Mutta ei kai sillä ole enää mitään väliä.
Rakastuin sinuun
16
460
Vastaukset
- Onsetiedossa
Onhan sillä väliä jos kyseessä on oikea henkilö, ainakin mulle.
- Eitäälläainakaan
Kun kukaan ei tiedä kuka olet, rakenna yhteys kys. henkilön kanssa.
- vaanetolevapaa
Niin minäkin sinuun ;(
- missäseolimainittuna
en löytänyt.
- Tyhjyysjäljellä
Asia on juuri päinvastoin. Hän on se varattu.
- Äläkoskaan
Kirjoita hänelle niin rumia viestejä kuin mitä kirjoitit mulle.
Heippa. - Tyhjyysjäljellä
Äläkoskaan kirjoitti:
Kirjoita hänelle niin rumia viestejä kuin mitä kirjoitit mulle.
Heippa.En ole koskaan kirjoittanut hänelle/ sinulle rumia viestejä. Vain sitä, kuinka ihastunut olen, kuinka ihana hän on tai sitten yrittänyt saada jotain tolkkua tilanteeseen.
Olen kyllä lukenut hänen minulle kirjoittamiaan ikäviä ja hajottavia viestejä.
- välintänkövaien
No ei sillä enään olekkaan väliä. Mitäpä me välitetään toisistamme kun tämä vääntäminen ollut muutoinkin yhtä paskaa sun kanssa. Kuinka paljon minun tulisi sinusta välittää? Rakastumisia ja ihastumista tulee ja menee. Se minkä valitsee sitten jatkoon on kyllä tiedossasi.
- hirveetä
Kauhee kommentti hyi..
- Tyhjyysjäljellä
Se on ollut vääntöä siksi, että hän on varattu, ja olen kokenut, etten voi näyttää tai osoittaa tunteitani mitenkään. Minua on tässä asiassa painanut niin paljon moraali, etten ole uskaltanut kertoa, mitä häntä kohtaan tunnen tai ehdottaa edes mitään juttelua. Kunnioitan häntä niin paljon, etten vain ole uskaltanut. Tietysti kun miettii, niin olisi varmaan vain pitänyt uskaltaa rehellisesti kertoa, että olen rakastunut häneen. Mutta olen ajatellut, että olen täysin p*ska ihminen, jos kerron, koska hän on varattu. Toisaalta taas koko ajan on tuntunut, että teen väärin sekä häntä että itseäni kohtaan, jos en pysty tunteitani osoittamaan. Tämä ristiriita on ollut niin suuri, että olen murskaantunut sen alle. Tuntuu, että tein niin tai näin, tein joltain kantilta väärin. Ilmeisesti pitäisi oppia uudestaan olemaan hieman itsekkäämpi. Kärsin taas siitä, että olen yrittänyt ajatella muita.
Minustakin tämä on tuntunut hirveältä väännöltä. Ja ihan turhalta sellaiselta siinä mielessä, että ainakin minun tunteeni häneen ovat olleet alusta asti selvät ja voimakkaat. Ainoa väännön syy on tuo kirjoittamani asia ja se, etten ole ottanut yhtään selvää, mitä hän tuumii. Se ei ole auttanut tunteista kertomista yhtään.
Pahoittelut epäselvästä kirjoituksesta, en oikein pysty nyt kirjoittamaan paremmin, mutta toivottavasti ajatukseni tuli ilmi. Kirjoitan myöhemmin paremmin. - tosissaniolen
Tyhjyysjäljellä kirjoitti:
Se on ollut vääntöä siksi, että hän on varattu, ja olen kokenut, etten voi näyttää tai osoittaa tunteitani mitenkään. Minua on tässä asiassa painanut niin paljon moraali, etten ole uskaltanut kertoa, mitä häntä kohtaan tunnen tai ehdottaa edes mitään juttelua. Kunnioitan häntä niin paljon, etten vain ole uskaltanut. Tietysti kun miettii, niin olisi varmaan vain pitänyt uskaltaa rehellisesti kertoa, että olen rakastunut häneen. Mutta olen ajatellut, että olen täysin p*ska ihminen, jos kerron, koska hän on varattu. Toisaalta taas koko ajan on tuntunut, että teen väärin sekä häntä että itseäni kohtaan, jos en pysty tunteitani osoittamaan. Tämä ristiriita on ollut niin suuri, että olen murskaantunut sen alle. Tuntuu, että tein niin tai näin, tein joltain kantilta väärin. Ilmeisesti pitäisi oppia uudestaan olemaan hieman itsekkäämpi. Kärsin taas siitä, että olen yrittänyt ajatella muita.
Minustakin tämä on tuntunut hirveältä väännöltä. Ja ihan turhalta sellaiselta siinä mielessä, että ainakin minun tunteeni häneen ovat olleet alusta asti selvät ja voimakkaat. Ainoa väännön syy on tuo kirjoittamani asia ja se, etten ole ottanut yhtään selvää, mitä hän tuumii. Se ei ole auttanut tunteista kertomista yhtään.
Pahoittelut epäselvästä kirjoituksesta, en oikein pysty nyt kirjoittamaan paremmin, mutta toivottavasti ajatukseni tuli ilmi. Kirjoitan myöhemmin paremmin.Mitenkä tapasit tämän varatun ja missä yhteydessä häneen rakastuit?
Itsellä näin olen varattu mies ja kuntosalilla jutellut erään naisen kanssa ja hän on jäänyt mieleeni olen jotenkin niin ihastunut jopa rakastunut vaikka en häntä juurikaan tunne ja hän on ilmeisemmin sinkku, nyt en ole nähnyt kaunista hymyään ja reipasta olemustaan sisimpäni kaipaa vaikka vain kaveriksi ja enempää voi vain toivoa, elämä ei aina mene putkeen, hulluja juttuja ja ajatuksia mutta tämä nainen on yhä mielessäni vaikka en ole joulun jälkeen nähnyt ja en tiedä pakeniko jotain, kauniisti aina hymyili ja meillä oli puhuttavaa ei mitään muuta, haluaisin kuitenkin hänet nähdä ja kaverinsa olla. - Tyhjyysjäljellä
tosissaniolen kirjoitti:
Mitenkä tapasit tämän varatun ja missä yhteydessä häneen rakastuit?
Itsellä näin olen varattu mies ja kuntosalilla jutellut erään naisen kanssa ja hän on jäänyt mieleeni olen jotenkin niin ihastunut jopa rakastunut vaikka en häntä juurikaan tunne ja hän on ilmeisemmin sinkku, nyt en ole nähnyt kaunista hymyään ja reipasta olemustaan sisimpäni kaipaa vaikka vain kaveriksi ja enempää voi vain toivoa, elämä ei aina mene putkeen, hulluja juttuja ja ajatuksia mutta tämä nainen on yhä mielessäni vaikka en ole joulun jälkeen nähnyt ja en tiedä pakeniko jotain, kauniisti aina hymyili ja meillä oli puhuttavaa ei mitään muuta, haluaisin kuitenkin hänet nähdä ja kaverinsa olla.Ei ole kuntosali se yhteys, jossa olemme tavanneet.
- katsetyhjyteen
Miksei olisi ? Voit tutustua ensin ja pyytää kaveriksi , niin kuin mä tein. Se oli erittäin vaikeaa minulle henkilökohtaisista syistä. Kokeilin ja sain kielteisen vastauksen.
Ei tarvitse heti kertoa rakkaudesta. Muodosta ensin yhteys. Katso mitä hän sanoo, jos pyydät tutustustumista tai kaveripyyntöä. Voit edetä askel kerralaan eli jos kaveripyyntö ei ole kielteinen, niin pyydä näkemistä ja niin edelleen.- mutkunentiedä
Miksi ystävyyttä tai kaveruutta täytyy pyytää. Eikö se ole toisesta välittämistä ja yhteydenpitoa. Mutta täällä sellaista ei voi rakentaa, ehkä joku stalkkeri näkee kuka kirjoittaa, mutta ei välttämättä tiedä kenelle ja muut ei tiedä hölkäsen pöläystä. Fiiliksen mukaan sitten voi omia viestejä, että joku rakastaa ja kaipaa kovasti tai joku ei halua nähdä koskaan. Nuohan on pelkkää kiusaa kumpaisetkin, sillä pitää turhia luuuloja yllä suuntaan tai toiseen. Mutta joillekin se kiusa on niin kivaa. Hyvät sanat muuten tossa jvg:n biisissä kokonaisuudessaan: älä jätä mua roikkuun. Jos ite tietäisin jonkun täällä minua kaipaavan niin laittaisin ihan varmaati irl viestiä suintaan tai toiseen.
- katsetyhjyteen
mutkunentiedä kirjoitti:
Miksi ystävyyttä tai kaveruutta täytyy pyytää. Eikö se ole toisesta välittämistä ja yhteydenpitoa. Mutta täällä sellaista ei voi rakentaa, ehkä joku stalkkeri näkee kuka kirjoittaa, mutta ei välttämättä tiedä kenelle ja muut ei tiedä hölkäsen pöläystä. Fiiliksen mukaan sitten voi omia viestejä, että joku rakastaa ja kaipaa kovasti tai joku ei halua nähdä koskaan. Nuohan on pelkkää kiusaa kumpaisetkin, sillä pitää turhia luuuloja yllä suuntaan tai toiseen. Mutta joillekin se kiusa on niin kivaa. Hyvät sanat muuten tossa jvg:n biisissä kokonaisuudessaan: älä jätä mua roikkuun. Jos ite tietäisin jonkun täällä minua kaipaavan niin laittaisin ihan varmaati irl viestiä suintaan tai toiseen.
Hyvä kysymys. Miksi vastaisi kielteisesti kaveripyyntöön, jos tunteita olisi ? Ystävyys/kaveri on aika neutraali, niin miksi ei vois olla tuntemattoman henkilön kanssa , vaikkei tunteita oliskaan ? Jos olisi , niin kaverina on huomattavasti helpompi kertoa, kun voi esim. soittaa.
Tilanteeni on seuraava. Nainen on töissä kaupassa. Kävin asiakkaana silloin tällöin. Jotain epäselviä katseita on ollut. Tämä alkoi vaivaamaan ja pyysin hänet kaveriski viime sunnuntaina hänen työvuoron jälkeen, johon hän vastasi kielteisesti.
Jos jotain olisi ollut , niin miksi ei kertoisi ? Mahdollisuuksia oli ja on paljon.
- nainenm...a
Tutulta kuulostaa ap. Minä varattu hän sinkku. Minä otan yhteyttä hän ei. Mutta olemme tavanneet kuitenkin. Niin rakastunut vaikkei saisi.😞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208