Sikotautirokotteet eivät suojaa sikotaudilta:
Šantak M1, Örvell C2, Gulija TK3. Identification of conformational neutralization sites on the fusion protein of mumps virus. J Gen Virol. 2015 May;96(Pt 5):982-90. doi: 10.1099/vir.0.000059. Epub 2015 Jan 22.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25614584
Sikotautirokote ei suojaa sikotaudilta!!!!
6
192
Vastaukset
- Emäsika
Minulla on sikotauti ja olen erittäin huolissani 6 lapsestani, että heilläki on sikotauti!
Pitäisikö minun rokotuttaa lapseni vasrmuiden vuoksi?
Terveisin
6 porsaan emäsika- Paperiarkkipiispat
Sikotauti on vain sioilla , ei koskaan ihmisillä.
Jos sikotauti on ihmisellä, niin hää on jotenkin sekaantunut sikaan ja saanut sikotaudin siasta.
- Suojaton
Ei ole suojaa rikollisia rokotetehtaita vastaan:
http://magneettimedia.com/laittomasti-rokotettujen-lasten-joukkohauta-loydetty-irlannissa/ - Vendeen
Käsittääkseni tästä on meneillään oikeusistunto amerikassa (seitsemättä vuotta jo) koska lääkeyhtiö on väärentänyt tutkimustuloksia ja valehdellut että rokotteella on hyvä teho. Mutta olettekos kuulleet tästä uutisista?
- Antaatäydensuojan
Sikotauti rokote suojaa tavallisia ihmisiä sikamaisilta skeptikoilta!
- A-siantuntija
Rokote ei myöskään suojaa meitä SIKASKEPOILTA !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632