ei oo diagnooseja lääkärien puolesta, mut selvä tapaus ollaan. oon 62v ja jotakuinkin kaikki on menny persiilleen, sisarukset on päässy paljon vähemmällä. en ryyppää juurikaan nykyään, enkä oo juoppo ollukaan, en uskalla, ensin menee liian lujaa sit iskee kauhee masennus. söin 22vuotta mielialaa kohentavaa lääkettä, no se auttoi ja ei, mut ainaan piti ottaa vaikka taskuun varalle,. nyt oon ollu ottamatta sitä 5 kk.,ja saatte uskoo masentaa,,, mut kannattaako joitain lääkettä syödä kun vika on jossain muualla? liikunta auttaa hetkellisesti, mut senkin teho alkaa olla aika mietoo. Itte en oo pahaa kellekkään tehnyt mut syitä oon saanu niskoilleni. Onko toivoo,,, joo tiedän et joku kirjoitta, tapa ittes, no se on lähes joka päivänen ajatus,,aamusta iltaan. mut mut,,ois ees joku jolle kirjoittaa, mistä sellasii löytys?
vanhakaksuuntanen
6
134
Vastaukset
- mikälieon
Et ole ainoa tosiaankaan, en mäkään pidä itseäni juoppona mut joskus tulee niin hirvittävän levoton olo, että saan sen rauhotettua keskioluella, oiskohan tää sitä kakssuuntasta mielialahäiriöö kun sitten saatan olla viikkokausia rauhallinen?. Lääkärissä en ole käynyt tän asian vuoksi.
- sebramilainen
ja jatkan vielä siis eka kirjoittaja. Tiedän mikä on kyseessä kun tulee sellasia tahtomattomia äänähdyksiä ja ne yleensä on kirosanoja ja muuta. No mulla, kun oikein ahdistaa ja tuntuu et oon tehnyt jotain mokaa, vaikka en olis tehnytkään sen kummempaa, niin sit esim. kävellessä tulee kirottuu ääneen ja muutakin älähdettyy,, peitän suun ja kattelen kuulikohan kukaan? sitä saattaa jatkuu ihan pitkänkin aikaa. nää tulee nykyään ihan lievistäkin tai sanotaan ei tarttee juurikaan sanoo mitään erikoista tai tehdä. oon niinsanotusti kohta tään pikkupömpelin vanki.
- tuttuvieras
Sullahan on Touretten syndrooma!Kirjoita nimi muistiin ja mene lääkäriin,niin saat oireillesi hoitoa.Et ole hullu,etkä voi noille mitään.
- Tollo.höperö
Ihanko totta olet muka 62v? Älä naurata. Olet korkeintaan 16v. Trolli mikä trolli.
- hypotenuuska
no synytymäajan perusteella oon tuon mainitsemani ikänen. Mistäs sen muuten vois laskea. Ja nimittäin matemaattisissa taidoissa päihitän aikamonet, vaik elämä on ollu risasta ym. koulutin itteni melko hyvin mut kuten kirjoitin kaikki ei menny ihan just niikuin olis toivonu, tai tiedä häntä. mut onhan mulla toivoo, on näkyy hullumpiakin, kuten sinä. heh se siitä .
- Tollo.höperö
Minä olenkin virallisesti hullu. Mutta komeasti pyyhkii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418