Vaimo sai vierasta

Pari02ug

Katselin kun vaimoni nai 66v miestä, oli todella kiihoittavaa.
Suosittelen muillekin pareille.

119

20880

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtavaahanse

      Mahtavaa katsottavaa se on, kun vaimo saa vierasta ja vapisee orgasmissa saadessaan spermat sisäänsä. Nähty on monta kertaa ja lisää haluan.

      • Anonyymi

        Kun antaisikin vaimoni..


      • Anonyymi

        Saanko vaimoasi ? Haluan häntä ja spermat sisään


    • Ihanaa se on.

      • Tykkään kun kaksi kiimaista miestä nussii!


      • XL17

        Mikäli vielä paksu patukka joka paisuu parhaimmalla hetkellä. Wau.


      • N28v kirjoitti:

        Tykkään kun kaksi kiimaista miestä nussii!

        Antaudu vanhemmiille miehiille. Olis kiva kimpassa hoitaa nainen. Isompikin kimppa kiinostais.


      • N28v kirjoitti:

        Tykkään kun kaksi kiimaista miestä nussii!

        Kuin myös :)


      • Anonyymi
        N28v kirjoitti:

        Tykkään kun kaksi kiimaista miestä nussii!

        Siis keskenään?


      • Lahti66 kirjoitti:

        Antaudu vanhemmiille miehiille. Olis kiva kimpassa hoitaa nainen. Isompikin kimppa kiinostais.

        Moi voi hitsi kun olet kaukana minä Oulussa vanhempi mies mun tykönä kimppaillaan saisit useampaa miestä


    • Meillä minä saan järjestää vaimolle pano kavereita kimppa juttuihin. Meidän miespuoliset kaverit ovat melkein kakki saaneet vaimoni pillua ja saavat jatkossakin. On hienoa naida vaimoa toisen kanssa vuorotellen.

      • Anonyymi

        Saanko minäkin


    • luvankanssaLauri

      Näinkö miesten nainen saa vierasta kun oma mies hankkii miehen ?

      • Miehet ei voi olla mustasukkaisia kun ovat itse hommanneet naimakaverit vaimolle/ tyttöystävälle.


      • Suvi18 kirjoitti:

        Miehet ei voi olla mustasukkaisia kun ovat itse hommanneet naimakaverit vaimolle/ tyttöystävälle.

        Siinä pääsee valkkaamaan vaimolle parasta.


      • Anonyymi
        Suvi18 kirjoitti:

        Miehet ei voi olla mustasukkaisia kun ovat itse hommanneet naimakaverit vaimolle/ tyttöystävälle.

        Kyllä se kuitenki tuntuu kun vieras mies riisuu tyttö ystävää. Pussausta ja pikkuhousut pois ja siistintä pilluun.


    • Ja vielä kuvata se hyvin!!!

      • Kaikki tärkeä kannattaa dokumentoida.


    • tj74vm

      kiimaisia nämä vanhemmat miehet ja iso kaluisia.panevat pitkään.nuolevat innokkaasti jos erektio laskee.

    • Niin on.

    • Haluankyllä

      Mistä tuollaisen reilu kuusi- tai seitsemänkymppisen ihmemiehen löytäisi tällainen seksinnälkäinen alle 50-vuotias varattu nainen Jyväskylästä?

      • Mukava-pari-

        Kuten kerroin, laitoimme meiliä.


      • MökkeileväBi

        On meitä viriileitä paksuhkon munan omaavia vapaita miehiä 55v naisille rakasteluun. Suuhoidot ok.


      • NaineNxXxXxX

        MökkeileväBi, hoitelisitko myös yhden 49-vuotiaan?
        Minkä ikäinen olet ja mistä?


      • Anonyymi

        Moi Haluankyllä
        Tässä vapaaehtoisena 61v komea miehenroikale.
        Työmatkailen säännöllisesti Jkylässä.
        Tulisitko hotelliin yöhoitoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Haluankyllä
        Tässä vapaaehtoisena 61v komea miehenroikale.
        Työmatkailen säännöllisesti Jkylässä.
        Tulisitko hotelliin yöhoitoon

        Et sit yhtikäs sopivampaa nikkiä keksinyt. Melkoisen luotaan työntävä.


