Stondis kusilaarilla

Oon 14v jätkä ja sellanen ongelma että saan lähes aina stondiksen julkisten vessojen pisuaarilla. Johtuu varmaan siitä että olen homo (luultavasti). Tästähän seuraa se ettei kuseminen käytännössä onnistu ja on pakko mennä koppiin. Kaverit varmaan ihmettelee kun ollaan porukalla liikkeellä.

Onko kellään muilla pojilla kokemusta tällasesta? Voiko tähän auttaa mikään vai onko vaan tottumiskysymys jos sekään?
Ilmianna
Jaa

2 Vastausta

Ei siinä ole mitään ongelmaa. Kun alkaa seisoa, vetäiset vain käteesi saman tien. Nesteet katoavat kätevästi lavuaariin ja seisokki lakkaa takuuvarmasti.
Ilmianna
Jaa
Mene vaan koppiin, et oo ainoa. Monet ei syystä tai toisesta pysty kusemaan pisuaarilla.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Stondis kusilaarilla

Oon 14v jätkä ja sellanen ongelma että saan lähes aina stondiksen julkisten vessojen pisuaarilla. Johtuu varmaan siitä että olen homo (luultavasti). Tästähän seuraa se ettei kuseminen käytännössä onnistu ja on pakko mennä koppiin. Kaverit varmaan ihmettelee kun ollaan porukalla liikkeellä.

Onko kellään muilla pojilla kokemusta tällasesta? Voiko tähän auttaa mikään vai onko vaan tottumiskysymys jos sekään?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta