Pääsin irti tupakasta jota olin kiskonut 50 vuotta. Usein aiemmin kävi mielessäni etten ikinä voisi luopua "kaveristani". Silti asia pyöri tajunnassani tuon tuostakin. Jospa sittenkin lopettaisin,- siihen se yleensä jäi,- ajatukseen...
Koitti sitten se H,-hetki jolloin päätin että nyt se saa riittää. Päivä oli 6 joulukuuta 2014 ja kello 18.45 kun viimeisen tupakan poltin kylmässä värjötellen parvekkeella...
Ja niin vain tapahtui se ihme,- että siihen se päättyi ,- 50 vuotinen yhteinen taival...
Ilman mitään vieroitusoireita, ikävää, korvikkeita ,- tai muutakaan kamalaa josta olin vuosien varrella kuullut. Se vain loppui! Ja nyt kun sattuu tupakkamies kohdalle nenäni nyrpistyy kun ajattelen sitä aikaa kun minäkin haisin noin pahalle.
Niinpä lopettamista suunnittelevalle antaisin neuvon että psyykkaa itseäsi ajatuksilla miten sitten kun,- jne... Maalaa upeita, myönteisiä kuvia mieleesi siitä. Mieti kaikkea joka on sitten hienoa kun,- Pistä ylös päivämäärä milloin on aika lopettaa,- ja Tee se !
Nyt kun asiaa mietin niin lopettaminen oli huomattavasti paljon helpompaa kun olisi koskaan kuvitellut.
Onnea matkaan,- jos se onnistui minulta niin taatusti onnistuu se sinultakin....
Uskomatonta mutta totta !
koivunikkari
2
100
Vastaukset
- Eienäätekosyitä
Hienoa! Hatunnoston paikka! Aivan oikeat toimintamallit oikeanlaiseen lopettamiseen. Minä myös tumppasin tänävuonna, mutta 30 savuketta /päivä, on todella vaikea jättää taakse,mutta ei todellakaan mahdotonta. Kerrasta hyllyyn. Kyllä sitä pystyy, jos halua ja tahtoa löytyy.
- helpottaa
Sama täällä vaati vain päätöksen, nyt tämä riittää. 45v polttelin ja pahimmat vierotusoireet oli ennen päätöstä tuleeko tästä yhtään mitään ( se pikkupiru taustalla). Vältä seuraa jossa tupakoidaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770