Suomi24 keskustelupalstat ei toimi

Keskustelupalstavika

Kommentointi palstoille ei ole onnistunut vähään aikaan.
Vaikka toimisi kommentoidessaan kuten pyydetään, kommentti ei ilmesty palstalle.
Tulee vaan ilmoituksia, että tarkistus on vanhentunut ym.
Voisiko tämän vian jo korjata?

23

3561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhus77

      kyllä meillä toimiin aivan kuten ennenkin --- en ole nörtti

    • Mökkeilijä.LounaisHäme

      Minulla on se käsitys, että sinulla on huonolaatuinen, luultavasti mobiiliyhteys, joka toimii hitaasti. Itse olen kesämökillä, ja netti toimi parhaiten ulkona. En viitsi siellä nyt talvella surffailla, vaikka pakkasta onkin vain kolme astetta.

      Laitoin ulos Mimo tyyppisen kaksoisantennin jossa oli jo valmiiksi laitettuna kaapelitkin ja raudat niin, että antennien välinen kallistus oli yhteensä 2x45 = 90 astetta. Korkeuseroa näille laitoin 0,50 m. Sisälle laitoin akku/verkkovirtakäyttöisen Huawei B525S-23A 4 G reititin / modeemin.
      Esim. hinta noin 242 €:
      https://www.satshop.fi/3g-4g-lte-4g-lte-a-set-for-urban-areas.html

      Nyt on toiminut selvästi paremmin, aiemmin sisällä toimivuus oli joko 0 tai välttävä, säästä riippuen.

      • Ei nyt vaan toimi. Eikä johdu yhteysnopeudesta tai hitaasta tai vähämuistisesta päätelaitteesta. Toki sellaisessa tapauksessa käyttäjä on aivan aseeton, eikä voi kunnolla selvittää mistä on kysymys.

        Oireet viittaa siihen, että s24 sivuston serverit on tavantakaa alhaalla. Esim. kirjautuminen unohtuu viestin kirjoittamisen aikana. Siis serveripäässä. Osa ongelmista johtunee myös sitä, että sivuston kokoonpano on aivan liian monimutkainen, ja lukemattomat sivustoon liitetyt mainostajien serverit omalta osaltaan sotkevat kokonaisuutta.

        Pelkän tekstin välittämiseen pitäisi riittää selvästi alle 10 megainen yhteys, kun Yleareenaakin voi katsella sen kautta. Esim. MTV Katsomo on jo paljon resurssisyöpömpi ja Netflixiä pidetään ihan mahdottomana (en itse käytä).


      • Näin_on_käynyt

        "Sisälle laitoin akku/verkkovirtakäyttöisen Huawei B525S-23A 4 G reititin / modeemin. "

        Minulla on samanlainen reititin..paitsi valkoisena. Tosin omalla kohdallani yhteysongelmat johtuivat käytössä olleesta 3G -mokkulayhteydestä, sillä kuten on tunnettua, niin juuri se aiheuttaa erilaisia katkoja tai kokonaan toimimattomuutta koska samassa 3G -verkossa kulkee niin puhelin kuin nettiyhteydet, joten ylikuormitusta ja tukkoisuutta esiintyy varmasti asuinpaikasta riippumatta. Tuon uuden reitittimen ja 4G liittymän jälkeen ei internet-yhteyksissä ole esiintynyt pienimpiäkään ogelmia, joten kehoitan niitä joilla on vielä 3G internetkäytössä vaihtamaan sen hermojensa säästämiseksi.


      • Näin_on_käynyt

        "Sisälle laitoin akku/verkkovirtakäyttöisen Huawei B525S-23A 4 G reititin / modeemin. "

        Minulla on samanlainen reititin..paitsi valkoisena. Tosin omalla kohdallani yhteysongelmat johtuivat käytössä olleesta 3G -mokkulayhteydestä, sillä kuten on tunnettua, niin juuri se aiheuttaa erilaisia katkoja tai kokonaan toimimattomuutta koska samassa 3G -verkossa kulkee niin puhelin kuin nettiyhteydet, joten ylikuormitusta ja tukkoisuutta esiintyy varmasti asuinpaikasta riippumatta. Tuon uuden reitittimen ja 4G liittymän jälkeen ei internet-yhteyksissä ole esiintynyt pienimpiäkään ogelmia, joten kehoitan niitä joilla on vielä 3G internetkäytössä vaihtamaan sen hermojensa säästämiseksi.


