Nyt menee lonkeroa oluen sijasta. Mukavaa vaihtelua. Ikävä on kova.
Ikävä miestä.
12
285
Vastaukset
- totuusselvillä
Ihan terapeuttista joskus hieman maistella yksinkin. Saa ajatuksia selvitettyä. Muita jos olisi läsnä niin saattaisi valehdella toisille siitä mitä tuntee.
- Alkup
Juu niinpä.
- totuusselvillä
Alkup kirjoitti:
Juu niinpä.
Taidanpa itsekin ottaa pari olutta ja mietiskellä kulunutta vuotta vielä.
- Alkup
Juu, niin kannattaa. Miten meni viime vuosi?
- totuusselvillä
Alkup kirjoitti:
Juu, niin kannattaa. Miten meni viime vuosi?
Hmm, melko vaihtelevasti. Sanotaan näin, että ihan hyvä, että on ohi ja uusi vuosi jo käynnissä. Miten itselläsi?
- muutenennallaan
Hienosti meni, kaivannut sua vuoden toivottavasti piina jatkuu.
- Alkup
Tasaisesti tuo meni. Töitä ja arkea vaan.
- nytJärkikäpälään
Sipsiä ja proteiinipatukoita mulla eväänä. Soitanko yhdelle ja huudan puhelimeen että : Perkele, mä taidan rakastaa sua! Olen liian mukavuudenhaluinen rypeäkseni itsesäälissä ja turhassa tuskassa.
- probar
Aika eeppinen puhelu olisi jos huutaisit vain nuo sanat ja sitten luuria korvaan vaan.
- eitätäkäänjaksa
probar kirjoitti:
Aika eeppinen puhelu olisi jos huutaisit vain nuo sanat ja sitten luuria korvaan vaan.
Menköön sitten vaikka olemattoman kännin piikkiin ja väärään numeroon. Mä vaan haluan tietää minkä reaktion aiheuttaa.
- ehkätulistuu
eitätäkäänjaksa kirjoitti:
Menköön sitten vaikka olemattoman kännin piikkiin ja väärään numeroon. Mä vaan haluan tietää minkä reaktion aiheuttaa.
Saattaa se nainen säikähtää sinua. Varaudu siihen.
- miltätuntuiskoskea
ehkätulistuu kirjoitti:
Saattaa se nainen säikähtää sinua. Varaudu siihen.
Sitten tulistuu. Ainakin tiedän sen jälkeen. Koko ajan vaan mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471