En usko että osaat rakastaa ketään

Epäilys

Täällä sä vaan kaipaat eri nimimerkeillä eri naisia ja trollaat kaikki päivät roskiin.

Et varmaan oikeasti halua kenestäkään mitään vaan rakastat vain palstailua.

Luulen ettei sinulla ole tunteita kuin itseäsi kohtaan. Tärkeintä on tunne mikä sinulle tulee kun koet olevasi ihailtunja kaivattu. Riittää vaikka se olisi kuviteltuakin. Määrä on tärkeämpi kuin aitous

13

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdotontakyllä

Kenestäköhän sä puhut? Kun käyn täällä niin en ainakaan minä tunnista eri aloituksia saman ihmisen tekemiksi eri naisille tai eri miehille.

Oletkohan palstaharhainen ja kuvittelet jonkun olevan joku henkilö jonka kenties tunnet?

• Josseon

Yritä mitä yrität

Trollaat vain elämäsi roskiin mutta omapa on valintasi

• mahdotontakyllä

Joten elät palstaharhoissa. En edes kirjoita tänne sen kaltaisia viestejä joita tuossa kuvailet, mutta olettat jopa minun olevan se sama trolli.

Muuten olen kanssasi samaa mieltä että elämäänsä ei kannata palstalla heittää hukkaan.

• Siksipätämä
        mahdotontakyllä kirjoitti:

Joten elät palstaharhoissa. En edes kirjoita tänne sen kaltaisia viestejä joita tuossa kuvailet, mutta olettat jopa minun olevan se sama trolli.

Muuten olen kanssasi samaa mieltä että elämäänsä ei kannata palstalla heittää hukkaan.

Et vastaisi ketjuun jos se ei puhuttelussa sinua

• vietätköliikaaaikaatääl
        Siksipätämä kirjoitti:

Et vastaisi ketjuun jos se ei puhuttelussa sinua

Itse en huomaa mitään tuon suuntaista palstalla. Taitaa aapeella olla liikaa luppoaikaa ja se menee täällä. Päässä alkaa viiraamaan ja kuvittelee omiaan. Sanoisin sitä ihastuneen ja mustasukkaisuuteen taipuvan naisen syndroomaksi. Liian täynnä itseään tehdäkseen mitään oikeassa elämässä ja mies on sika jos ei huomaa häntä. Näinhän hän aloituksessa väittää sen voi lukea rivien välistä.

• Muutenehkämutta

Olen mies

Muutenehkämutta kirjoitti:

Olen mies

Minä vastasin aapeelle tuossa jos et sitä tajunnut joka on oletettavasti nainen. En usko että kukaan mies tekisi toisen miehen rakastamisista tuollaista analyysiä. Tai voithan sinä niin väittää mutta en usko. Kuten en usko tuota aloituksen sepustustakaan. Harhaisen mielen tuotoksia vain.

• Tgröhöm

Olen aabee ja mies

• Sesamaaabee
        vietätköliikaaaikaatääl kirjoitti:

Minä vastasin aapeelle tuossa jos et sitä tajunnut joka on oletettavasti nainen. En usko että kukaan mies tekisi toisen miehen rakastamisista tuollaista analyysiä. Tai voithan sinä niin väittää mutta en usko. Kuten en usko tuota aloituksen sepustustakaan. Harhaisen mielen tuotoksia vain.

Onko vieras käsite bi-seksuaalisuus häät??

Sesamaaabee kirjoitti:

Onko vieras käsite bi-seksuaalisuus häät??

Ehkä sä vaan oot niin ruma ja ärsyttävä homo sitten että se mies ei välitä susta. Siltä ainakin vaikutat. Mukavat naiset vie voiton.

• Kohtanaidaan

Yksi mukava mies on täällä nyt 😍

• näytätsaavan
        Kohtanaidaan kirjoitti:

Yksi mukava mies on täällä nyt 😍

Narsistihan saa mielihyvää netissä trollailusta.

• Naidaannyt
        näytätsaavan kirjoitti:

Narsistihan saa mielihyvää netissä trollailusta.

Tulitko mustasukkaiseksi miehestä ??? 😘

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe