Outoja roboottisia ääniä koneesta

Erika.m

Ku oon nyt ollu pari päivää koneellaa oon kuullu jonku roboottisen äänen joka puhu englanniksi, kiroili ja sanoo sivustojen linkkejä. (Kuulostaa paremmalta google kääntäjältä) En iha aluks huomannu tätä koska luulin tän tulevan pelistä mutta, kun kaikki ohjelmat oli suljettu silti kuuluu vaikka kone uudelleen käynistetty?? Kun huomasin tämän, (noin tunti sitten) asensin mcafeen, en tiedä auttaakoo tämä tähän. Ainakaan ääntä ei kuulu enään.

Onko koneeni hakkeroitu? Voinko tehdä asialle jotain?

11

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aslakkialatölviöstä
      • erika.m

Varma? Laitoin sen kyllä pois mutta se ääni josta puhuin puhu jostain että jonkun pitäisi räjäyttää ittensä ja tämmöistä? Eikä tää windowsin oma ees kuulosta samalta?

• kullonkatistaja

Voit tehdä asialle paljonkin. Ensin varaat ajan psykiatrille, jos ei auta niin laitat äänet pois päältä.

• Mä-olen-Ilpo

Sinua on moneen kertaan varoitettu Ubuntun käytöstä, tänne on harvinaisen paljon kertynyt mielenvikaisia joilla on tuo sama ongelma. Täällä jo nimeä saaneet, seksihullu, kylähullu, pöpi joka kuvittelee olevansa joulupukki, ja paljon muita latvakakkosia jotka pelkää radioaaltoja, suomi24 on varsinainen hullujenhuone.

• tervetuloa_pöpilään

"suomi24 on varsinainen hullujenhuone."

Ja kaikesta huolimatta täällä olet sinäkin.

• Mä-olen-Ilpo

Totta puhut, täyttä asiaa, KYLLÄ ihan oikeasti olen samaa mieltä.

• vacuum.Youtube.radio

En ole vielä päässyt elektroniputken hehkumisen pelosta eteenpäin, nyt kuulin huhuja että ne on keksineet jo semmoisenkin vempeleen kuin transistorin? Transistoriradiosta puhuvat kylillä.

• allekirjoittan

Windowsin ohjelmat tunnetusti keskenään sekoilevat. Asenna Ubuntu niin höpötys loppuu.

• ubuntu-rasittava

Kun nyt Ubuntu on asennettu niin toivottavasti kaikki Ubuntu-höpöttäjät lopettavat höpöttämisen.

• djdsflkjflkdljfkl
      • saha-automaattiyhdistys

Shii soo mii = hän sahasi minut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      74
      3860
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      93
      3251
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      112
      2535
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      19
      1720
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      74
      1505
    6. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      123
      1402
    7. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      99
      1393
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      58
      1363
    9. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1103
    10. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      58
      1083
    Aihe