      • Ei nyt vaan toimi. Eikä johdu yhteysnopeudesta tai hitaasta tai vähämuistisesta päätelaitteesta. Toki sellaisessa tapauksessa käyttäjä on aivan aseeton, eikä voi kunnolla selvittää mistä on kysymys.

        Oireet viittaa siihen, että s24 sivuston serverit on tavantakaa alhaalla. Esim. kirjautuminen unohtuu viestin kirjoittamisen aikana. Siis serveripäässä. Osa ongelmista johtunee myös sitä, että sivuston kokoonpano on aivan liian monimutkainen, ja lukemattomat sivustoon liitetyt mainostajien serverit omalta osaltaan sotkevat kokonaisuutta.

        Pelkän tekstin välittämiseen pitäisi riittää selvästi alle 10 megainen yhteys, kun Yleareenaakin voi katsella sen kautta. Esim. MTV Katsomo on jo paljon resurssisyöpömpi ja Netflixiä pidetään ihan mahdottomana (en itse käytä).


      • Enevpk1 kirjoitti:

        Ei nyt vaan toimi. Eikä johdu yhteysnopeudesta tai hitaasta tai vähämuistisesta päätelaitteesta. Toki sellaisessa tapauksessa käyttäjä on aivan aseeton, eikä voi kunnolla selvittää mistä on kysymys.

        Oireet viittaa siihen, että s24 sivuston serverit on tavantakaa alhaalla. Esim. kirjautuminen unohtuu viestin kirjoittamisen aikana. Siis serveripäässä. Osa ongelmista johtunee myös sitä, että sivuston kokoonpano on aivan liian monimutkainen, ja lukemattomat sivustoon liitetyt mainostajien serverit omalta osaltaan sotkevat kokonaisuutta.

        Pelkän tekstin välittämiseen pitäisi riittää selvästi alle 10 megainen yhteys, kun Yleareenaakin voi katsella sen kautta. Esim. MTV Katsomo on jo paljon resurssisyöpömpi ja Netflixiä pidetään ihan mahdottomana (en itse käytä).

        Tämänkin viestin lähettämiseksi piti odotella puolisen tuntia, ennenkuin Lähetä nappi alkoi toimia.


      • Enevpk1 kirjoitti:

        Ei nyt vaan toimi. Eikä johdu yhteysnopeudesta tai hitaasta tai vähämuistisesta päätelaitteesta. Toki sellaisessa tapauksessa käyttäjä on aivan aseeton, eikä voi kunnolla selvittää mistä on kysymys.

        Oireet viittaa siihen, että s24 sivuston serverit on tavantakaa alhaalla. Esim. kirjautuminen unohtuu viestin kirjoittamisen aikana. Siis serveripäässä. Osa ongelmista johtunee myös sitä, että sivuston kokoonpano on aivan liian monimutkainen, ja lukemattomat sivustoon liitetyt mainostajien serverit omalta osaltaan sotkevat kokonaisuutta.

        Pelkän tekstin välittämiseen pitäisi riittää selvästi alle 10 megainen yhteys, kun Yleareenaakin voi katsella sen kautta. Esim. MTV Katsomo on jo paljon resurssisyöpömpi ja Netflixiä pidetään ihan mahdottomana (en itse käytä).

        Tämänkin viestin lähettämiseksi piti odotella puolisen tuntia, ennenkuin Lähetä nappi alkoi toimia.

        ...Jaaha, taisi sitten mennä tuplana....


      • Enevpk1 kirjoitti:

        Ei nyt vaan toimi. Eikä johdu yhteysnopeudesta tai hitaasta tai vähämuistisesta päätelaitteesta. Toki sellaisessa tapauksessa käyttäjä on aivan aseeton, eikä voi kunnolla selvittää mistä on kysymys.

        Oireet viittaa siihen, että s24 sivuston serverit on tavantakaa alhaalla. Esim. kirjautuminen unohtuu viestin kirjoittamisen aikana. Siis serveripäässä. Osa ongelmista johtunee myös sitä, että sivuston kokoonpano on aivan liian monimutkainen, ja lukemattomat sivustoon liitetyt mainostajien serverit omalta osaltaan sotkevat kokonaisuutta.

        Pelkän tekstin välittämiseen pitäisi riittää selvästi alle 10 megainen yhteys, kun Yleareenaakin voi katsella sen kautta. Esim. MTV Katsomo on jo paljon resurssisyöpömpi ja Netflixiä pidetään ihan mahdottomana (en itse käytä).

        Tämänkin viestin lähettämiseksi piti odotella puolisen tuntia, ennenkuin Lähetä nappi alkoi toimia.

        ...Jaaha, taisi sitten mennä tuplana....


      • Enevpk1 kirjoitti:

        Ei nyt vaan toimi. Eikä johdu yhteysnopeudesta tai hitaasta tai vähämuistisesta päätelaitteesta. Toki sellaisessa tapauksessa käyttäjä on aivan aseeton, eikä voi kunnolla selvittää mistä on kysymys.

        Oireet viittaa siihen, että s24 sivuston serverit on tavantakaa alhaalla. Esim. kirjautuminen unohtuu viestin kirjoittamisen aikana. Siis serveripäässä. Osa ongelmista johtunee myös sitä, että sivuston kokoonpano on aivan liian monimutkainen, ja lukemattomat sivustoon liitetyt mainostajien serverit omalta osaltaan sotkevat kokonaisuutta.

        Pelkän tekstin välittämiseen pitäisi riittää selvästi alle 10 megainen yhteys, kun Yleareenaakin voi katsella sen kautta. Esim. MTV Katsomo on jo paljon resurssisyöpömpi ja Netflixiä pidetään ihan mahdottomana (en itse käytä).

        Tämänkin viestin lähettämiseksi piti odotella puolisen tuntia, ennenkuin Lähetä nappi alkoi toimia.

        ...Jaaha, taisi sitten mennä tuplana....


    • terrorismi-kukoistaa

      On menossa entisen Suomen presidentinvaalit joissa valitaan SN virkaan hinnalla millä tahansa. Kansa kyykkyyn kuten aina aikaisemminkin. Tähän peliin kuluu väyrysjahti ja sensuuri. Kokoomuksella on jo oma Tikkakosken vakoiluasema jolla likvitoidaan vastustajat jotka lähetetään Montabon keskitysleirille vaalipäivän jälkeen.

      • propakandaministeri

        Sekoittaja päällä äänestys päivien ajan tilanne helpottuu vaalien jälkeen!


      • paskajussi

        Hienoa että löytyy tuollaista huumoria ! Sitä tarvitaan.


    • Ekonomi

      Muuten toimii mutta kommentointi ontuu!

      • Eli alkaa tuossa yllä olevassa ketjussa olla näytteitä siitä, miten hyvin toimii tai on toimimatta, kuten entisen miehen auton vilkku, toimii, ei toimi, toimii...


    • Laittakaakuntoon

      Selvää ongelmaa sivuilla. Eivät päivity kuten pitäsi. Ei näe uusia kommentteja eikä aloituksia.

    • useinoikeasssa

      paljon on tällaista totuuden mukaisetkin tekstitkin poitetaan koska se käy älyttömiä päätöksiä tekevien poltikoiden arvolle itse kirjoituksistani on realistise dokumenti ja selvitykset jos joku kysyy

      • Siitä nyt tuskin on kyse. Tämän keskustelusivuston moderointi loistaa poissaolollaan. Tietotekniikka nyt vaan ei toimi, mikä on niin tyypillistä tämän päivän järjestelmille. Halvalla ei voi saada hyvää.


      • VihapuheyksikköPOLPO
        Enevpk1 kirjoitti:

        Siitä nyt tuskin on kyse. Tämän keskustelusivuston moderointi loistaa poissaolollaan. Tietotekniikka nyt vaan ei toimi, mikä on niin tyypillistä tämän päivän järjestelmille. Halvalla ei voi saada hyvää.

        Tiedote!
        Viharikos yksikön työvuorolistoissa tapahtui että nyt sattuikin vuoroihin vainkirjoitus taitoiset ja viestejä ei voi lukematta julkaista


    • Lisää omituisuuksia: keskustelujen selaus oli täysin jumissa (mikä siis on aika normaalia), sitten kun poistuin hetkeksi, niin sillä välin kaikki nimimerkkien ikonit oli korvattu Stuxnet kuvakkeella!

      En panikoinut, suljin vaan selaimen. Tablettini toimii edelleen. Eli yhtä huonosti kuin ennenkin. En epäile virustartuntaa.

      • Eikä viruksesta edes ollut kysymys. Stuxnet-nimimerkin omaperäisen avatar-kuvan kaivaminen vain kesti serveriltä liian kauan.


    • tämä foorumi tai koko saitti ei toimi ennenkuin ne vähentää noita vitun video mainoksia

    • Rasti ruudussa "Muista kirjautuminen" näyttää muistavan peräti pari tuntia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe