Tärkein asia on vaikuttaa ja se tarkoittaa äänestämistä
Laajat tiedot saa lukemalla. On luettava myös roskakirjoja.
Uteliaisuus vie tutkimaan outoja asioita ja tekee ne tutuiksi.
Miten parhaiten vaikutat elämääsi
4
64
Vastaukset
- narukenkä
Hieman kliseenä koen äänestämisen tärkeyden, kun muutos ei ole edes tarpeen istuvan presidentin kohdalla.
Laajaan lukemiseen sisältyy osin roskakirjallisuuttakin, mutta opettaa se ainakin eroittamaan hyvän kirjallisuuden.
Uteliaisuuskin on kyllä hyväksi, viisautta vaatii oppia kaihtamaan niitä outouksia, jotka eivät ole hyväksi! - rauhallinenmietiskelijä
Tärkeintä on elää ihmisten parissa, rehellisyys sekä tiedon lisääminen lukien keskustellen!
Tärkeintä on olla rehellinen itselleen ja ihmisille. - Ramoona-
Käytän äänioikeuttani, haluan olla osaltani mukana demokratiassa, edistää oman arvomaailmani mukaista päätöksentekoa. Oma elämäni tuskin presidentin tai hallituksen puoluekannan perusteella liikahtaa paljoakaan suuntaan tai toiseen.
Presidentin odotan olevan kansakuntaa eheyttävä, oikeudenmukainen, tulevaisuudenuskoa lujittava hahmo.
Tietoa tulvii yli äyräiden, sen suodattaminen on haaste. Siinä rehellisyys punnitaan, sekä tuottajana että vastaanottajana. Roskakirjallisuus ja roskakirjoitukset on usein vain kuin käärepaperi, poisheitettävää vaikka olisi koreaakin. Kuvaavaa, ettei muista puolueista edes löytynyt vastusta nykypresidentille. Se osoittaa, että Niinistöllä todella on koko kansan tuki.
Puolueilla on nyt kuusi vuotta aikaa kasvattaa asiantunteva jatkaja.
Käyttäkööt ajan perusteellisesti ja ottakoot asian vakavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224