Se aika on ohi.
Et voi saada enää kaksosia.
8
158
Vastaukset
- Lapseton.on
Et saa lapsia ollenkaan.
- ruuvitkohdalleesullekin
Miks vitussa pitäs kenenkään saada kaksoset? Maailma pursuaa ylikansoitusta jo. Adoptoi, ääliö.
- Voinpaskylläpäsehkä
ja meidän suvussa on paljon kaksosia joten on hyvin paljon mahdollista et voisin saadakin ;) (en kyl tiedä haluaisinko ;D)
- KirjoitanNyt
Minulla on kaksoset :D Meillä suvussa useampi, joten ihmekkös tuo heh.
- KirjoitanNyt
Ja voin kertoa, että ultrassa ensin hieman säikähdin, kun löytyi toinenkin vauva massusta.
Kysyin lääkäriltä, että miten näin pieneen ruttoon mahtuu 2 vauvaa, mutta lääkäri vastas, että mahtuu mahtuu.
Olin sitten ihan mielessäni koko odotusajan.
Olin ihan hirveä valta eri alus :D loppuajasta, kun leivoinkin ja piti kumartua ottamaan pelti uunista, minun piti ensin laskeutua polvilleni lattialla, koska en taittunut enää yhtään keskivartalosta :D)) nauratti se homma.
Oli ihanaa odottaa jaksisua ja oli ihanaa saada vauvat. Oli aivan ihanaa, kun syli oli täynnä vauvoja heh.
Rakastan vauvoja!!
- Pulkalavetänytkaksosia
Missä kaksoset ovat, jotta voisimme yhdessä vetää niitä pulkalla?
- Pulkalavetänytkaksosia
Keran nimittäin vedin kaksosia vaalean naisen kanssa. Toista kertaa ei sitten tullut.
- tiedänettensaa
Ymmärsin sen kyllä jo aiemmin. Olen täällä vain koska tämä helpottaa oloani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse63743SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202206Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333