Pallolaajennus ja saikkari

oikkari

Kuinka pitkään olette ollut saikkarilla toimenpiteen jälkeen. Pariviikkoa menee ranteen/ nivusien paranemiseen, mutta entä sitten. Kuntoillut olen pikkuhiljaa, eikä oireita ole ollut.

3

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyöOnHoitoa

Riippuu työstäsi. Itse aloitin työt laajennusta seuraavana päivänä, läppärin näpläämisen ja aivojen kuormituksen. Tosin pidin ekan viikon aikana kahden tunnin ruokatauot, että ehdin rentouttaa käsivarsiani. Älä jää keksimän syitä löhöilyyn ja kerjäämään sääliä, kun olet säädetty käyttökuntoon. Se mainitsemasi pari viikkoa on ehdoton maksimi fyysisen työn tekijälle.

• Geenivika

Itselläni oli kovasti kiireinen työ vaativassakin asiakaspalvelussa. Olin kaksi viikkoa saikulla ,ikäni oli 62.5 v . Mielestäni ehdottomasti tarpeellinen tilanteessani.
      Onhan pallolaajennus tietyllä tapaa myös henkisesti stressaava,kun olet kuullut juuri ,että suone on tukossa,vaikka olit elänyt superterveellisesti ,liikkunut ja hoikka.

• Caikkua

Minulle on tehty 5 pallolaajennusta 4 eri kerralla, viimeisin maaliskuussa. LAD suonessa 80% tukos joka vaati 4 viikon huilin (sairasloman) aiemmin selvisin viikon levoilla. Yrittäjä osin fyysistätyötä.
      Ikää 52 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      269
      4891
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      90
      3366
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      42
      3218
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      49
      2572
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1817
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1620
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1418
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      11
      1137
    9. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1025
    10. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1017
    Aihe