Kuka virkamies siellä kännissä kurvailee?
Ja vielä ilman korttia?
Parikkalan juoppo virkamies
6
449
Vastaukset
- uutisankkassa
Tuossahan se uutisvuoksen jutussa on mainittu:
https://uutisvuoksi.fi/uutiset/lahella/034ba626-5711-406a-aca4-aa07e4cfdf53 - karjalainenLPR
Jos on kepulainen, niin painetaan villaisella.
- Parikkalanpiika
Melkoisia venkuloita nuo Parikkalan kunnan "miehet". Suojatyöpaikat ovat saaneet jotenkin suhteilla...
- Maine_kiirii_
Hakijat virkoihin ovat vähissä kun Parikkalan kunnan maine työnantajana on huono. Maine on ansaittu ja rakennettu pitkällä tähtäimellä viimeisten kymmenen vuoden aikana.
Silloin saattaa käydä niin, että harvojen hakijoiden joukosta pätevin onkin vaikka alkkis. Juopotteluun lankeaminen on alkkikselle vain ajan kysymys, syy ryyppäämiselle löytyy varmasti ja aina.
- taidetta
Jokos kunnan rakentamispäällikkö on palannut töihin.
- omakaivokäyttöön
Taas tuli vesimittarin ilmoituslappu ja tänä vuonna tulee vielä perusmaksukin. Minimi 62€:a ilman alvia. Kallista on kunnanvesi. Näkyi olleen päällikön nimi ainakin paikallaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848