Yötä ajatellen. Viime yöks otin opamoxin, mutta ei sekään auttanu. Mun elimistö on jo tottunu siihen, eikä viitti ottaa isompia annoksia. Annan itselleni nuijanukutuksen. Rukoilkaa, että saan unta ensi yönä.
Mä otin nyt melatoniinin
7
172
Vastaukset
- hyvääyötäsulle
Netti kiinni ja silmät kiinni, täältä tulee unihiekkaa. Mieti ihania asioita, niin näet kauniita unia. 🙏
- Elluhalloyb
Kummallista....
Älä nuku päiväl....
Tuuleta huone....
Rauhota itsesi..
Mä taas nukun kuin tukki...ja aikas monta tuntii....
Hyvä nukkuja ain...♥😀 - unettomuusvaivaatätäkin
melatoniini ei kuulemma toimi talvella. ja edelliselle, älä kommentoi kun et tiedä kerran ongelmasta... kummallista... niin on kummallista kun itse osaa nukkua... huah
- melatoon
Kyllä melatoniini toimii..kokemusta on talvella ja muulloinkin.
- HelinästäJakeijusta
Otin stilnoctin kestäää n.tunnin niin voi alkaa taas näkemään unia
- Rauhallisiaunia
Rukoilen. Minullakin jää välillä yöuni liian lyhyeksi. Joskus otan huvin haudutettua kamomillateetä haaleana ennen nukkumaanmenoa, se rauhoittaa. Mutta pahin vika on se, että olen vain tykännyt valvoa liian myöhään, ja sitten kun aamulla kello soi kuudelta, niin väsyttää ihan vietävästä. Laadin juuri tänään uuden strategian. Alan pitämään kirjaa siitä. että moneltako menen nukkumaan, ja moneltako herään. Ja toinen kirjanpito koskee ruokavaliota, että saisi kaikki tärkeät ravintoaineet. Kolmas kirjanpito liittyy liikuntaan ja ulkoiluun. Aion tehostaa hyötyliikuntaa, ja kotona tekemistä. Väliin jätän kalliit kuntosalit, ja tilalle korkeintaan kotijumppaa ja ulkoilua. Erilaisia kotitöitä tehdessä kuluttaa hyvin energiaa, ja samalla pysyy koti kunnossa, esim. ruoanlaitto, leipominen, vaatehuolto, silitys, siivous, jne.
- Pysyykunnossa
Kuntosali 2 kertaa viikossa riittää kun tekee järkevästi ohjelmaa vaihdellen. Hyötyliikuntaa tulee tunti huomaamatta lisäksi kävely on tehokasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837