      • Anonyymi

        Täältä saa anna num.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä saa anna num.

        Mistä olet


      • Anonyymi

        Täältä löytyisi yksi sellainen. Olen läh. Ota yhteyttä rohkeasti. 0469643272.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        tampereelta ensiviikolta soita 0400439153


      • Anonyymi

        Täältä Kirkkonummelta löytyis yksi sellainen!
        Vaimoni voi todistaa👍


      • Moi Oulusta löytyy ois kiva tavata sua


      • Anonyymi

        Hei minusta haluaisin kyllä siittää sinut espoo


    • Upiiiii

      Up

    • Vierestä.katsonut

      Vaimoni sai ystävältämme kunnon panon , mies on 20 vuotta vaimoa vanhempi ja minuakin 10 vuotta. Ekalla kerralla oli ehkä upeinta katsoa vaimon viettely, ekat suudelmat, riisumiset, ystävämme imiessä vaimon rinnat ja kaulan. Molemminpuoliset suuseksit ja kun kalu upposi hitaasti vaimoni sisään sentti sentiltä. Suhde jatkunut vuosia, nyttemmin todella harvoin miehen potenssi ongelman takia.

      • Anonyymi

        Tämmösen paksukaluisen vanhemman sinkkututtavan löytämisestä Hesasta minäkin(53ukm) olen jo kauan haaveillut...
        Vaimo xl,itsellä vaatimaton ja nopea :(

        Kauhakeken ei tarvii vaivautua kommentoimaan!,nauti siitä ihan itse vaan!


      • Anonyymi

        Harmi tosiaan ettei enää niin kovana muttlääkkeitä on.. ukm 60 v..


    • Hanski ugista moi. Hienoo kun löytyy pareja mis tällästä touhutaan. Ei ole pettämistä eikä kellekkään tule pahaa mieltä kunhan osaa hoitaa hommat hienosti ja luottamuksella. Mahtavista pareista on kokemusta vuosien varrella. Vaikkakin viime kerrasta on jo aikaa.. Ja uusia kokemuksia täs odotellen. Hyvää pääsiäistä kaikille.

      • Typerä ja asiaton kommentti.


      • Anonyymi
        hannes677 kirjoitti:

        Typerä ja asiaton kommentti.

        No huonokos sen kauhan pitäisi olla?


      • Moi laitappa viestiä jos 40 vee vaimo kiinnostaa


      • Anonyymi

        Näin kertoo itse palsta kyyläri ukko64


    • Anonyymi

      Missä timo ja 40 nainen?

    • Anonyymi

      Minua kiihottaa ajatus, että vanhempi hyvät pelitaidot omaava mies panisi mun muijaa(30 ) On kyllä puhuttu asiasta ja kiihottaa myös kumppania. Mistä voisi löytää herrasmiehen?

      • Anonyymi

        Missäpäin Suomea olette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin Suomea olette?

        Etelä Suomi


      • Anonyymi

        Kyllähän näitä herrasmiehiä on jotka on puutteessa kuten täälläkin.
        Trv herra 57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän näitä herrasmiehiä on jotka on puutteessa kuten täälläkin.
        Trv herra 57

        Ootko mistäpäin, millainen varustus ja voitko hoidella kun katselen. Kumia pitäis käyttää. Tyttöystävää ei ole helppo saada tulemaan joten pitäs olla kokenut mies.


      • Anonyymi

        Voisin ottaa 56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä Suomi

        Meillä on muutaman kerran käynyt yksi lohjalainen hierojamies ( 60v ), ensin hieronut vaimon ( 35v ) kuumaksi ja sen jälkeen antanut täyshoidon. Todellinen asiallinen herrasmies, jolle mielellään antaa vaimon käyttöön. Pitää taas syksyllä kutsua käymään.


    • Täällä ois 59v pitkä roteva ok näk fiksu iloinen kaveri varsinais suomi

      • Anonyymi

        Mitäs kaikkea olisit valmis touhuamaan mun tyttöystävän kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs kaikkea olisit valmis touhuamaan mun tyttöystävän kanssa?

        Vaikka mitä. Eri asennois ja pitkään sä saisit kattella


      • Anonyymi
        Matsonman740 kirjoitti:

        Vaikka mitä. Eri asennois ja pitkään sä saisit kattella

        Hyvältä kuulostaa nyt olis hakusessa sellasta aika tavallista ja rauhallista panemista ja kumin kanssa.. aika ujo toi mun tyttöystävä.


    • Anonyymi

      Sitten heräsin

    • Anonyymi

      Vähän jäi kiinnostamaan että minkäs ikäinen vaimo sitä 66v miestä sai?

    • Anonyymi

      Kiihottavaa katseltavaa kun vaimoa nussitaan kunnolla ja kovaa. Suosikkina rouva polvillaan imee omaa miestä ja vieras nussii pilluun ja perseeseen. Vuoro vaihdolla pääsee sitten liukkaille rouvan kiimaiseen pilluun tai herkkupeppuun. Meille on ainakin tuonut sisältöä seksielämään kun välillä on kolmen kimppaa.

    • Sitten oisin juuri etsimänne tykkään myös saman laisesta menosta haluaisin kans tutustua ihan rauhassa pikkuhiljaa

    • Anonyymi

      Olin 60 vuotiaan mihen kanssa ja itse olin sillon 33v voin sanoa että kiihotti aivan mielettömästi kun hän piti minua hellästi sekä samalla rajusti ,olin silloin vielä naimisissa edellisen mieheni kanssa

      • Anonyymi

        Just nuolin tyttöystävän pillua ja kysyin, että tykkääkö kun häntä pidetään rajusti ja sanoi että joo. Kyllä muuten kiihottaa ajatus tyttöystävästä vanhemman miehen kanssa, joka pitäisi häntä samaan aikaan hellästi mutta rajusti. Ja jos häntä olen oikein tulkinnut niin tuntuu tykkäävän vanhemmista karismaattisista miehistä. Kiinnostaisi kyllä kokea tällainen asetelma.


    • Anonyymi

      Voi ei..meillä puhuttiin vuosia sitten tästä silloisen tyttöystävän ja nykyisen vaimon kanssa kolmannesta pyörästä. Ei lähtenyt käyntiin eikä vaimo halunnut. Nyt sitten viimeyönä vaimo tuli työpaikan jatkoilta baarista, herätti ja vaati saada panoa. Toki heräsin toimiin itsekin mutta riisuttuani pikkuhousut vaimolta valuikin tämän sisältä spermaläjä lakanoille. Jäi homma siihen.

      Nyt aamulla keskusteltiin ja lopulta tunnusti käyneensä jonkin 24 vuotiaan eli yli 10 vuotta nuoremman miehen kanssa baarin vessassa viinipäissään nussimassa ennen kotiin tuloa ja taksissa alkanut uudelleen haluttamaan joten päättänyt että oma mies nussisi vielä uneen. Tässä paljastui..noh ei nussinut mutta lähellä oli. Vetosi taannoiseen "vieraissa" keskusteluun ja nyt oli ollu halut kovat baarissa ja kova oli ollut myös kumppani. Kortsutta painettu menemään ja se paljasti. Nyt sit toivoo et antaisin darrapanon mutta en vain pysty kun tiedän et joku muu on just nussinu samaa vakoa muutama tunti aikasemmin. Vittu saatana...

    • Anonyymi

      Olisi se kiihottava katsoa kun yli kuuskymppinen iso kyrpäinen mies panisi nelikymppistä naistani. Naisellani ollut muutama vanhempi mies.

      • Anonyymi

        Aivan mielettömän upeeta kun vanhempi vaimoa pannut. T. Pari Iittalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan mielettömän upeeta kun vanhempi vaimoa pannut. T. Pari Iittalasta.

        Vaimolla taas kiima - aika. Sen huomaa puheista. Käynyt nussimassa viiden eri isokullisen vanhemman miehen kanssa. Tänään sanoi, että voisi käydä ottamassa taas vierasta isokullista.


      • Anonyymi

    • Moi
      Onko Kokkolassa naista joka haluaa vanhempaa mkiestä tänään, oma mis voi halutessaan katsella

    • Anonyymi

      Tässä olisi juttujen mukainen vanhempi isokaluinen mies parille käytössä. Ota yhteyttä. Kik Tarkkis1

    • Anonyymi

      Kiihottaa ajatus katselemisesta kun vanhempi mies hoitelee mun tyttöystävää.

    • Anonyymi

      Oon katsonut vierestä kun tyttöystäväni runkkaa vanhemman miehen loppuun saakka.

    • Anonyymi

      Moi olisko Oulun suunnalla naista joka haluais reilun kokosta vanhemman miehen mulkkua mies saisi halutessaan olla mukana katsomassa

    • Anonyymi

      Ok pääsitkös liukkaille

    • Anonyymi

      Tampereen kupeesta löytyy 53v mies Kik seilori71

    • Anonyymi

      Ois kyllä upeeta katsoa vierestä kun vanhempi iso kaluinen mies panisi tyttöystävääni. Vielä kun sais välillä ottaa miehen kookkaan kalun omaan suuhuni.

      • Anonyymi

        Nähnyt kymmekunta kertaa kun vaimoani nussinut vanhempi ylipainoinen vieras mies.
        Todella kiihottavaa katsoa vaimoni hoikka ja pieni kokoinen, hautautuu miehen alle kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähnyt kymmekunta kertaa kun vaimoani nussinut vanhempi ylipainoinen vieras mies.
        Todella kiihottavaa katsoa vaimoni hoikka ja pieni kokoinen, hautautuu miehen alle kokonaan.

        Huh huh! Kiihottavaa kyllä. Ei näy vaimosta muuta ku heiluvat jalat ja kädet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh! Kiihottavaa kyllä. Ei näy vaimosta muuta ku heiluvat jalat ja kädet.

        Irstaan kiihottavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh! Kiihottavaa kyllä. Ei näy vaimosta muuta ku heiluvat jalat ja kädet.

        Lisäksi ison miehen takamus pumppaa lujaa vaimoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi ison miehen takamus pumppaa lujaa vaimoo.

        Ja sänky kolisee ja rymisee painon alla kovaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sänky kolisee ja rymisee painon alla kovaa!

        Meillä tukeva jenkki sänky kyllä silti natisee ison miehen naidessa vaimoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä tukeva jenkki sänky kyllä silti natisee ison miehen naidessa vaimoa.

        No varmasti ja vartaloiden mäiske on kova


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti ja vartaloiden mäiske on kova

        Aisurina monasti olen olhuoneessa ja nautin äänistä. Kiimanen suutelu todella mielyttävää kuunneltavaa, puhumattakaa kun iso mies nostanut vaimon jalat harteilleen ja panee täysillä. Molemmat hiestä märkiä silloin läiske korostuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aisurina monasti olen olhuoneessa ja nautin äänistä. Kiimanen suutelu todella mielyttävää kuunneltavaa, puhumattakaa kun iso mies nostanut vaimon jalat harteilleen ja panee täysillä. Molemmat hiestä märkiä silloin läiske korostuu.

        Varmaan kiihottavaa kuunneltavaa, ei jää epäselväksi että siellä naidaan kunnolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kiihottavaa kuunneltavaa, ei jää epäselväksi että siellä naidaan kunnolla!

        Aisurina parasta mitä kaipaa! Vielä kun vaimo huutaa nautinnosta, unohtamatta miehen ääntelyä kun tykkää antaa toisen vaimolle parastaan eli kaluaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aisurina parasta mitä kaipaa! Vielä kun vaimo huutaa nautinnosta, unohtamatta miehen ääntelyä kun tykkää antaa toisen vaimolle parastaan eli kaluaan.

        Hyvältä näyttää varmaan, kun vaimosi ratsastaa ison miehen päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aisurina monasti olen olhuoneessa ja nautin äänistä. Kiimanen suutelu todella mielyttävää kuunneltavaa, puhumattakaa kun iso mies nostanut vaimon jalat harteilleen ja panee täysillä. Molemmat hiestä märkiä silloin läiske korostuu.

        Varmaan kiihottavaa kuunnella.


    • Anonyymi

      Täällä olis 60v seksinälkäinen mies naisseuraa vailla😘

      • Anonyymi

        Oletko mistä päin? Toivomus olisi painoa saisi olla. Pari N 30 M 36


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistä päin? Toivomus olisi painoa saisi olla. Pari N 30 M 36

        Olen Kuopion seudulla 90kg


    • Anonyymi

      Täällä olisi Uudellamaalla iso mies 100kg, väkevä härkä, isot vehkeet ja rietas mieli. Luotettava ja terve kuitenkin. 61v, kokemusta on. Ken tällaisen kokemuksen haluaa ei pety.. kik Tarkkis1

      • Anonyymi

        Kuulostat juuri sopivalta. Pari 30 / 36v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat juuri sopivalta. Pari 30 / 36v

        Onnistuuko tuolla kik-osoitteella yhteys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuuko tuolla kik-osoitteella yhteys?

        Kik ei onnistu, olemme Vantaalla jos sovimme tapaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kik ei onnistu, olemme Vantaalla jos sovimme tapaamista.

        Jos tuo kik ei pelitä niin voisi kokeilla sp:tuttujuttuko(tähän ät) ja loppuun se gmail.
        Voisi tuolla koettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat juuri sopivalta. Pari 30 / 36v

        Kokemusta meillä isoista miehistä vaimon kanssa. Sata kiloa ja yli miehet parhaita myös vaimon mieleen. Sivusta katsoessa voin sanoa, aika eläimellistä ja kiihottavaa. Vaimoni pieni kokoinen, hautautuu miehen alle kokonaan. Reidet levällään näyttää että irtoaa lonkista kun mies panee painollaan. Vaimo huuttaa orgasmissa koko panon ajan. Suositellaan kokeilee isoja miehiä kolmanneksi. Pari 30+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta meillä isoista miehistä vaimon kanssa. Sata kiloa ja yli miehet parhaita myös vaimon mieleen. Sivusta katsoessa voin sanoa, aika eläimellistä ja kiihottavaa. Vaimoni pieni kokoinen, hautautuu miehen alle kokonaan. Reidet levällään näyttää että irtoaa lonkista kun mies panee painollaan. Vaimo huuttaa orgasmissa koko panon ajan. Suositellaan kokeilee isoja miehiä kolmanneksi. Pari 30

        Tosi kiihottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kiihottavaa.

        Mietitty miksi haetaan yleensä reenattuja miehiä, kokemuksella voimme kertoa nämä " ylipainoiset" myös todella kestäviä jos nainen haluaa kunnon panon. Pari 30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietitty miksi haetaan yleensä reenattuja miehiä, kokemuksella voimme kertoa nämä " ylipainoiset" myös todella kestäviä jos nainen haluaa kunnon panon. Pari 30

        Jep. Ja tuplasti kiihottavaman näköistä toi asetelma😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Ja tuplasti kiihottavaman näköistä toi asetelma😅

        Vielä kiihottavampaa ois, kun vaimokin ois iso rintainen bbw, jota iso mies nussis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta meillä isoista miehistä vaimon kanssa. Sata kiloa ja yli miehet parhaita myös vaimon mieleen. Sivusta katsoessa voin sanoa, aika eläimellistä ja kiihottavaa. Vaimoni pieni kokoinen, hautautuu miehen alle kokonaan. Reidet levällään näyttää että irtoaa lonkista kun mies panee painollaan. Vaimo huuttaa orgasmissa koko panon ajan. Suositellaan kokeilee isoja miehiä kolmanneksi. Pari 30

        Onko vaimo saanut nyt isoja miehiä?


    • Anonyymi

      Tosi kiihottavaa. Aikoinaan kun olin matkatöissä, mulla oli vaimo usein mukana. Hän vietti päivät asuntovaunussamme, sillä aikaa kun minä olin töissä. Iktaisin meillä oli pari työkaveriani kaljoilla ja eka iltana hommat meni siihen, että kaksi työkaveriani nussi muijaani ja minä runkkasin vieressä. Sen jäljeen pääsin liukkaille ja nuolemaan pimpin puhtaaksi. Looulta sain itsekin maistaa munaa. Niin suuhun kuin anukseenkin. Ihanaa.

      • Anonyymi

        Minäkin haluaisin?


    • Anonyymi

      Avarnistit vetää sivuun

    • Anonyymi

      Chip & Dalesissa vilijonkka
      Poliisiopistossa ylikomisario Barry
      1776 will ... Smith leffa pyörimään
      niin ryhmikset on taattu menestys

    • Anonyymi

      Jos vaimo naisi vierasta miestä niin heittäisin heti mäkeen. Armotta.

    • Anonyymi

      Oliskohan pudasjärvellä vanhemmalle miehelle kiimaisia naisia.

    • Anonyymi

      Ite annoin 40v mature vaimoni 70v ukkelille illaksi käyttöön syntymäpäivälahjaksi. Mummeli oli jossain kylässä käymässä. Ukko lipoi huuliaan kun vaimo asettui kontalleen ukkelin eteen. Ukkeli työnteli kyrpää sisään ja minä poika runkkailin tuvan puolella ja katsoin oven raosta kun kammarissa harrastettiin seksiä. Siemensyöksyn hetkellä ukkeli lähes rääkäisi ja samalla hetkellä minä ruiskin omat spermani pitkin tuvan lattiaa. Lähdin kotio ja jätin vaimoni ukkelin käsittelyyn. Oli kuulemma vielä toisen kerran noussut pukille. Kovasti oli kiitellyt lahjasta. Siemenet oli molemmilla kerroilla laskenut sisään.

      • Anonyymi

        Meitä kanssa kiihottaa ikäerot. Muija on 31v ja kiihottavaa katsoa kun joku muija ratsastaa jonkun n.60v miehellä. Ja jos mies vielä varattu niin saa panna paljaalla niin pääsen itse liukkaille sen jälkeen kun mies on lähtenyt. Haaveena joku kerta järjestää kunnon kimppa niin että olisi 2-4 vanhempaa miestä jotka panisi muijaa kunnolla niin että saisin itse katsoa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä kanssa kiihottaa ikäerot. Muija on 31v ja kiihottavaa katsoa kun joku muija ratsastaa jonkun n.60v miehellä. Ja jos mies vielä varattu niin saa panna paljaalla niin pääsen itse liukkaille sen jälkeen kun mies on lähtenyt. Haaveena joku kerta järjestää kunnon kimppa niin että olisi 2-4 vanhempaa miestä jotka panisi muijaa kunnolla niin että saisin itse katsoa sitä.

        Haluaisin ilmottautua paniaksi


      • Anonyymi

        Ihanaa vaimon sisällä


      • Anonyymi

        Kerran olen tuon nähnyt kun vieras varattu mies nai vaimoani. Kyllä hieman nieleskelin kun pani kalunsa paljaana sisään. Kiihkeästi mies vaimoa pani ja ne siemenetkin sisään ruiskaisi, huh, huh mikä kokemus.


    • Anonyymi

      Näin kerran kun 50 lesta nainen pani yli 60 pomonsa kanssa.
      Naisena iletti se homma kun vahingossa näin töitten jälkeen.

    • Anonyymi

      kylmää, jäistä vettä kun heittää sankollisen päälle, niin sillä saa päät selviämään, koska päässä on vika

    • Anonyymi

      Minäkin haluan vaimoasi olen yli 60v ja haluan laskea vaimosi sisään

      • Anonyymi

        Ehkä vaimoni antaa paljaalla ehkä ei. Voit ainakin yrittää ja aviomiehen lupa on.


    • Hei , majoitun Kuopioon 30.9-1.10.23 ajaksi , itse 56v mies , olisi ihanaa naida ja nuolla vaimoasi,vierasta, aisuri saa katsella ja nauttia myös jos haluaa. Myös muuta nais-seuraa kaipaan ,olen kiva estoton mies. Kaikenikäiset huomioidaan.laitathan jonkun yht.tiedon missä sopia tarkemmin.
      T: KIIMAORI

    • Anonyymi

      Eilen illalla kaverini tuli kylään ja olen joskus vaimolleni kertonut että yhdellä nuorella tutulla kaverilla on tosi iso, usein fantasoinut vaimolleni kuiskien kaverin nimeä ja että saat antaa kaverille kiimaista puuman pillua, oli kiva nähdä kuinka rehevä 60v rouva keimaili kiimaisena ja nännit nöpöttivät puseron läpi kun vaimoni katse kävi usein kaverin housujen etumuksella, kyllä näki selvästi kuinka kaverilla seisoi iso kulli housuissa, kaveri käydessä vessassa mihin vaimo oli jättänyt tahallaan seksikkäitä alusasujaa niin kysyin vaimolta haluaako panna kaverin kanssa? niin voin lähteä vähäksi aikaa vaikka ulos johonkin keksitylle asioille, vaimoni sanoi ettei varmaan uskaltaisi ja silloin kaveri tuli jo vessasta pois ja sanoin kaverille että minulle tuli yksi kiireinen asia hoidettavaksi mutta jää sinä pitämään vaimolleni seuraa ja tulen reilun tunnin päästä takaisin, moikkasin ja kuiskasin vielä vaimolle että anna kaverille sitten kunnon kyydit, tulin takaisin reilun tunnin päästä ja näin jo molempien ilmeistä että naitu on, jatkettiin iltaa niin kuin ei olisi mitään tapahtunut, kaveri lähti himaan ja vielä kiitti kivasta sanoen että otetaan joskus uusiksi, kaverin lähdettyä menimme vaimoni kanssa sänkyyn ja vasta sitten kysyin että oliko se iso johon vaimoni sanoi ettei ikinä ole nähnyt niin isoa, vaimo sanoi että pillu on arkana kun se nussikin vielä niin pitkään, oli kyllä kuulemma kehunut kuinka tiukka ja kiimasta märkä pillu vaimollani on, oli tykännyt kun sai paljaalla panna ja vielä kun sai laskea spermat sisään ilman pelkoa että tulisi raskaaksi, kuulemma spermaakin tuli paljon ja vielä kun otti poiskin niin pari kertaa sykki ruiskaukset päällekin, onneksi sain hellästi panna vielä vaimoa kunnolla nusittuun turvonneeseen vittuun.

    • Anonyymi

      Olin järjestänyt vaimolleni ( 54 ) 2 nuortamiestä sex treffien kautta , viikko sitten . Löysin 27 ja 29 vuotiaat mieheyt jotka tykkäsivät vähän vanhemista naisista , vaimolle sanoin jo kun otin yhteyttä näihin miehiin mitä olen järjestämässä . Alkuun hän vähän esteli mutta kun kerroin miehistä ja iästä niin vaimoanikin alkoi kiinnostaa . No eilinen perjantai koitti . Vaimoni otti rohkaisu ryyppyjä ja minullekin maistui , vaimoni laittoi päällensä vain sukat ja sukkanauhaliivit , aamutakin lyhyen . Kun miehet tulivat niin vaimoni meni aukasemaan oven . Miehethän ihastu vaimooni heti ja kilvan kehuivat vaimoni ulkonäköä ja vartaloa kun vaimoni aukaisi takin . Ensin he tutustuivat toisiinsa ja minä olin baarimikkona , kohta oli jo suutelut käynnissä ja tissien puristelu / imeminen ja sormia oli( posliini) pillussa . Ei mennyt kauaakaan kun vaimoni sanoi miehille menosta makkariin ja sinnehän he nopeasti menivätkin . Ei kestänyt kauaa kun paneminen alkoi ja vaimoni huokaili ja kuuluihan sieltä hetken päästä , tulee , tulee nyt tulee vaimoni huokailessa . Panemista kesti molempien miesten toimesta reilu puolituntia ja kun tulivat takaisin makkarista niin miehet kehuivat vaimoni pilua ja koko naista ja kysyivät eihän vaimoni voi tulla raskaaksi , sanoin siihen että , ei , Vaimoni tuli makkarista jonkin ajan päästä ja kokeilin pillua huomas että kortsua ei ollu käytetty ja kyllähän vaimoni sai sen illan aikana vielä kaksi kertaa molemmilta miehiltä ja halusivat tulla tänäiltana vielä uudelleen , vaimoni oli sanonut näille miehille että , voisivat tulla . Näköjään miehet tekivät hyvän työn kun vaimoni on ollut tänään niin iloisella päällä ja laitellut itseään ja minun piti vielä sänki ajaa alapäästä pois ja siinä samalla ai pannakin , no odotetaan iltaa mitä tuo tullakseen ( ehdotan miehille samaan aikaa panemista , ei haittaa vaikka nussivat pilluun molemmat samaan aikaan .

    Ketjusta on poistettu 159 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      267
      2061
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1359
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      52
      1221
    4. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1094
    5. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1076
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1076
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1041
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1013
    9. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      997
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      958
    Aihe