Kun liikun ulkamailla ja pidän muutaman cd-levyn mukanani, joissa on minulle tärkeää tietoa.
Onko ehdotuksia, millä korvaisin cd-levyt ja muistitikut? Tiedon mukana kuljettaminen on kuitenkin välttämätöntä. Tämä huoli koskee myös Suomessa reissaamista.
turvallista ko
4
<50
Vastaukset
Et kuljeta mukana vaan pidät tiedon palvelimella. Yhteydet saat joka puolelle suomea.
- reissu-lassi
"Et kuljeta mukana vaan pidät tiedon palvelimella. Yhteydet saat joka puolelle suomea. "
Miten pidän palvelimella? Ei ole ollut aikaa oppia sitä. ÄLÄ NAURA. Pliis. reissu-lassi kirjoitti:
"Et kuljeta mukana vaan pidät tiedon palvelimella. Yhteydet saat joka puolelle suomea. "
Miten pidän palvelimella? Ei ole ollut aikaa oppia sitä. ÄLÄ NAURA. Pliis.Android/ChromeOS käyttäjille on Google Drive, Windows käyttäjille OneDrive.
Muiden ekosysteemien käyttäjät voi miettiä muita vaihtoehtoja.
Voit käyttää verkon pilvipalveluja, kunhan muistat, että kaikki arkaluontoinen ja luottamuksellinen data on luotettavalla tavalla itse vahvasti salattava ennen pilveen kaikkien tavoiteltavaksi siirtämistä.
Saman datan voit toki pitää mukanasi vastaavalla tavalla suojattuna muistitikulla tai -kortilla, jolloin varmuuskopiointi on toiminnassa molempiin suuntiin: muistitikku toimii jos verkkoyhteyksiä ei ole saatavilla ja pilvipalvelu toimii, vaikka muistitikku olisi hajonnut/kadonnut/varastettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770