Outoja roboottisia ääniä koneesta

Erika.m

Ku oon nyt ollu pari päivää koneellaa oon kuullu jonku roboottisen äänen joka puhu englanniksi, kiroili ja sanoo sivustojen linkkejä. (Kuulostaa paremmalta google kääntäjältä) En iha aluks huomannu tätä koska luulin tän tulevan pelistä mutta, kun kaikki ohjelmat oli suljettu silti kuuluu vaikka kone uudelleen käynistetty?? Kun huomasin tämän, (noin tunti sitten) asensin mcafeen, en tiedä auttaakoo tämä tähän. Ainakaan ääntä ei kuulu enään.

Onko koneeni hakkeroitu? Voinko tehdä asialle jotain?

11

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aslakkialatölviöstä
      • erika.m

Varma? Laitoin sen kyllä pois mutta se ääni josta puhuin puhu jostain että jonkun pitäisi räjäyttää ittensä ja tämmöistä? Eikä tää windowsin oma ees kuulosta samalta?

• kullonkatistaja

Voit tehdä asialle paljonkin. Ensin varaat ajan psykiatrille, jos ei auta niin laitat äänet pois päältä.

• Mä-olen-Ilpo

Sinua on moneen kertaan varoitettu Ubuntun käytöstä, tänne on harvinaisen paljon kertynyt mielenvikaisia joilla on tuo sama ongelma. Täällä jo nimeä saaneet, seksihullu, kylähullu, pöpi joka kuvittelee olevansa joulupukki, ja paljon muita latvakakkosia jotka pelkää radioaaltoja, suomi24 on varsinainen hullujenhuone.

• tervetuloa_pöpilään

"suomi24 on varsinainen hullujenhuone."

Ja kaikesta huolimatta täällä olet sinäkin.

• Mä-olen-Ilpo

Totta puhut, täyttä asiaa, KYLLÄ ihan oikeasti olen samaa mieltä.

• vacuum.Youtube.radio

En ole vielä päässyt elektroniputken hehkumisen pelosta eteenpäin, nyt kuulin huhuja että ne on keksineet jo semmoisenkin vempeleen kuin transistorin? Transistoriradiosta puhuvat kylillä.

• allekirjoittan

Windowsin ohjelmat tunnetusti keskenään sekoilevat. Asenna Ubuntu niin höpötys loppuu.

• ubuntu-rasittava

Kun nyt Ubuntu on asennettu niin toivottavasti kaikki Ubuntu-höpöttäjät lopettavat höpöttämisen.

• djdsflkjflkdljfkl
      • saha-automaattiyhdistys

Shii soo mii = hän sahasi minut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe