärtää paremmin tämän elämäni probleemia. Hän on nähnyt asioita, jotka ovat myöhemmin käyneet toteen. Hänen kauttaan myös edesmenneet rakkaat ovat käyneet minua tervehtimässä, joka tuo lohtua minulle. Tästä linkistä löydän ystäväni kirjoittaman kokemuksen Marjan työstä.
      https://hetkiitselle.blog/2018/02/13/terveiset-taivaasta/
      Voin vain suositella häntä.

    • Anonyymi

      Minulle Marja sanoi, kuinka isä tulee tervehtimään toiselta puolen erittäin hyvä kuntoisena vilkuttaa.
      Kertoi, että isälle tullut lähtö äkillisesti, hyväkuntoisena.
      No todellisuudessa hän kärsi todella vakavasta pitkäaikaisesta sairaudesta ( 20v) ja viimeiset vuodet todella huonossa kunnossa ja kivuliaana. Joten se meedionkyvyistä.

    • Anonyymi

      Minä soitin noin vuosi sitten. Ehkä jotain näki, mutta sanoi asiat inhottavalla tavalla. Jotenkin tylysti. Jäi paha ja rauhaton olo puhelusta.
      Näki minulle 2 lasta, heidän ammatit jne. No ei ole yhtään lasta minulla, joten en tiedä mistä ne jutut kehitti. Myös muita asioita näki väärin, tästä hetkestä. Kysyin konkreettisia kysymyksiä, esitti vain vastakysymyksiä, ei sanonut mitään vastausta. Äänitin puhelun, joten muisti ei petä. En soita toiste enkä voi oman kokemukseni perusteella häntä suositella kenellekään.

    • Anonyymi

      Minulla on myös kokemus Marjasta, en osaa sanoa vielä näkikö mitään, kohta kaksi vuotta, kun minulle katsoi asioita.
      Kyselin näkyykö uutta ihmissuhdetta elämään. Kuvasi, että miehen pitää osata tanssia, tulee kuulemma näky, että minulle tanssi minulle tärkeä asia. - no ei ole, en ole elämässäni tanssinut, kuin pakolliset tunnit koulussa. Inhoan tanssimista. Sanoi myös että miehellä moottoripyörä ja siitä yhteinen harrastus. En voi sietää moottoripyöriä...pelkään niitä, enkä koe mitään viehätystä moottoripyöriin, enkä miehiin joilla sellainen on. Kolmantena asiana toi esiin laulamisen, miten tärkeä minulle. En laula koksaan julkisesti, ei ole lauluääntä eikä nuottikorvaa, se on todettu tunhansia kertoja....parempien laulajien toimesta.
      En tiedä, onko tanssi, moottoripyörät ja laulu (karaoke,) asioita, mitä naiset hakevat miehistä/ harrastavat ja toi ne esille. En voi ymmärtää, miten juuri nämä minun kaikkien eniten kiertämäni asiat näki minulle miehen valinnan suhteen tärkeinä. Joten siinä mielessä, ei tuntunut, että minun elämääni näki.
      Mielestäni olen elämässäni törmännyt paljon parempiin näkijöihin, joille soittamisesta tulee voimaantunut ja toiveikas ole. Tämän Marjan katsannon jälkeen tuli jotnekin lamaantunut olo, ei toiveikas. Vaikea kuvata.

    • Anonyymi

      Oikeesti, miettikää nyt mihin hömppään uskotte🤣

    • Anonyymi

      Miksi lähdette tuollasiin ollenkaan mukaan?! Suomessa ei ole kun muutama näkijä joista voi todella sanoa että heillä on lahja. Omista kokemuksista ehdottomasti yksi nousee yli muiden ja hän on selvännäkijä Naomi M. olen vuosia hänen asiakas ollut. On hyvä näkijä eikä lurittele omiaan vaan kertoo mitä nousee eikä sen mukaan mitä asiakas toivoisi kuulevansa vaan niin kuin on. Ystävällinen ja aito ja on helppo hänelle puhua. Mistä vaan asioista. Olen hänelle sellaisia asioita puhunut mitä en vielä koskaan kenellekään ja toisaalta miksi en, Nouseehan ne hänelle mutta hienotunteinen on että monasti nostaa asian itse esiin mutta antaa sitten rauhassa puhua.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kyl aito ain aito on!


    • Anonyymi

      Soittelin Marjax:lle helmikuussa. Sain mahdollisuuden keskustella edesmenneen tyttäreni kanssa. Hänen kuolemaansa liittyi paljon epäselvyyksiä. Sain tietää kuinka kaikki silloin tapahtui. Kukaan maailmassa ei olisi voinnut tietää asioita, joita kävimme läpi, vain tyttäreni. Kiitos Marjax

      • Anonyymi

        No kiitos tosiaan Marjax tästä tiedonannostasi


      • Anonyymi

        Todella ristiriitaisia tuntuu olevan kokemukset tästä ihmisestä. Soitin hänelle ja näki jotain asioita terveyteen liittyen. Monta asiaa kuvasi, joita en tunnistanut lainkaan omaan elämääni liittyväksi, kuten asuinpaikan / talon, jonka olisi pitänyt kuulua elämääni aiemmin.
        Sanoi, että toinen vanhemmista jo henkimaailmassa, ei kuitenkaan pystynyt sanomaan kumpiko. Kun sanoin hänelle kumpi, sanoi vain että tuo viestin, että kaikki hyvin. Siis ei mitään sellaista, mikä olisi ollut jotain henkilökohtaista ja oikeasti minulle. En oman kokemukseni perusteella suosittele tätä näkijää.


    • Anonyymi

      Onhan se hyvä että on ihmisiä jotka uskovat selvän näkemiseen ja ennustuksiin .
      Muutenhan nämä ennustajat/näkiät olisivat työttömiä!
      Tällaisten ennustajien/näkiötten kyvyt menevät ihan hukkaan kun heitä ei käytetä mm. Rikoksien selvittämiseen ja niitä ehkäisevään työhön,
      katastrofien ehkäisyyn tai pandemioden ehkäisevään työhön.
      Ja sää ennustuksiin kun elokuunkin säät menivät miten menivät...

    • Anonyymi

      Myös minulla jäi jotenkin paha mieli puhelun jälkeen. Kun huomautin suoraan hänen ikävästä sävystään, hän sanoi että kertoo vain totuuden ja siksi hänestä ei tykätä. Itse asiassa ei kertonut oikeastaan mitään, kierteli ja kaarteli, toisti samoja asioita, puhui omasta elämästään. Meinasin jo hermostua kun tuntui vain jaarittelevan. Sanoi jopa että samahan se on mitä hän näkee tai sanoo, asiat kun lopulta aina menevät niin kuin on tarkoitettu.

      Hän oli jotenkin latistava, kysyin siis ihmissuhteesta. Ihan kuin hän olisi halunnut viedä toivon ja ilon. Kuvasi miehen ulkonäön väärin. Kertoi myös kysymättä että exäni on pettänyt minua liittoni aikana, kahden eri vaalean naisen kanssa. Mitä se minua enää kiinnostaa kun olemme jo eronneet! Eli ihan kuin olisi halunnut aiheuttaa pahaa mieltä ja toivottomuutta. En voi suositella häntä, enkä enää soita.

      • Anonyymi

        Miksi edes menit? Onhan Suomessa ihan aitoja ja oikeita selvännäkijöitä. Sellaiset tunnistaa juuri siitä että eivät varmasti lannista eivätkä latista. Olen löytänyt oman luottonäkijäni ja käyn säännöllisesti juuri siksi että saan hänenllä käynneistä aina paljon voimaa, ja tuntuu kuin taakka otettaisiin hartioilta pois.


      • Anonyymi

        Minulla aivan samanlainen kokemus hänestä, muutaman vuoden takaa. Todella ikävästi - jopa ilkeästi kertoi asioita, aivan kuin haluaisi tarkoituksella aiheuttaa pahaa mieltä. En suosittele kennellekään. Niin ja ei ole toteutunut hänen näkemänsä, jos edes mitää katsoikaan tulevaan. Puhui vain omia juttujaan.


    • Anonyymi

      Voin suositella lämpimästi. Itse käynyt useamman kerran vuosien varrella. Näkee tarkasti ja sanoo asiat suoraan. Mitä on kertonut ja nähnyt menneestä ja myös tulevasta on pitänyt paikkansa. Pidän hänen tavastaan tulkita, ei kysele etukäteen mitään. Tulen jatkossakin käymään hänen luona.

    • Anonyymi

      Kerran olen soittanut. Ei nähnyt menneisyyttä, ei sen hetken tilannetta ja ei ole myöskään hänen näkemänsä toteutuneet. En suosittele.

    • Anonyymi

      Ei se osaa muuta kuin valehdella ja haukkua muita. Itsensä yrittää nostaa muiden yläpuolelle. Ei ole mieleltään täysin terve

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe