Kuinka pitkään olette ollut saikkarilla toimenpiteen jälkeen. Pariviikkoa menee ranteen/ nivusien paranemiseen, mutta entä sitten. Kuntoillut olen pikkuhiljaa, eikä oireita ole ollut.
Pallolaajennus ja saikkari
3
828
Vastaukset
- TyöOnHoitoa
Riippuu työstäsi. Itse aloitin työt laajennusta seuraavana päivänä, läppärin näpläämisen ja aivojen kuormituksen. Tosin pidin ekan viikon aikana kahden tunnin ruokatauot, että ehdin rentouttaa käsivarsiani. Älä jää keksimän syitä löhöilyyn ja kerjäämään sääliä, kun olet säädetty käyttökuntoon. Se mainitsemasi pari viikkoa on ehdoton maksimi fyysisen työn tekijälle.
- Geenivika
Itselläni oli kovasti kiireinen työ vaativassakin asiakaspalvelussa. Olin kaksi viikkoa saikulla ,ikäni oli 62.5 v . Mielestäni ehdottomasti tarpeellinen tilanteessani.
Onhan pallolaajennus tietyllä tapaa myös henkisesti stressaava,kun olet kuullut juuri ,että suone on tukossa,vaikka olit elänyt superterveellisesti ,liikkunut ja hoikka. - Caikkua
Minulle on tehty 5 pallolaajennusta 4 eri kerralla, viimeisin maaliskuussa. LAD suonessa 80% tukos joka vaati 4 viikon huilin (sairasloman) aiemmin selvisin viikon levoilla. Yrittäjä osin fyysistätyötä.
Ikää 52 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019