Kaikki vaan haihtui pois

kkzzkk

Ei enää mitään tunteita, hädintuskin edes muistan miltä näytit. Kulunut aika teki tehtävänsä, olet minulle kuin kasa tuhkaa. En muistele pahalla enkä hyvällä. En mitenkään. Aikoihin ei ole ollut näin hyvä olo. Kaikki epätietoisuus, koko painajainen on ohi. Nyt jatkan eteenpäin, toivon tästä vuodesta paljon parempaa.

14

216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piristyinheti

Loistavaa! Aah mikä ihana vapaus! Kyllä tätä on odotettukin. Runkkarit jatkakoon runkkailujaan palstalla ja, surullisesti, vaikuttaa että oikein myös ihan tosielämässäkin. No sellaista kohtaloa ei itsellä onneksi ole. Vuodestani on merkkien mukaan tulossa erinomainen!

• kkzzkk

Ei mun tarvitse, seuraa löytyy kunhan käy hakemassa. Eikä sunkaan kun on naiskumppani niin saatte vuoronperään työntää dildoa toistenne reikiin. Mut ei mitään, jokaiselle jotakin :D

• kkzzkk
        kkzzkk kirjoitti:

Ei mun tarvitse, seuraa löytyy kunhan käy hakemassa. Eikä sunkaan kun on naiskumppani niin saatte vuoronperään työntää dildoa toistenne reikiin. Mut ei mitään, jokaiselle jotakin :D

PS. Eilen ei kyl löytynyt, paska ilta mut niitkin tulee välillä.

• kaikillehaluamansa
        kkzzkk kirjoitti:

Niin joo se homoskene on vissiin aika aktiivinen, sä et tarvi kuin sen kolmen sekunnin tiiviin tuijotuksen toiseen homoon niin pano on jo sovittu. Käytä mahdollisuutesi heti tänään, voit puppelipoika päästä panolle jo alta viiden minuutin kun nyt lähdet hakemaan. Eikä tarvi taas runkata kättäs verille, kuten uutena vuotena.

• kaikillehaluamansa
        kkzzkk kirjoitti:

PS. Eilen ei kyl löytynyt, paska ilta mut niitkin tulee välillä.

Aina ei tietysti se kolmen sekunnin tuijotuskaan tuota tulosta, jos oot homo ruosteessa...

• kkzzkk
        kaikillehaluamansa kirjoitti:

Aina ei tietysti se kolmen sekunnin tuijotuskaan tuota tulosta, jos oot homo ruosteessa...

En ole homo, älä lesbo tyrkytä tapojas. Ei me kaikki olla sairaita, eli ihan naisen haen kun haen.

• Hyvillämielineteenpäin

Se on totta, aika hoitaa ja saa myös ajatukset omassa päässä järjelliseen järjestykseen, että hyväksyt tapahtuneen ja on vapautunut olo.

• Saakotunnisteen

Kenelle tämä sitten on?

• sinäjokaainakuvittelet

Niinhän olet tällä jaksanut huudella ja aina palaat. Irl kun yhteyttä pidit sai joka helvetin kerta lukea "ohjeita" mitä minun tulisi tehdä tai käsittää. Tuollainen roikkuva epätoivoinen ystävän itku on yhtä paskaa. Itkisit ne jollekin muulle. Mua ei kiinnosta sun mielipiteet tai muukaan. Ethän sitä näy käsittävän vaikka sut väliin jätin. Jos olisit ystävä jonka haluan kuvioihin mukaan olisin myös vastannut. Sekin sulta ohi meni? Minusta sinun olisi pitänyt haihtua kuten itse niin teit mutta ei kun kerta kerran jälkeen on pakko saada vittuilla. Tunteita sua kohtaan ole ollut muuta kuin sen verran että sitä pillua olisin voinut kokeilla. Sinä kuvittelit että rakastuin täysin sinuun.

• EiMinunKirjoittamani

Tämä aloitus ei ollut minulta, M.

• EiMinunKirjoittamani
        EiMinunKirjoittamani kirjoitti:

Tämä aloitus ei ollut minulta, M.

Enkä ajattele, kuten tuo aloittaja täällä kirjoittaa. Enkä edelleenkään kirjoittele tänne mitään pettämisjuttuja, enkä seksijuttuja, en mitään haukkumisjuttuja sinusta, enkä muutakaan vastaavaa.

Sellaiset kirjoitukset täällä eivät ole minulta.

• Muistutusviesti

Missä irl-viestissä on annettu ohjeita, miten tulisi toimia? Hän taisi pyytää ainakin minua ensimmäisen kerran ymmärtämään asioita.

• Oletkohuomannut

Aika voimakas reaktio ihmiseen, jonka pillua olisit halunnut kerran kokeilla...

• KuikaKauanSitten

Kenelle tämä menee? Milloin tapasit hänet viimeksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      143
      3485
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1980
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      70
      1925
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      134
      976
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe