Kahdeksan koiran kärsimys!!!

EläinkärsiiAina

Kuka nainen piti huonosti kahdeksaa Englanninspringerspanielia Hämeenlinnassa. Nimi vaan sille todella häpeällistä. Ei pidä ottaa lemmikkejä, jos ei osaa niistä huolehtia. Ehdollinen vankeus ei ole riittävä rangaistus eläinten kiduttamisesta, se on kuin päänsilitys. Ehdoton vankeus, kunnon sakot ja ikuinen eläimenpitokielto olisi vähin rangaistus.

Toivottavasti nainen saa maata omissa ulosteissaan, kun aika koittaa. Samaa lääkettä, mitä on itse antanut omille lemmikeilleen.

13

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mee.too

MillaSartsaLuluMagia. Ennenkin syyllistynyt moiseen.

• huonoontilanne

Todelliinen rimanalitus puoluepukarelta. Eläintenten kärsimyksestä tehdään vitsi, jota pallotellaan rakkaiden poliitikkojen kesken.

Sellainen kaupunki, kuin on ihmiset.

• lkkjhoplöjkbhghnj

Taidat olla itse syyllinen.

• IlmiantakaaRääkkääjät

Miksi eivät naapurit puuttuneet asiaan. Kyllä nälkäiset koirat varmaan myös pitivät ääntä.

Yleensä naapuri on huomauttamassa koiranjätöksistä. Niitä on oikein nk. koiranpaskankyttääjiä, kun ei ole muuta puuhaa. Miksi ei yhtä kärkkäästi puututa naapurien eläinrääkkäystapauksiin.

• siksieiuskalleta

Pelätään, että saadaan rääkkääjä kimppuun. Eläinsuojelu ihmiset pelkäävät kissojaan huonosti hoitavia. Ovat mielin kielin kotikäynnillä, ettei revitä silmiä. Kun virkaeläinlääkräi joutuu käymään tilalla, jossa on huonosti hoidettuja eläimiä, hän parkkeeraa autonsa nokka ulosmenotielle, että pääsee helposti pos, jos menee uhkaavaksi.

Täyspäiset ihmiset eivät hoida huonosti tai rääkkää eläimiä.

• huonolakitulossa

ELÄINSUOJELULAKI PITÄISI SAADA PAREMMAKSI. Pitkät eläintenpitokiellot, joita myös VALVOTAAN.

• antakaaneuvo

SIIS MITÄ VOI TEHDÄ, JOS HUOMAA, ETTÄ NAAPURISSA ELÄIN VOI HUONOSTI.

• EläinkärsiiAina

Soitat eläinsuojeluvalvojalle, teet nimettömän ilmoituksen netin kautta. Poliisin velvollisuus on myös puuttua asiaan. Pahinta on, ettei tee mitään asian hyväksi.

• lisääneuvoja

Tätä pitäisi levittää vaikka Facessa. -On sitten eri asia, onko virkaeläinlääkäriä juuri silloin olemassa. Hämeenlinnassa on ollut pitkiä aikoja, jolloin ei ollut mitään eläinsuojelua.

Kokemuksesta, omasta ja muiden, tiedän.

Mitäs silloin tehdään.

• LakiKovemmaksiJaÄkkiä

Johonkin näistä soitto, tai sitten poliisille. Netissä voi ilmoittaa myös nimettömänä, mikäli huomaa eläinrääkkäystapauksen.
      Hämeenlinnan Seudun Eläinsuojeluyhdistys toimii Suur-Hämeenlinnan (Hämeenlinnan kantakaupunki, Hauho, Renko, Tuulos, Lammi, Kalvola), Hattulan ja Janakkalan alueella.

Kyllä eläinsuojeluvalvoja joutuu erinäisissä tapauksissa ottamaan poliisin mukaan. Hankalia tapauksia on aina joukossa.
      Itse ainakin olen tehnyt ilmoituksen , jos huomaan jotain, mikä on eläinten pidossa arveluttavaa. Mielestäni se on ihan kansalaisvelvollisuus. Eläin kun ei pysty itse tekemään muuta, kuin alistua. Eläinrääkkääjä on alatasoisin ihminen.

• Numbertwoo

Olenkohan toinen tämän ketjus osallistuja?..mietin vain

• saisiolauseampia

Arvioni on, etä ainakin viisi on krijoitellut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen