Buster. Kehityksen kärjessä.

https://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/metalli/buster-inhan-tehtaat-luopui-urakkapalkkauksesta-ja-investoi-robotteihin-ilman-niita-tuotannon-kasvattaminen-ei-onnistu-6693664
Buster tiedetään suomen veneteollisuuden ykkösbrändinä ja -tuotteena. Uudet tuotantomenetelmät vain vahvistavat tätä tosiasiaa. Buster!
Ilmoita

Jep hienoa kehitystä. Japanilaiset omistaa ja robotit tekee työt. Veneistä ei sanaakaan....
Ilmoita
Mahtaakohan uusien busterien steel-rumpusoundi olla ennallaan snorkkeleilla hakattuna?
Vai alkaako muistuttaa tätänykyä enemmän kodo-rumpua?
1 VASTAUS:
Viimeksi vastaan tullut kuulosti lähinnä vanhalta bongorummulta. Johtunee lepattavan löysästä rungon irvikuvasta.
+Lisää kommentti
Jaa, buster on veneiden Kia. Harmaita kansan veneitä, ei niissä isompaa vikaa ole mutta kyllä ne sellaisia folio veneitä on että tosi veneharrastajat kiertävät kaukaa.
Ilmoita
Kuulin huhuja, että tänä vuonna on Busterhuuma alkanut jo hyvissä ajoin ennen messuja. Nyt jo kauppiaat myyvät eioota vaikka Inhassa robotit laulaa vuoroissa ja linjat jauhaa laatuvenettä kuin uusikaupunki mersua konsanaan! On tulossa kaikkien aikojen Buster -kesä!
1 VASTAUS:
Kuulemma Lumi ja Pyry laitettiin kanssa hihnan varteen, kun Te keskus ei antanut Sippilän aarteitaan
+Lisää kommentti
http://totalvene.fi/lue/reportaasi/ensirekisteroeinnit-2017

Ensirekisteröinneissä on vuodelle 2018 parantamisen varaa. Tippu neljänneksen viime vuonna.
Ilmoita
Uusimmassa Vene-lehdessä alumiiniveneiden vertailu, Buster XXL ainoana veneenä tuossa kokoluokassa vaikeuksissa jo puolen metrin aallokossa.

Kyllä Yamarin vie ja Buster häviää merkkinä! XXL:ään liittyen katsokaa Venemestarin kestotesti Yamarin 64 BR:stä, pelkkää kehua ja keliominaisuuksia!
Ilmoita
Bustereita on kuulemani mukaan viety jonkin verran Ruotsiin hapansilakkatiinuiksi. Ovat kuulemma helpommin rutattavissa käytön jälkeen kuin perinteinen säilykepurkki.
1 VASTAUS:
Inhan Tehtaiden johto elää omassa illuusiomaailmassaan vailla todellisuuden tajua. Surullista että saavat pilata vielä Yamarininkin.
+Lisää kommentti
millä ihmeen keskiajalla jotkut elää kun ylistää jotain lommosia kulmikkaita tiskialtaan ja pisuaarin näköisiä peltiveneitä. Haloo!
Ilmoita
Rakit räksyttää, mutta Buster vaan kulkee. Kateelliset ruikkuperseet on kautta aikain tehneet kaikkensa mustamaalatakseen Busteria, mutta turhaan. Aina tulee olemaan Bustereita.
1 VASTAUS:
Kun niitä keskitetään riittävästi samaan paikkaan, muodostavat ne ajan kanssa vedenalaisen, rämisevän luodon.
+Lisää kommentti
Pisuaarihuumoria tuo alumiiniveneiden kehuminen ja fanitus. Vierassatamassa ottaa tietoisen riskin, jos anniskeluterassin läheiyydessä parkkeeraa veneen kyljittäin. Voi olla veneen lattia aamulla täynnä pisua. Siitä se sitten syöpyy oksidikerrokseen ja antaa tuoksua kaikkialla minne se eksyy. Kaikki mikä veneessä on keltaista ei olekkaan bensiiniä. Ja kaikki joka kiiltää ei ole edelleenkään kultaa. Aiheellinen varoitus tuo rämisevän luodon muodostuminen. Urean ja lokinkakan yhdistelmä ulapalla kolhuisen peltiveneen pinnassa...onko tämä sitä Suomalaista inhorealistista romantiikkaa?

Katselin tuossa äsken kuvahakua sanoilla "stainless steel gents urenal", ja olo oli kuin alumiinivenekaupassa.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Buster. Kehityksen kärjessä.

https://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/metalli/buster-inhan-tehtaat-luopui-urakkapalkkauksesta-ja-investoi-robotteihin-ilman-niita-tuotannon-kasvattaminen-ei-onnistu-6693664
Buster tiedetään suomen veneteollisuuden ykkösbrändinä ja -tuotteena. Uudet tuotantomenetelmät vain vahvistavat tätä tosiasiaa. Buster!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta