Volkswagen Clubi tiedottaa

tyly.viesti.vw

Hyvä palstan seuraaja, kiitos että olet mukana tekemässä hyvää ja ostat Volkkareita nyt ja jatkossa, kiitos kiitos kiitos.

Sain aivan hetki sitten mielettömän idean lukiessani erästä viiltävän nerokasta kommenttia, perustetaan rikollisten avustusjärjestö ja autetaan rikollisia maksamaan viranomaisten eli kyttäpoliisien antamat sakot, ai niin sehän on jo perustettu, se on se teidän eli meidän oma Volkswagen Clubi joka makselee iloisena rikollisjärjestö Volkswagenin jättisakot.

Mitä enemmän ostatte Volkkareita sitä enemmän tuette hyvää toimintaa ja sitä nopeammin Volkswagen saa sakot maksettua, Volkswagen maksaa sakot teidän rahoillanne :)

Mitä enemmän Volkswagen huijaa, sitä enemmän avustusjärjestö saa auttaa ja tulee hyvä mieli kaikille. Jippii!!! On ilo maksaa toisten sakkoja eikö vaan, yksin olisivat pulassa...trallaa ku laulattaa, Heikkiä laulattaa ainaki...

Taas on kaikki hyvin, vai mitä Heikki?

19

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konst.Skodanen

      Tero. Herätyyyys. Viikonloppukännit on nyt sun osalta otettu ja paluu arkeen alkaa. Jos saat -89 corollasi käyntiin ilman naapuriapua, niin varo työmatkalla ettei VW, tai Skoda-poliisi satu kohdalle ja lyö pilliä suuhun. Se on sitten siinä.

      • ilmaisia.lounaitako.vw

        ai niin unohtu mainita että poliisi on lahjottu ilmaisilla volkkareilla ja skodilla vai tukeeko suomen valtio myös rikollista toimintaa.


      • OnkoElämäsiTaakka

        ZkofaKyykmanHolisti, sä oot niin turha.


      • kiitos.paljon.vw
        OnkoElämäsiTaakka kirjoitti:

        ZkofaKyykmanHolisti, sä oot niin turha.

        olenko minä volkkarille liian raskas taakka kannettavaksi, on meinaan viiltävän älykkäät kommentit kun heti ekasta palaa trollerin käämit, olen siis onnistuja. VW antaa sisältöä muuten tyhjään elämääni. Lämpimikseni näitä viiltäviä kommentteja keksin, ei mulla mitään volkkaria vastaan ole, maailma paras melkein premium auto.


    • turhuuden.vw

      Pitäähän poliisin tukea vanha tuttu, asiakkaat ovat poliisille sydämen asia, sillä ilman rikollisia ei poliisilla olisi keikkoja :)

    • uaa.poliisi

      Poliisi ostaa autot rosvoilta uaaa. sinisellä autolla ossss

    • no.oliko.kova.pala

      Oliko Malesia liian kova pala purtavaksi VW konsernille, no oliko?

      • oli.miten.oli

        näyttää olevan malesian uutiset sitä luokkaa, että kannsttaa toimittaa linkki viraomaisille, sinakin yragiin ja kuluttajasuojalautakuntaan, vai oliko se riitalautakunta

        todella kovaa kamaa siis, julkaisen myös VWTOTUUS sivuilla.


    • oikeeneropatti

      Nyt on neropatti keksinyt, ettei itse olekaan trollaaja. Vain viiltävän älykkäitä kommentteja muka päästelee.
      Mihinköhän ne on oikein joutunut, kun tälle palstalle on häneltä osunut vain umpityhmiä juttuja.

      • vituttaako.vähä.paljo

        malesian linkki lähtee tänään isojakoon, koko suomi saa lukea totuuden, joko vituttaa valmiiksi, sinä äpärä linlinpoistattaja, eikö suomi ole valmis kuulumaan totuutta volkkarin maailman laajuisesta kusetuksests, ei se mitään, minä pidän huolen että kaikki lukee sen :)


    • huijari.nyt.nurin

      muistakaa etsiä tietoa Malrsian volkswagen touhuista, siellä vw on täysin kusessa vikavankkureidensa kanssa, yritän koko ajan julkaista hyvää linkkiä, mutta vwtrolli poistattaa sen jatkuvasti, varmuudella sakkaa suomen myynnit kun juttu leviää mediassa. vw on ihan vitun törkeä firma ympäri planeettaa. laittakaa linkki heti talteen kun näette sen ja jakakaa joka paikassa, linkki on voimalinkki

      • kirotus.virhe

        siis Malesian Volkswagen kyseessä


    • sankariainesta

      Taas haukut kiukuspäissäsi väärää henkilöä.
      Ja miten voit olla noin hölmö?
      Jaat linkkiä, joka on koko maailman luettavissa netistä.
      Mikä sankariteko!
      Ole hyvä vaan. Ja miten tuo vaikuttaa esim. minuun, koska en välitä tuosta hevon paskaakaan?

      • naurattaa.ihan.vw

        ompa iso vitutus yhdestä linkistä, mitä enemmän sua vituttaa jonkin jutun julkaisu, sitä messevämpi on jutun anti ja ette vv autossa halua ihmisten lukevan faktaa maailmalta koska se haittaisi myyntiä ihan helvetisti. sinua siis vituttaa minua ei, ei minulla ole siinä linkissä kiinni pennin jeniä, mutta vv auton velat jää maksamatta jos autonromuja ei saada kaupaksi. vv auto on aivan kusessa nyt tuon yhden linkin takia ja sekös naurattaa


    • Kokkeli45

      Kunhan aloittaja joskus pääsee koulunpenkille, niin siellä sinulle käy ilmi, että Clubi kirjoitetaankin muotoon Klubi.
      Siihen asti voi pysytellä teletappien keskustelusivuilla.

      • oho.mikä.apina

        oi nyt sitä tuntuu vituttavan jo kirjaimetki, minäpä kuule kirjoitan tänne suomi pslstalle ihan mitä ja miten lystään niin kauan kun siitä ei joku minulle erikseen maksa, eli rahalla korjaan kielioppivirheet vaikka heti, miten omis 27 tonnii per juttu, onnistuuko? Clubilla tapaillaan, vai mitä urpo?


    • vieläköpidemmälle

      Malesia-vv auto?
      Nyt haetaan jo aika kaukaa.
      Huvinsa kullakin.
      Ei voi kuin ihmetellä.
      Ennen sanottiin tuommoisista, että hullu tai humalassa...

    • ilmainenneuvo

      No, en itse ole kyllä kuullut malesian ongelmista.
      Eikö kukaan vw- vastainen lehden toimittajakaan ole tuota älynnyt?
      Niillä ei varmaan tuo netti toimi?
      Onneksi meillä on tuo röllipeikko, joka paljastaa "kaiken".
      Seiskaan kun linkkaa, voi saada rahapalkinnon!!
      Tämä oli Ilmainen neuvo.
      Ei tarvitse kiittää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe