Pituutenne

Ghallu

Paljonko ootte pitkii??

37

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyImis_

      Alle kaksisataa kertaa aikuisen sokeritoukan mitta. Mun kylppärissä majailee Aapo niminen sokeritoukka ja hän tykkää Ozzy Osbournesta.

    • Tulemittaamaan

      jotakin 165-167 väliltä luulisin. Muistaakseni tarkka lukema taisi olla 166,5

    • Knainen

      153,5

      • siinäoletviimein

        :) kaivattuni


    • Melkein hukkapätkä, 1,58, vai olisko allekkin sen. No kyllä tällä mitalla pärjää, en ainakaan lyö päätäni ovien yläkarmeihin.

      • puuavatartähän

        Sama mullakin. Olen hyvin tyytyväinen lyhyyteeni, jos haluan lisää pituutta pistän kunnon korkkarit 😁


      • KirjoitanNyt
        puuavatartähän kirjoitti:

        Sama mullakin. Olen hyvin tyytyväinen lyhyyteeni, jos haluan lisää pituutta pistän kunnon korkkarit 😁

        Ja minä yhtä lyhyt :D
        Sanon aina äidilleni,että loppu tekovärkit keskellä.olen nuorin 5.stä lapsesta. Toiset tytöt meillä 168-170.


      • puuavatartähän
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Ja minä yhtä lyhyt :D
        Sanon aina äidilleni,että loppu tekovärkit keskellä.olen nuorin 5.stä lapsesta. Toiset tytöt meillä 168-170.

        😁 mun veljet yli 180cm ja minä esikoinen, olikohan mun tekoaikaan lama-aika.


      • puuavatartähän kirjoitti:

        😁 mun veljet yli 180cm ja minä esikoinen, olikohan mun tekoaikaan lama-aika.

        Samoin. Molemmat veljeni noin 180, ja minä keskimmäinen, keskenkasvuinen ;) paatin tappi


    • Koo-lta

      1,73 cm pitkää 📏

    • Elluhalloyb

      Mä..vainen....153cm😂👍

      • Knainen

        Siskoni ovat 157 ja 148 sekä 150


      • lyhyt

        124 mun pituuteni


      • Elluhalloyb

        Kiitos...
        Et muitakin...pikkiriikkisiä....♥😀


      • Knainen
        Elluhalloyb kirjoitti:

        Kiitos...
        Et muitakin...pikkiriikkisiä....♥😀

        Koko suku oikeastaan on naisista 150 cm mittaa. Äiti ka äidin sisarukset. Serkut ja molemmat mummoni


      • Knainen
        Elluhalloyb kirjoitti:

        Kiitos...
        Et muitakin...pikkiriikkisiä....♥😀

        Se on tuo geeni juttu. Lyhyestä
        Äidistä ei kovin pitkää tytärtä tule. Sen on näyttänyt jo useampi sukupolvi ja saman perheen tytöt on kaikki aikuisina lähes samaa mittaa koska kulkee samoilla geeneillä


        Munkin sisarukset on kaikki samaa mittaa ja kaikilla yhtä lukuunottamatta samaa väriä hiuksetkin


      • KirjoitanNyt
        Knainen kirjoitti:

        Siskoni ovat 157 ja 148 sekä 150

        Meillä taas sisarukseni 168,172,165 ja minä viimeisin eli nuorin 158 Heh, Veljeni 180. Loppu värkit.
        Rippeet jäi :D


      • Elluhalloyb

        Ei pidä paikkaas....
        Geenit.....😏🙋


      • Knainen
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Meillä taas sisarukseni 168,172,165 ja minä viimeisin eli nuorin 158 Heh, Veljeni 180. Loppu värkit.
        Rippeet jäi :D

        Onko eri isät?


        Muuta selitystä ei enää löydy kuin eri geenit eli isän on pakko olla eri ja häneltä tullut pituus.


      • KirjoitanNyt
        Knainen kirjoitti:

        Onko eri isät?


        Muuta selitystä ei enää löydy kuin eri geenit eli isän on pakko olla eri ja häneltä tullut pituus.

        Sama isä kaikilla. Äitini 168 ja isä 175. Varmaan perimää tulee lapsille kauempaakin suvusta. Veljelläni on mustat hiukset ja tumma iho, häntä luullaan joskus romaaniksi.
        Romaani perimä tullut hänelle Äitini isomummun miehen puolelta. Niin ne geenit hyppii :D


    • kaikillehyvätyöt

      Täälon maahisten kokoontumisajot meneillään 😙

    • sopivan

      172,5

    • imkari

      Olen sentin pitkä ja sentin paksu

    • 25cmpitkä

      Ja 10 cm paksu🐛

      • aikamoistaaa

        ohoh


    • MillimetriMies

      1930.000mm

    • Pitkäpätkä

      Noin.6 senttiä

    • sopiva.mitta

      Se joon mua piree, on roikales
      ja joka lyhee, niin taakales

    • Sentitt

      188,6cm
      Harvoin täytyy katsoa ylös

    • TässäpäSe

      179cm

    • munmittani

      175cm

    • pulitoista

      en och femti niinku sanotaan

    • perusJorma_vaan

      8cm

    • 5cardcharlie

      Se normaali miehen mitta eli n.180cm... mutta tuli mieleen hassu juttu:

      Ihmeellisiä keskusteluja kun "vauvan" kanssa pitää keskustella jostain uhkapeleistä, sosiaali-ihmiset hämmästyisivät, mutta kun niin, lempinimi ja sitten naisia keskustelemassa.

      ... tuollainen sanonta voisi niitä vielä enemmänkin sitten kiinnostaa, että nuoret naiset keskustelevat vauvojen kanssa uhkapeleistä jo ... ja yötä myöten keskustelevat vauvojen kanssa uhkapeleistä nämä nuoret naiset ... voi hahhah :D

    • KalpeaKuu

      164 cm. Vastasinpa kuitenkin, vaikka ihmettelen vähän, mitä ihmettä aloittaja näillä pituustiedoilla tekee.

      • 5cardcharlie

        Hän tarvitsee tanssikaveria. Luulisin.


    • mittatikku

      Mitan
      pituuteni rinnan ympäri 100 cm
      pituuteni vyötärön ympäri 80 cm
      pituuteni lantion ympäri 99 cm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe