J-mies kaipaan sua.

Monta vuotta on jo kulunut meidän kunnon kohtaamisesta. Siltikin ikävöin ja rakastan. Ollaan nähty ohimennen ja aina olen mennyt sekaisin. Niin on tapahtunut kolme kertaa. Viimesimpänä ei ollut niin paha ja pidit lupauksesi mulle. Kiitos siitä. Unia nään paljon susta, jotka tuntuvat niin todelta.
Ilmianna
Jaa

10 Vastausta

oot trolli!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
En ole trolli. En halua mitään sun perheeltä. Mun Jii on vapaa ja vieläpä neitsyt. Mä vienhänen neitsyensä. Ja sitä on odotettu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Milloin viet?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
jos on monta vuotta kulunut. niin tuskin on neitsyt. onhan noita maksullisiakin naisia!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei hän niitä kehtaa käyttää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Missä ja milloin näitte ?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Laivalla 2007 ja sit koulussa ohimennen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ja aattelit että hän olisi noin 11v sua ootelut!! anna mun kaikki kestää 😀 hänellä on jo perhe näin uskon!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Toi oli trolli.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onpa kiva kuulla et onkin kaivattu olen, tykästyin. Tosin kauhiaa kun noin kauan kaukaa haet.
Toisaalt nii piilos olenkin ettei oo muutkaan sydäntäin vienyt:)
Tänään on pekkas/pakkaspäivä mihin tarvii apua, lämmitystä ja hellyyttä et voisitko mitenkään avittaa itseäsi tänne? :)
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

J-mies kaipaan sua.

Monta vuotta on jo kulunut meidän kunnon kohtaamisesta. Siltikin ikävöin ja rakastan. Ollaan nähty ohimennen ja aina olen mennyt sekaisin. Niin on tapahtunut kolme kertaa. Viimesimpänä ei ollut niin paha ja pidit lupauksesi mulle. Kiitos siitä. Unia nään paljon susta, jotka tuntuvat niin todelta.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta