Ny koko Perhon maantieltämetsästäjen patalioona liikkeelle Toyta Landcrusereilla. Kivikankaalla on yksi jänis selvinnyt hengissä paikallisilta metsästäjiltä. Nyt kun kaikki rahat menee toyotan dieselveroihin ja osamaksuihin ja nälkä on karmea, niin jokainen gramma lihaa on tarpeen. Eihän lapsiakaan uskalla pitää ulkona, kun jänis on varmaan vielä hengissä. Onneksi ei enään muita riistaeläinten jälkiä ole havaittu. Urhea metsästäjä puolusti perholaisia jopa uhrautumalla linja-autopysäkillä, tosin vetelin puolella odottelemassa, että jahka se elukka tulisi kokkolasta linja-autolla. Onneksi eläimet ovat niin fiksuja ettei maasturista tarvii ulos mnta askelta ottaa. Eihän kesäkengissä ole sopivaa metsään mennä.
Jäniksen jäljet nähty perhon kivikankaalla
Perholainenautoilija
1
169
Vastaukset
- onmuutenjännää
Mahtaako se olla sama jänis, mikä on nähty perhon möttösesä .ilmoittakaa möttösen metsästys-seuralle,että olkaa varovaisia.Kaikki kynnellekykenevät passiin ja ääneti. nyt on tosi kysymyksessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855020- 473332
- 1003240
- 1992473
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322384- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171773- 201716
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51649- 1821648