Sanaton yhteys kanssasi

Jmiehelle

Katseet kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, eikö vain? 😘

7

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisitjovastaa

Kun viestejä ei paljon kuulu

• heisiesiinä

no oisit laittanut yhteystietosi näkyviin, mistäs täällä muuten kukaan tietää kuka olet.

• katsetyhjyteen

Tai sitten se oli mielikuvitus, eikä mitään oikeasti ollut. Teoilla ja sanoilla on enemmän arvoa , jos haluat korostaa välittämistä.

• Mitäteniinkovin

moititte täällä koko ajan tuntemattomia ihmisiä.

• Kylläkertoo

Mullekin J-miehen katse ja käytös kertoo kaiken tarvittavan, mitään hyvää tosin ei. Ymmärrän kyllä mitä hän tarkoittaa.

• jmieheltätämä

Noin se menee. Olen samaa mieltä, että joitakin asioita ei vain pysty peittämään.

• katsetyhjyteen

Haluaisin lisäyksenä sanoa, että kyseessä oli nopeita vilkaisuja ja hymyilyä. Tätä on jatkunut jo kauan. En aluksi uskonut tätä, mutta ajan myöten tämä alkoi huolestuttamaan. Ajattelin, että hän haluaisi sanoa mulle jotain, muttei uskaltanut.

Mulla ei ikinä edes ollut mitään suhteita, niin oli hieman turha toivo myös ujous vaikutti. Kiusallinen tilanne, joka huolestutti useita kuukausia. Myös tilanne , jossa oli rakasteleva pari. Hän katsoi heitä innostuneesti ja sitten katsoi mua. Se vaikutti ajatuksini. Ihan kuin sain varmuutta kiinnostuneisuudesta. Toisessa tilanteessa hän jäätyi kun kävelin ohi ihan kun pelästyisi mua. Tähän ei ollut edes mitään syytä. Ei ainakaan tavallisessa tilanteessa.

Löysin sopivan ajan kun olimme kahden kesken ja kysyin tutustumista. Sain kohteliaasti "EI" vastauksen.

Sen takia sanon ettei katseyhteys kerro mitään. Voi olla niinkin , että kiinnostus loppui tai oli tarkoitus kiusata mua. Parempi on kuitenkin myöntää tyhmyteeni, että uskoin ja aloin rakentamaan mielikuvituksia. Oli miten vain tämä kuluttaa henkisesti aika paljon ja nyt yritän vapautua tästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe