Osuuspankki

köyhäasiakas

Onko Polvijärven osuuspankin "kassaneidit",saaneet ohjeet ylemmältä taholta , " muistakaa että, köyhille asiakkaille ette hymyile " ?

23

3099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähmitä

      kyllä siellä on palvelu ja hymyily sekä iloisuus parasta mitä tiedän. meeppä joensuun pankkeihin eipä paljon naurata ensin jonotat tunnin ja sit nyrpeä kassantäti palvelee jos sille päälle sattuu voi ehkä vähän hymyäkin antaa jos katsoo tilin raha summaa.

    • kylänsuurinmassikka

      Mulle on kyllä palvelu pelannut. Varmaan vaikuttaa kun on 300 000e tilillä ja 100 hehtaaria metsää rahaakin jollakin tavalla.

      • köyhäasiakas

        Voe toenperrään,kyllä tuo vaikuttaa . . . .


      • jhjhgdgdygd

        jos sulla on 300 000 tillillä olet köyhä ja tyhmä kun täällä huutelet ei sulla oo kun äitis vanhat kumikengät jotaka perinnöksi sait peräkammarin homopoika


      • Anonyymi

        Oletko koskaan ajatellut ettet niitä rahoja hautaa vie mennessäs !!


    • ulpukanentinen

      oli mullain mut akka vei kaikki ei jäänä pankkiin mittään

      • Tyytyväinenasiakas67

        Tuskin niillä "kassaneideillä" siellä on aikaa ja kiinnostusta miettiä paljonko kelläkin on tilillä rahaa,ei palveluun vaikuta. Mukavvii tyttöjä aina ollut töissä ja hymyä kyllä piisaa. Parempaa palvelua saa hakea.


    • köyhäasiakas

      Joo,ja yx on isotissinen .

      • Anonyymi

        Onko kohotettu yläasentoon uhkeasti kuten nusen tietotoimiston kassa rouvalla.


    • Anonyymi

      Hyvää on palvelu ollut, vaikka ei hirveitä summia oo tilillä. Varmaan ulkoinen charmi herkistää, hymyn saantia/ oma käytös.

    • Anonyymi

      Palvelu oli hyvää kun nelisen vuotta sitten Polvijärven pankissa kävin. Hoidan asiani sähköisesti enkä naapurikunnan asukkaana juuri paikkakunnalla vieraile joten pankkikin jää käymättä.

      Palvelumaksujen korotus ei näin asiakkaana hymyilytä ollenkaan, pienituloisen euroille olisi muutakin käyttöä kuin pankin talouden tukeminen.

      Olen harkinnut vaihtoa S-Pankkiin, konttori olisi lähellä ja tilinkäyttö ainakin toistaiseksi ilmaista.

    • Anonyymi

      Pankki säästää siivouskuluissa sievoisen summan kun karkottaa köyhät asiakkaat pois, hehän eivät kuin kuraavat lattiat sontaisilla kengillään.

      Itse olen saanut hyvää palvelua aina pankissa ja kaupoissa. Pienituloinen olen ja ehkä kerran kuukaudessa käyn OP -tiskillä..
      Siistein vaattein ja kengin aina liikun kirkonkylällä ja Joensuussa. Outokumpuun en mene minkään asian takia, siellä se vasta onkin nuiva ja luotaantyöntävä käytös kaikkialla. Hyi helv...i sentään mikä takapajula paikkakunta pitääkin olla olemassa...

      • Anonyymi

        Vai silleen


    • Anonyymi

      Kyllä itse sain todella ja nätin hymyn kassaneidiltä ja muutenkin hyvää palvelua ko. Osuuspankista, ehkä siksi että ajoin Mercedes-Benz merkkisen henkilöauton parkkiin pankin eteen, toista se on teillä Toyota miehillä, veisitte ne hiekat kengistänne vaikka mutakatin tuulikaappiin ja jättäisitte raha asiat raha miesten hoidettavaksi.

    • Anonyymi

      Onkohan Osuuspankki ja Seurakunta mahdollisesti samaa puljua?
      Molemmissa palvelu ihan hanurista.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti.


      • Anonyymi

        Outokummun ja Polvijärven seurakuntien yhdistyessä syntyy sit varmaan OP-SEURAKUNTA...


      • Anonyymi

        HYI HEMMETTI MITEN ILKEÄSTI KIRJOITETTU!
        HÄPEÄ! JA ANNA OLLA VIIMEINEN KERTA KUN TÄSTÄ AIHEESTA LAUSUT.


    • Anonyymi

      Henkilökuntakin näyttää olevan temppelillä ja dollarivarastolla joltain osin sama.

    • Anonyymi

      Kuule
      .kun et ole pankille velkaa, ja tilillä lojuu parisataa tuhatta euroa, niin hymyt on korvissa neideillä, kun käyt jonkun tonnin aina hakemassa pois hovista. Mitä työ keuhkootte oikein? Hyvää palvelua saatu aina.

    • Anonyymi

      Kyllä kassahenkilöiden pitäisi kyetä palvelemaan yhtä ystävällisesti ja kohteliaasti olipa asiakkaalla hyvin vähän rahaa tai aivan julmettu saldo.

      • Anonyymi

        Olen eläkeläinen, asun eri paikkakunnalla enkä ole pankin saranoita juuri kuluttanut 3-4 vuoteen. Asiakas siinä missä muutkin, palvelu netin välityksellä toimii moitteetta joten en ymmärrä mistä hitosta oikein vouhkaatte.

        Olen myös asuessani käynyt sieltä lainaa ja asiakaspalvelu on sekin toiminut loistavasti. Suuria seteleitä ei ole eikä tule ellei lottovoitto napsahda kohdalle, silloinkaan en pankkia vaihda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eläkeläinen, asun eri paikkakunnalla enkä ole pankin saranoita juuri kuluttanut 3-4 vuoteen. Asiakas siinä missä muutkin, palvelu netin välityksellä toimii moitteetta joten en ymmärrä mistä hitosta oikein vouhkaatte.

        Olen myös asuessani käynyt sieltä lainaa ja asiakaspalvelu on sekin toiminut loistavasti. Suuria seteleitä ei ole eikä tule ellei lottovoitto napsahda kohdalle, silloinkaan en pankkia vaihda.

        Ka pysyhän sie OP:llä. Saat ens vuoden alusta kirkonkin palvelut samassa paketissa.
        Pointti on varmasti siinä ettet sie joudu käymään täällä dollariholvilla. Nettiä näppäillessä kun et ilmeitä näe.
        Mukavaa Itsepäisyyspäivää sulle! Elä polta kynttelissä sormias!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1173
    Aihe