Et saanut sanaa

Minkähäntakia

Sanottua mun seurassa mies.

15

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhaanjätinsiksi

Koska et ollut sinkku silloin, näin ainakin minulle kerrottiin.

• sivustavaankommaann

Minä en ainakaan nähnyt sinua missään koko aikana ollessani varattu. Ja enää en siis ole varattu.

• kastitonselvät

Varatuille ei saa puhua. Se on herranjumala sentään ihan pettämistä edes katsoa jotain varattua päin, ja vice versa.

• ensitämuutentiedä
        sivustavaankommaann kirjoitti:

Minä en ainakaan nähnyt sinua missään koko aikana ollessani varattu. Ja enää en siis ole varattu.

Pitäisikö minun nyt jostain maagisesti tietää ettet enää seurustele? Sinun pitää itse kertoa se minulle.

• perunoidenplaneetta

En ole varma osaako tommonen että ymmärtääkö niin niin tommmonen apina puhpuhpuhesta

• No_kyllä

Hän muiden kanssa puhuo vaan ei mun kanssa.siitä vedin johtopäätöksen etten ole kovinkaan kiinnostava hänen mielestä.

• Erinainenolen
        No_kyllä kirjoitti:

Hän muiden kanssa puhuo vaan ei mun kanssa.siitä vedin johtopäätöksen etten ole kovinkaan kiinnostava hänen mielestä.

Saman johtopäätöksen tehnyt myös erään miehen käytöksestä. Ja varmaan oikein pääteltykin. Ei ole mikään ujo ihminen kyseessä ainakaan tuossa ympäristössä. Mua välttelee mielestäni, joten en itsekään juuri puhu ellei jotain kysytä. Tyytyväiseltä vaikuttaa tähän.

• vainottakirjallixesnas

Ei tommonen ole kuin olenapinahäkissäpäästettävävainperunaksimatolle niinniin tuata emäntähä ne sankariittenki matot tamppaa perunat hoxaa ei emäntä ole pahuksenpokemoni,hani

• PakkoEsittää

Ei mitään henkilökohtaista varmaankaan.

• sivustaihmetellen

Miksi pitää esittää?

• vetihiljaiseksi

Menin sanattomaksi kun tunsin yhteyden välillämme.

• Voimakas_yhteys

Oli meijänkin välillä mutta yritin edes jotain puhua..

• Odotitko_että_sanon

Bussissa tulit josku viereen, siitä tolkuttomasti aikaa. Olin silloin vielä Fazerilla.

• liianpikaisia

Ne oli niin nopeita ne meidän näkemiset aina ettei siinä kerennyt rueta tarinoimaan. Ihmisiäkin ympärillä.

• Koko_ilta

Siinä ois ollut aikaa tarinoida..ja tarvittaessa koko yökin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1199
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe