Kävin paikkauttamassa tk.ssa yhden hampaan, josta oli irronnut paikka. Lasku tuli ja se on 96.90€.
Samaan aikaan vastaanotolla oli herrakansaa edustava pariskunta, jotka saavat ilmaisen hammashuollon.
Eläkkeeni 1200€/kk niin minulle tuo liki 100€ on iso raha.
Taidanpa seuraavan kerran klankata naaman ja puhua hoono soomi.
Hampaan paikkaus
10
245
Vastaukset
- Söörmarkku1
Juu aika hintavaa kieltämättä on. Mulla rapsutettiin hetken hammaskiveä ja lasku oli yli 50 euroa.
- sänkivauva
Mutta eikös nuo koneinsinöörit pääse suoraan yksityiselle? Niin, olen käsittänyt.
- Kiitoshelsinki
Teit muuten perus virheen,sanoit nimes ja sostunnuksen.Seuraavalla kertaa et sano niin hoito on taattu.
- vellilläelettävä
Hyvä huomio. Menenkin eri hoitolaan naama klankissa ja pöytäliinoja päällekkäin ylläni😉
- Ilmaisetneuvot
Apteekista saa ainetta jolla voi itse paikata hampaan. Tuubissa sitä on ja maksaa noin kympin. Jos ei ole tulehdusta niin tuubista vaan kolo täyteen ainetta ja se aine kovettuu muutamassa minuutissa. Tarkoitettu ensiapuun mutta itsellä pysyi joskus useita vuosia hampaassa se paikka. Sain tietää paikka-aineesta kun joku valitti jossain että oli soittanut hammaslääkäriin ja sieltä oli vastattu tiukasti että paikkaa itse hammas, meillä on ruuhkaa tms. Yksi hyvä keino säilyttää hampaat ehjänä pitkään on kun puhdistaa puisella hammastikulla hampaiden välit joka syönnin jälkeen ja pesee sitten harjalla jos on vain mahdollista ja aikaa. Neljä viisi vuotta mennyt itsellä ilman hammasvaivoja.
- tiijätkönä
Onko Aapistien hammaslääkärit yksityisiä vai kunnallisia?
- yxpaikka
Minulle sattui vanhempi nainen paikkaamaan hammastani Aapistiellä. Kyseli hammashoitajalta neuvoja. Muutenkin oli töykeä hoitajalle, kuin myös minulle. Hinta melkein 100€.
- KenunVelli
otta puurokernali kanssa sinun kotin se maksa sinu velli
- Täyshoito
EEKÄKÖ MEE SUORAA PEPPERSIIN SIELÄ PAUKASTAAN SULTA KERRALLA HAMPAAT TISKIIN NYRKILLÄ KOKO KALUSTO EIKÄ MAKSA MITTÄÄ JA HAMMASVAIVAT JÄÄ SINNE
- Olirauhaisaa
Höpö höpö. Peppersissä on portsarikin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964963Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1164056Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573525
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372927Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo302079UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949