Sanottua mun seurassa mies.
Et saanut sanaa
15
348
Vastaukset
- rauhaanjätinsiksi
Koska et ollut sinkku silloin, näin ainakin minulle kerrottiin.
- sivustavaankommaann
Minä en ainakaan nähnyt sinua missään koko aikana ollessani varattu. Ja enää en siis ole varattu.
- kastitonselvät
Varatuille ei saa puhua. Se on herranjumala sentään ihan pettämistä edes katsoa jotain varattua päin, ja vice versa.
- ensitämuutentiedä
sivustavaankommaann kirjoitti:
Minä en ainakaan nähnyt sinua missään koko aikana ollessani varattu. Ja enää en siis ole varattu.
Pitäisikö minun nyt jostain maagisesti tietää ettet enää seurustele? Sinun pitää itse kertoa se minulle.
- perunoidenplaneetta
En ole varma osaako tommonen että ymmärtääkö niin niin tommmonen apina puhpuhpuhesta
- No_kyllä
Hän muiden kanssa puhuo vaan ei mun kanssa.siitä vedin johtopäätöksen etten ole kovinkaan kiinnostava hänen mielestä.
- Erinainenolen
No_kyllä kirjoitti:
Hän muiden kanssa puhuo vaan ei mun kanssa.siitä vedin johtopäätöksen etten ole kovinkaan kiinnostava hänen mielestä.
Saman johtopäätöksen tehnyt myös erään miehen käytöksestä. Ja varmaan oikein pääteltykin. Ei ole mikään ujo ihminen kyseessä ainakaan tuossa ympäristössä. Mua välttelee mielestäni, joten en itsekään juuri puhu ellei jotain kysytä. Tyytyväiseltä vaikuttaa tähän.
- vainottakirjallixesnas
Ei tommonen ole kuin olenapinahäkissäpäästettävävainperunaksimatolle niinniin tuata emäntähä ne sankariittenki matot tamppaa perunat hoxaa ei emäntä ole pahuksenpokemoni,hani
- PakkoEsittää
Ei mitään henkilökohtaista varmaankaan.
- sivustaihmetellen
Miksi pitää esittää?
- vetihiljaiseksi
Menin sanattomaksi kun tunsin yhteyden välillämme.
- Voimakas_yhteys
Oli meijänkin välillä mutta yritin edes jotain puhua..
- Odotitko_että_sanon
Bussissa tulit josku viereen, siitä tolkuttomasti aikaa. Olin silloin vielä Fazerilla.
- liianpikaisia
Ne oli niin nopeita ne meidän näkemiset aina ettei siinä kerennyt rueta tarinoimaan. Ihmisiäkin ympärillä.
- Koko_ilta
Siinä ois ollut aikaa tarinoida..ja tarvittaessa koko yökin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101199- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763