Käykö niissä kukaan tai ketää onko niillä mitää ohjelmaa viikonloppuiltasin vai tarviiks lähtee poriin baariin?
Nakkikylän baarit
14
3775
Vastaukset
- Viikkalansälli
Käy käy nytkin maailmaloppu on melko täynnä
- derrte
Juu ja serga baari on ainakin ihan täynnä
- jämptionnii
kyl se on sillai et suurin osa käy baarisa maailmanlopusa sielä on hyvä meininki ja palvelu pelaa ja mukavata seuraa.
- Pidempään
Sais olla loppupäästä vaan avoinna.?
- taksimies
Käypi baareissa väkeä kuulemma höpölöpössä oli polliisitki paikalla vissii varkaat vieneet kassakaapin tyhjän kuulemma.
- Samassapaikassa
Samat tavat kerrasta toiseen.
Baari tai tikkakerho niin "varkaat" istuu samalla puolella tiskiä. - entinentikkailija
ja tikkakerhon varashan oli ihan "kerhon" omaa väkeä
- hessuvaa
Taas tänäpä matka viepi ehtoosti maailmanloppuun hyvä meininki ja mukavata porukkaa
- Tiinalinu
Nyt kaikki viettämään iltaa pub maailmanloppuun hyvää musaa ja meininkii sekä mahtavaa porukkaa iloista jutustelua mukavassa seurassa.
- kaikkikinKuppilat
ja baarit taitaa olla pian auki neljään jollei viiteenkin saakka?
Sitten on valinnanvaraa.
- järvikylänpoika
Taas matka viepi pub maailmanloppuun viettämään hauskaa iltaa mukavassa seurassa juomia nauttien.
- mannilainen
Nakkilassa maailmanlopu on ainoa kunnon perinteikäs pub siellä kannattaa käydä ei arvostella titteleiden perusteella asiakkaita vaan kaikki ovat tervetulleita.
- vvtt
Nakkilan perinteinen paikka on juurikin pub maailmanloppu paras porukka ja meininki kannattaapi poiketa.
- kaljaakaljaa
Huomenna mennään maailmanloppuun viettämään iltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698