Olen huomannut

VOITTAMATON1969

koko elämässäni, kun ensinnäkin aloitin elämäni yksinäisyyteen liittyen jo 2-v. pikkupoikana ollessani niin, kun muilla on aina ollut kavereita ja se ei minua ole koskaan haitannut, kun minulla ei ole koskaan ollut kavereita ei yhtäkään, kun itse haluan olla yksin niin olen huomannut, että, kun muita on huomattavasti enemmän niin se on helppo puhua vaikka mitä yksinäisestä ihmisestä, kun teillä on kavereita ja ystäviä ja tukijoukkoja, josta johtuen te ITSE olette lapsellisia ja raukkamaisia, jos te ITSE joutuisitte täällä MAAILMASSA YPÖYKSINÄISEKSI niin teistä muista MAAPALLON ihmisistä EI yksikään enään olisi elossa ja tämä on kyllä yksiselitteisesti tosiasia minun elämästäni. Täytän 49-v. Helmikuussa 2018 ja silloin tulee YKSINÄISYYTTÄ täyteen 47-v. MAAPALLO on täten hävinnyt minulle KAIKISTA asioista ja tällä tavalla puhuu YKSINÄISYYDENKIN voittamaton MAAILMANMESTARI PISTE!!!

4

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VOITTAMATON1969

Ikävä kyllä YKSINÄISYYS asia pitää paikkansa ja toinen on se TIETOKONEPELIN voittamaton maailmanmestari vuodelta 1994 siis MINÄ olen se 1 ikuisesti..oli miten oli..,, kun se peli jouduttiin lopettamaan kokonaan, kun ei mistään löytynyt täällä MAAILMASSA vastustajia ja tekemään muille MAAPALLON ihmisille huomattavasti helpommaksi Esim. Se pieni pallo siinä pelissä näkyy teille muille MAAPALLON ihmisille koko ajan ja sen pienen pallon liikerata ollaan laitettu TÄYSIN lasten kenkiin. En viitsi edes aloittaa sellaista peliä, jossa PALLO on silmille näkyvissä ja sitäpaitsi..minua ei enään kiinnosta tietokone pelit ja sitäpaitsi minua kiinnostaa seuraavat asiat------->

-----> 0w3utv0n83wy8uvt83by853m8cw348yU 0VW93IU 08Y5VBGW309B5M8UG805UB80W
      OW3UTYV80B3WYNV8B0NNV8395 380 GW58UGHOSBU 5Yvyu0w83utv083wy4u g083wy 8304ygvw4y g938wuy g9uy93gy

30W8TU0834WTU08VNT083WYT0VU0394UTN3W8Y0B08TUVW0834VURWS0NYG95NY97YN97Y

03w8tuv0u9y8b05w3yb780uvm0u580nybu8bgyugyn57gyn9ygn97

ja näitä voidaan käyttää Esim. Grafittien teossa, koska olen TAITEILIJAKIN!!!

Esim. Jos JÄÄKIEKKOILIJA iskee kiekon maaliin 250 km/h niin sehän on voittamaton MAAILMANMESTARI, kun ihmisiä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin monenlaisia.

Esim. Pitkätukkainen mies vetää DIESELVETURIA hiuksillaan, joka onnistuu siksi, että hänen hiuksen paksuus on normaalia paksumpi ja ne hiukset ollaan kierretty, kuten meriköysi, joka testataan vetolujuuslaitteessa, kun ne säikeet ollaan kierretty, kuten sen miehen hiuksetkin, kun vetää sitä DIESELVETURIA...tosi mahtavan näköistä, kun se mies tietää mitä tekee..TOSI MAHTAVA ITSELUOTTAMUS ja MOTIVAATIO ja KESKITTYMINEN j.n.e.

Jokainen ihminen on VOITTAJA omassa elämässään ITSE.....omassa itsessään. Tämä on minun TAPA TAPA kirjoittaa siis TAPA..PRKL!!!!!!!!!!! Minun on pitänyt kaikessa hiljaisuudessani tehdä nämä 2 asiaa KYMMENIEN VUOSIEN aikana, ettei kateelliset päässeet minua ENNALTA estämään tekemästä mainitut 2 asiaa, jotta sittemmin voin kehua itseäni, kuten moni muukin tekee, jos on aihetta, kuten ihmisen pitääkin, ettei motivaatio laske nollaan.

• ApteekkariJönssön

Kajaanin mielenterveyspalvelut ja riippuvuuksien- ja päihdehoito
      Vir­ka-ai­ka­na ta­voi­tat oman kun­ta­si työn­te­ki­jän pu­he­li­mit­se. Avo­hoi­to­käyn­nit ovat mak­sut­to­mia ei­kä eril­lis­tä lä­he­tet­tä tar­vi­ta. Pel­käs­tään jo huo­li it­sen­sä tai lä­hei­sen­sä psyyk­ki­ses­tä voin­nis­ta tai päih­tei­den­käy­tös­tä on riit­tä­vä syy yh­tey­de­not­toon.

Psy­kiat­rian po­lik­li­nik­ka
      P-ta­lo 2 C Sot­ka­mon­tie 13, 87300 Ka­jaa­ni
      Toi­mis­to/ajan­va­raus: 08 6156 2711
      Fax: 08 6156 2727

A-kli­nik­ka
      Lin­nan­ka­tu 18 A 10,
      4.krs, 87100 Ka­jaa­ni
      Toi­mis­to puh. 08 6156 7470

• Kunkkuno1

Mestari.hah hah.mielenvikanen no1

• dopfiend

Syö sekoboltsi ne määrätyt kuurit loppuun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe