Paljonko ootte pitkii??
Pituutenne
37
486
Vastaukset
- KyImis_
Alle kaksisataa kertaa aikuisen sokeritoukan mitta. Mun kylppärissä majailee Aapo niminen sokeritoukka ja hän tykkää Ozzy Osbournesta.
- Tulemittaamaan
jotakin 165-167 väliltä luulisin. Muistaakseni tarkka lukema taisi olla 166,5
- Knainen
153,5
- siinäoletviimein
:) kaivattuni
Melkein hukkapätkä, 1,58, vai olisko allekkin sen. No kyllä tällä mitalla pärjää, en ainakaan lyö päätäni ovien yläkarmeihin.
- puuavatartähän
Sama mullakin. Olen hyvin tyytyväinen lyhyyteeni, jos haluan lisää pituutta pistän kunnon korkkarit 😁
- KirjoitanNyt
puuavatartähän kirjoitti:
Sama mullakin. Olen hyvin tyytyväinen lyhyyteeni, jos haluan lisää pituutta pistän kunnon korkkarit 😁
Ja minä yhtä lyhyt :D
Sanon aina äidilleni,että loppu tekovärkit keskellä.olen nuorin 5.stä lapsesta. Toiset tytöt meillä 168-170. - puuavatartähän
KirjoitanNyt kirjoitti:
Ja minä yhtä lyhyt :D
Sanon aina äidilleni,että loppu tekovärkit keskellä.olen nuorin 5.stä lapsesta. Toiset tytöt meillä 168-170.😁 mun veljet yli 180cm ja minä esikoinen, olikohan mun tekoaikaan lama-aika.
puuavatartähän kirjoitti:
😁 mun veljet yli 180cm ja minä esikoinen, olikohan mun tekoaikaan lama-aika.
Samoin. Molemmat veljeni noin 180, ja minä keskimmäinen, keskenkasvuinen ;) paatin tappi
- Koo-lta
1,73 cm pitkää 📏
- Elluhalloyb
Mä..vainen....153cm😂👍
- Knainen
Siskoni ovat 157 ja 148 sekä 150
- lyhyt
124 mun pituuteni
- Elluhalloyb
Kiitos...
Et muitakin...pikkiriikkisiä....♥😀 - Knainen
Elluhalloyb kirjoitti:
Kiitos...
Et muitakin...pikkiriikkisiä....♥😀Koko suku oikeastaan on naisista 150 cm mittaa. Äiti ka äidin sisarukset. Serkut ja molemmat mummoni
- Knainen
Elluhalloyb kirjoitti:
Kiitos...
Et muitakin...pikkiriikkisiä....♥😀Se on tuo geeni juttu. Lyhyestä
Äidistä ei kovin pitkää tytärtä tule. Sen on näyttänyt jo useampi sukupolvi ja saman perheen tytöt on kaikki aikuisina lähes samaa mittaa koska kulkee samoilla geeneillä
Munkin sisarukset on kaikki samaa mittaa ja kaikilla yhtä lukuunottamatta samaa väriä hiuksetkin - KirjoitanNyt
Knainen kirjoitti:
Siskoni ovat 157 ja 148 sekä 150
Meillä taas sisarukseni 168,172,165 ja minä viimeisin eli nuorin 158 Heh, Veljeni 180. Loppu värkit.
Rippeet jäi :D - Elluhalloyb
Ei pidä paikkaas....
Geenit.....😏🙋 - Knainen
KirjoitanNyt kirjoitti:
Meillä taas sisarukseni 168,172,165 ja minä viimeisin eli nuorin 158 Heh, Veljeni 180. Loppu värkit.
Rippeet jäi :DOnko eri isät?
Muuta selitystä ei enää löydy kuin eri geenit eli isän on pakko olla eri ja häneltä tullut pituus. - KirjoitanNyt
Knainen kirjoitti:
Onko eri isät?
Muuta selitystä ei enää löydy kuin eri geenit eli isän on pakko olla eri ja häneltä tullut pituus.Sama isä kaikilla. Äitini 168 ja isä 175. Varmaan perimää tulee lapsille kauempaakin suvusta. Veljelläni on mustat hiukset ja tumma iho, häntä luullaan joskus romaaniksi.
Romaani perimä tullut hänelle Äitini isomummun miehen puolelta. Niin ne geenit hyppii :D
- kaikillehyvätyöt
Täälon maahisten kokoontumisajot meneillään 😙
- sopivan
172,5
- imkari
Olen sentin pitkä ja sentin paksu
- 25cmpitkä
Ja 10 cm paksu🐛
- aikamoistaaa
ohoh
- MillimetriMies
1930.000mm
- Pitkäpätkä
Noin.6 senttiä
- sopiva.mitta
Se joon mua piree, on roikales
ja joka lyhee, niin taakales - Sentitt
188,6cm
Harvoin täytyy katsoa ylös - TässäpäSe
179cm
- munmittani
175cm
- pulitoista
en och femti niinku sanotaan
- perusJorma_vaan
8cm
- 5cardcharlie
Se normaali miehen mitta eli n.180cm... mutta tuli mieleen hassu juttu:
Ihmeellisiä keskusteluja kun "vauvan" kanssa pitää keskustella jostain uhkapeleistä, sosiaali-ihmiset hämmästyisivät, mutta kun niin, lempinimi ja sitten naisia keskustelemassa.
... tuollainen sanonta voisi niitä vielä enemmänkin sitten kiinnostaa, että nuoret naiset keskustelevat vauvojen kanssa uhkapeleistä jo ... ja yötä myöten keskustelevat vauvojen kanssa uhkapeleistä nämä nuoret naiset ... voi hahhah :D - KalpeaKuu
164 cm. Vastasinpa kuitenkin, vaikka ihmettelen vähän, mitä ihmettä aloittaja näillä pituustiedoilla tekee.
- 5cardcharlie
Hän tarvitsee tanssikaveria. Luulisin.
- mittatikku
Mitan
pituuteni rinnan ympäri 100 cm
pituuteni vyötärön ympäri 80 cm
pituuteni lantion ympäri 99 cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913040Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001727Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051417- 871411
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21169Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden267909