Hampaan paikkaus

vellilläelettävä

Kävin paikkauttamassa tk.ssa yhden hampaan, josta oli irronnut paikka. Lasku tuli ja se on 96.90€.
Samaan aikaan vastaanotolla oli herrakansaa edustava pariskunta, jotka saavat ilmaisen hammashuollon.
Eläkkeeni 1200€/kk niin minulle tuo liki 100€ on iso raha.
Taidanpa seuraavan kerran klankata naaman ja puhua hoono soomi.

10

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Söörmarkku1

      Juu aika hintavaa kieltämättä on. Mulla rapsutettiin hetken hammaskiveä ja lasku oli yli 50 euroa.

    • sänkivauva

      Mutta eikös nuo koneinsinöörit pääse suoraan yksityiselle? Niin, olen käsittänyt.

    • Kiitoshelsinki

      Teit muuten perus virheen,sanoit nimes ja sostunnuksen.Seuraavalla kertaa et sano niin hoito on taattu.

      • vellilläelettävä

        Hyvä huomio. Menenkin eri hoitolaan naama klankissa ja pöytäliinoja päällekkäin ylläni😉


    • Ilmaisetneuvot

      Apteekista saa ainetta jolla voi itse paikata hampaan. Tuubissa sitä on ja maksaa noin kympin. Jos ei ole tulehdusta niin tuubista vaan kolo täyteen ainetta ja se aine kovettuu muutamassa minuutissa. Tarkoitettu ensiapuun mutta itsellä pysyi joskus useita vuosia hampaassa se paikka. Sain tietää paikka-aineesta kun joku valitti jossain että oli soittanut hammaslääkäriin ja sieltä oli vastattu tiukasti että paikkaa itse hammas, meillä on ruuhkaa tms. Yksi hyvä keino säilyttää hampaat ehjänä pitkään on kun puhdistaa puisella hammastikulla hampaiden välit joka syönnin jälkeen ja pesee sitten harjalla jos on vain mahdollista ja aikaa. Neljä viisi vuotta mennyt itsellä ilman hammasvaivoja.

    • tiijätkönä

      Onko Aapistien hammaslääkärit yksityisiä vai kunnallisia?

    • yxpaikka

      Minulle sattui vanhempi nainen paikkaamaan hammastani Aapistiellä. Kyseli hammashoitajalta neuvoja. Muutenkin oli töykeä hoitajalle, kuin myös minulle. Hinta melkein 100€.

    • KenunVelli

      otta puurokernali kanssa sinun kotin se maksa sinu velli

    • Täyshoito

      EEKÄKÖ MEE SUORAA PEPPERSIIN SIELÄ PAUKASTAAN SULTA KERRALLA HAMPAAT TISKIIN NYRKILLÄ KOKO KALUSTO EIKÄ MAKSA MITTÄÄ JA HAMMASVAIVAT JÄÄ SINNE

      • Olirauhaisaa

        Höpö höpö. Peppersissä on portsarikin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe