Marjax/Marja Vidgren

Onko teistä kukaan käynyt selvännäkijä/meedio Marjalla? Minkälaisia kokemuksia löytyy?
1
Ilmoita

En ole käynyt, mutta soitin hänelle ajanvarauksella muutamia vuosia sitten. Pidin kovasti hänen tavastaan katsoa, ei kysellyt vaan asiaa alkoi tulla heti. Hänen kertomansa asiat ovat nyt toteutumassa ja hän sanoikin, että siihen menee jonkin aikaa eli eivät toteudu heti. Vaikuttavinta oli se, että hän kertoi mikä eläin liittyy tulevan asuinpaikkani nimeen (ulkomailla) ja myös tapaili tätä paikan vieraskielistä nimeä. En tuolloin todellakaan tiennyt, että vielä muuttaisin tuolle paikkakunnalle, mutta nyt se toteutumassa. Uskomatonta!

Itse suosittelen Marjaa lämpimästi.
2 VASTAUSTA:
Entä Virpi Jarvi, joka mainostaa astral tv ssä?
Onko kokemuksia? Kuulisin niitä mielelläni, koska palvelu kallis.
Kertokaapas kirjoitti:
Entä Virpi Jarvi, joka mainostaa astral tv ssä?
Onko kokemuksia? Kuulisin niitä mielelläni, koska palvelu kallis.
käy lukemassa hänen faseaan, jossa kehuu itseään ja haukkuu muita. Saat selkeän käsityksen hänestä.
Lokeillakin on siivet,eivät ole silti Enkeleitä?
+Lisää kommentti
hyvä näkijä
Ilmoita
Kyllä olen käynyt,kaikki kertomansa asiat pitivät paikkansa ja toteutuivat ajallaan.Paras,suosittelen lämpimästi
1 VASTAUS:
No kiitos kovasti. Kukas se kissan hännän nostaa ellei...
+Lisää kommentti
Itseään Mainosta näissä ketjuissa.
Kertoo hänen kyvyistään paljon.
Ilmoita
Huonot kokemukset. Mitään ei näe, mutta raha kelpaa.
Töykeä ja omituisen oloinen. Juoruaa toisten asioita ja kehuu itseään.
10 VASTAUSTA:
Kummalle tämä yllä mainittu teksti oli tarkoitettu, Marjax vai Virpi Jarvi?
mitätön kirjoitti:
Kummalle tämä yllä mainittu teksti oli tarkoitettu, Marjax vai Virpi Jarvi?
sun persettäks se kutittttaa kenestä puhutaan?
Oletmitätön kirjoitti:
sun persettäks se kutittttaa kenestä puhutaan?
Eiköhän selvyyden vuoksi olisi hyvä lukijan tietää, kenestä näkijästä puhutaan. En ymmärrä näitä, jotka alkavat näkijän A ketjussa kyselemään näkijän B kyvyistä, se vain sekoittaa keskustelua aivan turhaan.

Itse olen tytyväinen Marjan näkemiseen, hän välitti viestin edesmenneeltä mummoltani ja kertoi asioita, jotka tiesin tosiksi ja joita ei olisi muuten voinut tietää kuka vain.
TyytyväinenMarjaan kirjoitti:
Eiköhän selvyyden vuoksi olisi hyvä lukijan tietää, kenestä näkijästä puhutaan. En ymmärrä näitä, jotka alkavat näkijän A ketjussa kyselemään näkijän B kyvyistä, se vain sekoittaa keskustelua aivan turhaan.

Itse olen tytyväinen Marjan näkemiseen, hän välitti viestin edesmenneeltä mummoltani ja kertoi asioita, jotka tiesin tosiksi ja joita ei olisi muuten voinut tietää kuka vain.
Mitä hyötyä tuollaisesta "näkemisestä" on? Kuinka hölmöjä ihmiset ovat?
Justjuuniin kirjoitti:
Tuskinpa sen hölmömpiä kuin sinäkään:) :)
Justjuuniin kirjoitti:
Taidat olla hiukan yksinkertainen. Tämä on Selvänäkö ja ennustaminen- palsta, joten jos et ole kiinnostunut asiasta, mitä teet täällä?
Mitäs se taas sulle Kuuluu? Oletko itse itseäsi mainostamassa?
Hölmöläisten hommaa .
En ole näkijä, joten en mainosta itseäni täällä. Kysyin vain mitä teet täällä jos palstan aihepiiri ei kiinnosta sinua.
Juuri niin!
Vainajien kutsuminen on saatanallista touhua. Avaa ovet pimeyden henkivaltoihin.
Olkaa varovaisia. Mitä me teemme vainajien muelipiteillä tässä elämässä. Haloo!
Demonit valhetta levittää meedioiden välityksellä.
+Lisää kommentti
Miksi tulla tahallaan huijatuksi. Lottoa mieluummin tai anna rahat Unicefille.
Ilmoita
että soittamalla Marjalle menetät rahaa minuutti minuutilta
3 VASTAUSTA:
Totta. Etsii sinusta mahdollisimman paljon netistä tietoa ennen sitä ns.ennustamista.
Krisse hei.....höpö höpö sun jutuillesi,kukaan netistä tietoja hae.Olet pelkkä luulosairas pilkun nu..ssi..ja. Sitä paitsi olet ilkeä ja kateellinen ihminen,et soisi kenellekkään mitään hyvää.
Marja älä hikeenny
+Lisää kommentti
Sellaista kokemusta että mitään ei näy.
Ilmoita
mikä ihmeen meedio? Mikä ihmeen selvännäkijä?
Ilmoita
on hyvä ennustaja
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Marjax/Marja Vidgren

Onko teistä kukaan käynyt selvännäkijä/meedio Marjalla? Minkälaisia kokemuksia löytyy?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta