Poikakaverini isä

nuorinainen

Olimme poikakaverin kanssa tulossa baarista, molemmat tukevassa humalassa. Kävely oli hidasta ja kiemurtelevaa, olin väsynyt, humalassa ja himoissani ja puristelinkin "janin" housun etumusta aina välillä kun pysähdyimme vaihtamaan pikaisen suudelman.

Pitkältä tuntuneen kävelyn jälkeen pääsimme Janin kotitalolle, olin menossa heille yöksi koska oma kotini oli noin 20 kilometrin päässä keskustasta.
Koitimme pitää mahdollisimman vähän ääntä sisälle mennessä, mikä osoittautui mahdottomaksi siinä humalassa. Meukkasimme varmaan kuin apinalauma ja hiiviskely osottautui turhaksi sillä Janin isä "Sakari" oli vielä hereillä ja Janin äiti oli työmatkalla joten emme onnistuneet herättämään ketään.

Sakari, melkein viidessäkymmenissä oleva pankinjohtaja istui olohuoneessa katsomassa elokuvaa videolta ja siemaili viskiä.

Menimme olohuoneen ovelle huikkaamaan Sakarille hyvää yötä ja olimme lähdössä Janin huonetta kohti kun Sakari sanoi Janille haluavansa jutella hieman tämän kanssa. Annoin Janin poskelle pusun ja sanoin meneväni jo nukkumaan.

Avasin Janin huoneen oven ja käytävältä tulevassa valossa kävin laittamassa yölamppuun valon ja aloin riisumaan vaatteitani. Pois lensivät tiukat farkut, pieni toppi ja rintaliivit, jäljelle jäi vain vaaleanpunaiset stringit. Käperryin peiton alle ja jätin yövalon päälle että Jani näkee tulla nukkumaan.

Nukahdin ja en tiedä kauanko kerkesin nukkua kun tunsin huulet kaulallani antamassa märkiä suudelmia. Makasin kyljelläni kasvot seinää kohti "mmmmmm Jani" huokaisin ääneen ja vaihdoin hieman asentoa että kaulaani paljastui enemmän. Suudelmat jatkuivat hitaasti liikkuen ympäri kaulaani ja niskaani. Samalla tunsin käden pakarallani, muutama hellä puristus ja käsi liikkui hellästi lanteelleni ja siittä edelleen ylöspäin rinnalleni. Suudelmat kaulallani ja hellät kosketukset nänneilläni, väsynyt mutta onnellinen kuvaa sitä hetkeä. Nännini kovettuivat ja tunsin vakoni kastuvan.

Käsi siirtyi rinnaltani olalleni ja hellästi työnsi olkaani sänkyä kohti, seurasin käden tahtoa ja käännyin selälleni. Tunsin käden liikkuvan selälläni, lapaluiden välistä ylös niskalleni, hitaasti ja hellästi siirtäen hiukseni pois edestä. Suudelmat niskallani jatkuivat. Käsi katosi selältäni, tuntuen hetken päästä uudestaan pakarallani hellästi silitellen peppuani ja reisiäni. Levitin hieman jalkojani ja tunsin hellän hyväilyn siirtyvän reisieni sisäpinnoille, hitaasti ylös ja alas.

Tunsin kuinka pikkuhousut kostuivat, levitin jalkojani lisää. Halusin Janin sisääni, sormet edes. Tunsin sormet pilluni päällä stringien kankaan läpi, hitaasti liikken sormet hieroivat häpyhuuliani samalla suudelmat edelleen jatkuivat kaulallani ja niskallani. Huokailin ääneen tämän ihanuuden jatkuessa hetken.

Sitten pettymyksekseni sormet lopettivat häpyhuulieni hyväilyn, tunsin kuinka käsi siirtyi ylemmäs pakaralleni. Hellä puristus, ynähdin pettyneenä, kunnes toinenkin käsi tuntui toisella pakarallani. Sormet tarttuivat stringeihini ja alkoivat hitaasti vetää niitä alemmas. Suudelmat siirtyivät hitaasti alemmas samaa tahtia stringieni kanssa.

Hitaasti selkääni alas ja pakaroideni päälle, ihanan hellät ja kosteat suudelmat. Samalla stringini laskivat reisiäni alas ja polvien alle. Suudelmat laskeutuivat oikeaa takareittäni alas polvitaipeeseen asti, stringit poistuivat jaloistani.

Suudelmat siirtyivät polvitaipeesta toiseen ja lähtivät vasenta jalkaani ylöspäin. Huokailin ääneen, en malttanut odottaa että huulet ja kieli pääsisivät häpyhuulilleni ja klitorikselle.
Liian hitaasti suudelmat etenivät ja saapuivat pakaroilleni, hitaasti suudellen molempia pakaroitani.

Kädet ilmaantuivat pakaroilleni, hellästi levittäen niitä. Suudelmat tuntuivat pakaroiden sisäpinnoilla ja sitten tunsin kielen peppureiälläni. Hitaasti ja hellästi kieli vaelteli peppuni ympärillä, kutitellen ja kiusoitellen. Nautein olostani täysillä ja huokailin ääneen kielen pyöriessä peppureiälläni.
hitaasti kieli siirtyi alemmas kohti pilluani, voihkaisin kun se pääsi häpyhuulteni väliin ja oli työntyä sisääni. Saavutettuaan klitorikseni kieli aloitti ihanan leikkinsä vieden mut mukanaan taivaaseen.

Puristin tyynyä pääni alla lujasti ja huokailin ääneen kielen pyöriessä klitorikseni ympärillä aina välillä tehden ihanan matkan häpyhuulteni välistä peppureiälleni ja takaisin. Tunsin orgasmin lähestyvän väkisin vahvasta humalasta ja väsymyksestä huolimatta. "mä saan kohta kulta" voihkaisin ääneen, toivotuin tuloksin, kieli vaihtui hampaiksi jotka näykkivät klitoristani hellästi ja kaksi sormea tunkeutui sisään kosteaan pilluuni. Tunsin kuuman aallon leviävän pillustani koko kroppaani, selkäni taipui kaarelle ja suustani pääsi väkisinkin huuto orgasmin vavistellessa ruumistani.

Valahdin takaisin tyynyn päälle mahalleni voihkien edelleen ääneen, tunsin kuinka sormet vetäytyivät sisältäni ja kieli erkani klitorikseltani. Kädet puristivat hellästi pakaroitani ja tarttuivat lanteisiini alkoivat kääntää mua selälleni, avuliaasti käännyin itse, levitin jalkani kutsuvasti ja avasin silmäni.

SAKARI!!! huudahdin kun suureksi järkytyksekseni näin Janin sijasta jalkojeni välissä rakkaani isän. Sakari painoi käden suulleni Hys! ekkai sä halua että Jani herää hän sanoi. Koitin työntää Sakaria kauemmas mutten onnistunut, hän oli melko isokokoinen ja voimakas mies. Mä otan käjen pois sun suun eestä jos lupaat olla hilijaa Sakari sanoi, nyökkäsin hieman.
Misä Jani on kysyin kun Sakari nosti kätensä, olohuoneesa sammuneena Sakari vastasi, juotin pojalle vähä viskiä niin se sammahti ku saunalyhty.
Nouse pois mun päältä sanoin ja koitin työntää Sakaria kauemmas taaskin onnistumatta.
Eläs nyt tyttö ala riehuun, meillähän oli äskönki niin hauskaa Sakari sanoi työntäen samalla sormen pilluuni.

Sä sait jo omas niin miten ois jos antasit munki saaja Sakari kysyi runkaten mua sormellaan. Ei, kävi ensimmäisenä mielessäni, mutta Sakari ottaisi omansa vaikka väkisin ja hän on niin paljo vahvempi etten pysty estämään ajattelin ja muistin vielä hyvin orgasmin jonka äsken koin, ehkä saisin toisen samanlaisen.
Okei vastasin hiljaa ja annoin Sakarille pienen suudelman.

Hyvä Sakari sanoi ja veti sormensa sisältäni ja alkoi asettelemaan kaluansa häpyhuulteni väliin. Hitaalla, pitkällä työnnöllä hän työntyi kokonaan sisääni, vaikka olin jo saanut orgasmin ja olin tosi kostea Sakarin suuri kalu täytti mut kokonaan. Äänekäs huokaus pakeni huulitani Sakarin kalun täyttessä mut.

Hitaasti Sakari alkoi työnnellä kaluaan sisään ja ulos pillustani. Huokailin ja voihkein ääneen kun ihana, suuri ja suonikas kalu upposi sisääni yhä uudestaan ja uudestaan. Tunsin uuden orgamsin lähestyvän. Mä saan kohta voihkaisin Sakarin korvaan ja hän alkoi nussimaan mua lujempaa. Pilluni alkoi supistella orgasmin kourissa, selkäni taipui kaarelle ja huusin väkisinkin ääneen jumalaisen tunteen vallatessa vartaloni.

OI LUOJA huokaisin isoon ääneen kun orgasmin aiheuttama vahvahtelu alkoi helpottaa. Aletaan pääsen pikkuhilijaa asiaan Sakari sanoi, nosti jalkani olkapäilleen ja jatkoi nussimistani.
OI LUOJA hoin jatkuvasti aina vaan lujempaa Sakarin ison kalun työntyessä yhä uudestaan syvälle pilluuni. Ei mennyt kuin hetki kun tunsin taas yhden orgasmin tulevan, OI VITTU MÄ SAAN huusin ääneen ja Sakari alkoi taas nussimaan mua lujempaa upottaen kalunta tosi syvälle sisälleni. Puristin Sakaria käsivarsista ja ulisin orgasmin tullessa. Pilluni oli kuin tulessa Sakarin kalun työntyessä sisään aina vaan uudestaan orgasmin saavuttaessa huippunsa, painoin kynteni sisään Sakarin käsivarsiin ja huusin suoraa huutoa.
OI luoja oi luoja, hoin laukeamisen jälkeen. Sakari laski jalkani alas ja suuteli rintojani. Hengitykseni hieman tasaannuttua hän antoi mulle pitkän kielisuudelman, mä haluun panna sua takaapäin hän sanoi.

Sakari veti kalunsa ulos ja mä käännyin kontalleni ja levitin jalkojani. Sakari tuli taakseni ja alko ohjaileen kaluaan häpyhuulteni väliin. Sakari levitti toisella kädellään pakaroitani ja hieraisi terskallaan peppureikääni. Ooksä koskaan saanu kyrpää tänne hän kysyi. En oo vastasin totuuden mukaisesti. No nyt ei viitti ruveta antaan sulle peppuorkkua Sakari sanoi, mä saan kohta, mutta ehkä joku toinen kerta hän jatkoi ja asetti kalunsa häpyhuulilleni.

Sakari tarttui tiukasti lanteiltani kiinni ja työnsi kalunsa kerralla sisään. Orgasmin aalto vavisutti koko kehoani. En ole koskaan muulloin saanut orgasmia yhdestä työnnöstä. Selkäni taipui kaarelle ja hiljainen valitus pääsi huuliltani. Rojahdin tyynyä vasten ja voihkaisin suureen ääneen. Sakari alkoi työntelemään suurta kaluaan sisään ja ulos todella lujaa ja nopeaa.
Sakarin lanteet läiskähtivät äänekkäänsti peppuani vasten aina hänen työntyessä sisääni. Hetken pelkäsin että Jani herää näin suureen ääneen, mutta pelko katosi pian kun tunsin uuden orgasmin olevan tulossa.

Vittu mä saan taas vaikeroin Sakarille ja purin tyynyä koittaessani hillitä huutoani ettei Jani vaan heräisi. Määki saan ihan justiin Sakari voihkaisi ja jatkoi nussimista.
Tunne alkoi pillustani, levisi nopeasti koko kroppaani ja räjäytti lopuksi elämäni suurimman orgasmin. Selkäni taipui kaarelle, tyyny tipahti suustani ja huusin täyttä kurkkua orgasmiani.
Sakari laukesi samaan aikaan upottaen kalunsa syvälle sisääni ja roiskien kuumaa spermaa pilluuni loputtomalta tuntuneen määrän.

Rojahdin sängylle makaamaan mahalleni raskaasti huohottaen. Sakari nousi sängyltä, puki mulle stringit takaisin ja peitteli mut suudelman kera ja katosi omaan sänkyynsä nukkumaan.
Jossain välissä yötä Jani kömpi viereeni nukkumaan.
Aamulla herätessäni ei ollut epäilystäkään oli öinen tapahtuma totta vai unta, pilluni oli hellänä Sakarin suuren kalun antamista ihanista orgasmeista ja pikkuhousuni olivat edelleen kosteat.

Vaivautuneena nousin ylös, puin vaatteet ja menin keittiöön juomaan vettä. Sakari oli siellä hyväntuulisen oloisena, huomenta hän sanoi. Otakko kahavia Sakari kysyi ihan normaalisti.
Ja niin päivä jatkui kuin mitään ei ois tapahtunutkaan.
Kunnes illalla omassa huoneessani 20kilometrin päässä laitoin Sakarin kännykkään viestin "melkoinen yö oli, passaisko jos tulisin joskus kattoon sun kans leffoja ku oot yksin kotosalla? ;)"
Sydän villisti hakaten pelkäsin jo tehneeni elämäni erheen, entäs jos Sakari kertoo Janille että pyysin tavata sitä salaa.
Hetken päästä puhelimeni piippasi. Viesti Sakarilta. "tottakai passaa, oikeen mielellään sut otan seurakseni. Oon huomen illalla yksin kotosalla jos haluut tulla ;) laita yhtä sexyt stringit ku viime yönäki..."

Sammutin yö valon, vedin peiton korviin ja jäin malttamattomana odottamaan huomisiltaa

5

24936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirkku

tota oli ihana lukee, mulla on todellisuudesta aivan vastaava kokemus ja meidän "tuplasuhde" jatkuu edelleen.

sirkku

• Sakke

Kerro jatkuuko suhde edelleen ja miten menee. Oletteko kokeilleet seksiä kolmisin? En ole varma olisinko suuttunut vaikka olisin ylllättänyt oman isäni samasta tilanteesta. Varmasti hänen teki mieli. Ainakin olisin voinut vakuuttua, että morsiaimeni hyväksyttiin. Voi olla, että myös morsiameni olisi halunut, mutta, mutta.

• mies

todella hyvä!!!!!

• MrX

Todella kiihottava tarina!!!

• appiukkoa

Vähän samankaltainen tilanne. Olimme yksin asuvan apen luona viikoloppua viettämässä. Syötiin ja juotiin ja huomasin apen aina vilkuilevan kaula-aukkooni ja minua asia kiihotti. Oltiin otettu aika paljon ja jututkin olivat jokseenkin rasvaisia.

Apen talo oli rannalla siihen kuuluvinen rantasaunoineen. Päätimme kylpeä rantasaunassa, kun siellä oli paremmat löylyt. Pukuhuoneessa jätin tarkoituksella seksikkäät alusasuni hyvin näkyville pukuhuoneeseen ja menimme poikakaverini kanssa löylyyn.

Kohta kuulu kolinaa ja appi huikkasi, tuoneensa juotavaa meille. Vähän aikaa löylyssä oltuamme huomasin, että appi tiirasi salaa saunan ikkunan takana. Hänellä oli jotain kädessään, alapää tuntui kostuvan entisestään, kun huomasin siinä olevan mustat pitsiset stringini.

Huomasin miehen käden käyvän ja arvasin hänen runkaavan siinä ikkunan takana.
      Istuin niin, että apella oli suora näköala minuun, poikaystäväni taas istui selin ikkunaan, eikä nähnyt isäänsä. Levitin tarkoituksella jalkojani, että apella olisi paremi näköala syliini.

Sitten näin hänen ilmeestään, että nyt lentää. Pyöritin vielä vähän tissejäni ja sitten appi katosi. Pesun jälkeen pukuhuoneessa, kun otin puhdasta ylle, penkiltä puuttuivat pikkarini.

Olimme juuri menossa ulos saunasta, kun appi, pyyhe ympärillään, pikku virneessä astui pukuhuoneeseen sanoen silmää iskien että: "eikös se miniäehdokas voisi jäädä selän pesuun".

"Mikäs siinä" minä vastasin, jos se vaan Karille käy. Kari katsoi minua, sitten isäänsä ja nyökkäsi. Tunsin valuvani uudestaan, sillä ehdin jo kuvitella, mitä tuleman piti.

Meni apen perässä saunaan, tosin pikkarit jalassa, mutta hän vaati minua riisumaan ne, sillä "suottahan niitä oli kastella".

Appi asettui lauteille ja näin, että sen aika iso kulli oli jo melkein kovana. Nousin hänen viereensä, kun hän pyysi. Sitten hän otti kädestäni kiinni ja vei sen kyrvälleen. Runkkasin häntä edestakaisin. Sitten hän meni alas ja asettui jalkojeni väliin alkaen nuolemaan minua. Se tuntui taivaalliselta.

Nopeasti siirryimme psuhuoneeseen, missä asetuin selin pitkälle penkille ja sain apen karvaisen kalun sisääni. Äskeisen runkkaamisen vuoksi sain nauttia kunnolla ja lopulta saimme lähes yhtäaikaa. Vaivuin vapisten penkille koko keho täristen.

Kokosimme itsemme. Kävimme suihkussa ja ylhäällä talossa poikakaverini oli laittamassa kahvia ja juotavaa.
      Silmää iskien kysäisi,että: "kuinkas se meni"? Hymyilin raukeana mennen vessaan. Vieläkin valui pillustani apen eritteitä. Sipaisin sormella ja nuuhkaisin. Halut eikun lisääntyivät.

Katselimme kahvien jälkeen telkkaria ottaen vähän viiniä ja muuta juomaa. Poikaystäväni alkoi olemaan jo aika kännissä. Sanoi haluavansa katsoa seksiä Canal Digitalilta.

Appi oli nopea vaihtamaan ja edessämme avaitui oikein ryhmäjuttu. Kaksi pariskuntaa pani parastaan. Näin, kuinka poikakaverini ja apen etumus kalsarien alla alkoi nousta. (he olivat kasarisillaan). Appi alkoi ihan hävyttömästi hieromaan itseään housun päältä, ja minä vastasin työntämällä sormeni pikkareihin. Poikakaverini otti silloin reilusti kullinsa käteen, heitti kalsarit pois ja alko runkkaamaan.

Minä pyysin apen tekemään samoin ja kun itse pudotin pikkarit lattialle, olimme kaikki kolme alasti. Olin niin kiimainen, että tuntuin kuin nesteet olisivat tulvineet sylistäni. Kun sitten poikavarerini käheällä äänellä sanoi, että: "Nyt voitte jatkaa siitä mihin saunalla jäitte".

Hänkin oli ollut ikkunan takana ja kiihottunut näkemästään. Hetkessä oli appe vieressänio ja tunsin hänen sormiensa painuvan kolooni. Sieltä kuului oikein litinää, niin märkä se oli. Pyörittelin kiihkossa pyllyäni nostellen sitä ylös alas. Äkkiä poikakaverini pyysi meitä nousemaan, sillä hän halusi levittää sohvan auki. Se oli nimittäin myös vuodesohva.

Meni selin siihen ja sain apen taas sisääni. Poikakaverini istui nojatuolissa runkaten sanoi tietäneetäs isänsä usein vakoilleen minua. Appi pani niin, että ähki ja saimme taas täristävän orgasmin. Appi kieräshti päältäni ja poika tuli tilalle. Minua kiihotti tilanteen irvokkuus, sillä poika oli nyt isänsä liukkailla. En koskaan ollut saanut niin monta orgasmia, kuin sinä yönä.

NUkuimme lopulta kaikki kolme vierekkäin. Minä keskellä. Aamulla heräsin apen sormien hierontaan pillussani. sen jälkeen halusin apen luo aika usein. Kerran sain isän ja pojan runkkaamaan yhdessä, samalla kun itse tyydytin itseäni dildolle heidän edessään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2789
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2597
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1644
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1575
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1493
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1373
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      34
      1271
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26