"Usein haen ruoan nopeasti vakkari paikoistani ( mihin saa auton suoraan oven eteen )"
HAHHAAAA
Martinalle pysäköinti onnistuu aina VALTAVAN hyvin kaikkien ovien eteen. Vaikka ratikkakiskoille.
Martinan lounasvinkki
9
924
Vastaukset
- valehtele_lisää_
Martinahan kertoi syövänsä normaalia KOTIRUOKAA!
- Vffjl
Daa, jos sen hakee vakkari paikasta ja vie kotiin niin silloinhan se on kotiruokaa.
- Ilmaisetjuoksulounaat
Vffjl kirjoitti:
Daa, jos sen hakee vakkari paikasta ja vie kotiin niin silloinhan se on kotiruokaa.
Ja jos se parkkeeraa oven eteen se saa parkeerata oven eteen —nih!
- kv-kotiäiti
Martinan tytöt syövät kotiruokaa, koska Martina tarjoaa heille kotona Atrian nakkeja ja ranskalaisia.
- nakit.naturel
joskus on nakit syöty kaupassa ostoskärryssä suoraan paketista. kätevää ei tarvii kokata eikä tiskata, voi mennä suoraan treenaamaan.
- aivan_kamala_kiire
nakit.naturel kirjoitti:
joskus on nakit syöty kaupassa ostoskärryssä suoraan paketista. kätevää ei tarvii kokata eikä tiskata, voi mennä suoraan treenaamaan.
Älkää unohtako autossa nautittuja välipalapatukoita ja -mehuja. Äidin aikataulu on millintarkka ja ratsastamaan tai tanssitunneille on AINA kova kiire.
- omat.eväät
mulla on itse tehtyä kotiruokaa.
- mun_rasiat
Älä valehtele, jääkaappisi on kuvattu: https://www.instagram.com/p/1v0-HCGa1n/?taken-by=martinaaitolehtiofficial&hl=fi
- rattijuoppomara
Martinan lounasvinkkinä on ottaa seitinohuet pullonsuusta ja astua sen jälkeen ratin taakse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770