Miksi haette kirjeystävää/ystävää?

Eisevaanmeneainaok

Miksi haette kirjekavereita tai ystäviä? Tiedän monta miehiä sekä naisia jotka on kirjotellut/meilannut näihin suomi-24 sivustolla oleviin ilmotuksiin ja eivät vastaa takaisin? Ja monesti viesti tulee bumerangina takasin, sanovat ei löydy s-posti osotetta. Älkää etsikö mitää kun ette vaivaudu vastailemaan.

30

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi-yksin

      Sama huomattu, olen vastannut moniin ilmoituksiin mutta eipä ota tulta kuin ani harvoin. Kai se on jonkinlainen hätähuuto jos laittaa ilmoituksen, aikomattakaan enempää. Kyse ehkä "kuulluksi ja nähdyksi" tulemisen tarpeesta tyyliin: Minä olen olemassa, tiedoksi vain!
      Itse vastaan ilmoituksiin koska kärsin yksinäisyydestä ja sosiaalisen kanssakäymisen puutteesta.

    • hei.olen.olemassa

      yksi-yksin
      Juuri niin,ihminen tarvitsee jonkinlaista kuulijaa,osanottajaa jolle voisi kertoa mitä haluaa,elämästään ja yleensä kaikkea hänelle tärkeää.
      Täällä voisi olla juuri sellainen palsta jossa voi purkaa sisintään keljuilematta toisille kuten keskustelupalstoilla yleensä näkyy olevan.
      Itse olen jo "vanha" mutta kovinkin elossa oleva naisihminen jolla ystävät ja tuttavat kuolee ympäriltä ja käpertyy koloihinsa muuten vaan ja heistä ei ole seuraa oikeastaan mihinkään.
      Ja rakastan kirjoittamista ja ajatusten vaihtoa ihan tuntemattomankin kanssa.

    • Ystävyyttäetsitty

      Ikävää, että tuollaista tapahtuu. Itse olen ollut aikoinani vastaaja ja sitten ystävää etsimässä ja itse kirjoittelin kaikille sekä minulle vastattiin. Niille jotka ihmettelee löytääkö täältä ketään niin vastaus on kyllä. Löysin yli kymmenen vuotta sitten täältä ystävän jonka kanssa pidetään edelleen yhteyttä ja ilmoituksen antajana löysin ystävän joka myöskin on kestänyt vuosia.
      Onhan se kuitenkin myös niin, ettei kaikkien kanssa kemiat kohtaa ja jossain kohtaa vain tulee tilanne ettei ole mitään annetavaa toiselle kaikki sanottava tuntuu olevan jo sanottu. Niinhän on myös elävässä elämässä kaikkien kanssa vaan ei juttu luista eikä ole tarpeeksi yhdistäviä asioita, mutta joka kaipaa ystävää niin kannattaa etsiä ja yrittää jollei yritä niin ei voi myöskään löytää. On vain jaksettava etsiä milloin kemiat kohtaa.

      Onnea ystävän etsintään kaikille!

    • siril

      Minulla myös ollut kirjeenvaihtoilmoitus täällä.Asiallisiin viesteihin olen vastannut mutta on tullut myös niitä vähemmän asiallisia rivoja ehdotteluita.Niihin en vastannut ja viestin lähettäjä saa syyttää itseään ettei saa vastausta jos rivoja kirjottelee.

      • rivorivo

        Mäkin vastaan vain jos haluan, muuten en ja yleensä en.


      • White_blueberry

        Itse olen saanut uusia tuttavuuksia ilman mitään tällaisia ilmoituksia. Paljon parempi kun tapaa ihmisiä reaali maailmassa eikä virtuaali maailmassa. Itse olen todennut sen pysyväksi valinnaksi. Tällaisista sivuista kun ei voi olla koskaan täysin varma. Moni saattaa esittää ihan jotain muuta kuin on, ei välttämättä ole sitä mitä väittää. Minä ainakaan en ota enää sitä riskiä, että etsisin netistä. Paljon aikoinaan tuli kaikenlaisia häirikkö viestejä minulle, että minua ei ole kiinnostanut enää vuosiin vastailla.


    • Lumihiutale1980

      Olen kyllä huomannut:(

    • kirjepaperinsyöjä

      Juu, joskus on minullakin käynyt niin, ettei toinen ole vastannut mitään. Ehkä oltiin heti alkuun liian erilaisia, että toista olisi kiinnostanut. Toisaalta mä en itse välttämättä enää kirjoita takaisin, jos toinen ei kysy sähköpostissa mitään. Muutamia sellaisia spostikavereita on nimittäin ollut. Niin loppui kyllä heidän kanssaan, kun toinen vain kertoo omaa juttuaan. Sitten oli eräs mies, joka alkoi vaikuttaa muhun ihastuneelta sposteissa jo parin viikon viestittelyn jälkeen. Laittoi oman nimensä loppuun (si). Mua jotenkin ahdisti tosi paljon, koska ei oltu ikinä sen miehen kanssa nähty, ei juteltu puhelimessa ja ei ollut edes mikään deittijuttu. Vaan enemmänkin ystäviä etsin, en mitään suhdetta jne. Lopetin siis hänen kanssaankin.

    • White_blueberry

      Niin ja entäs jos on vaikka itse vammanen,
      on vaikka aivovamma? Minulla on sellainen. Tuskin täältä kukaan sellaista huolii.

      • Minulla on pientä lukihäiriö.... Etsin kovasti ystävää


    • White_blueberry

      Ja mulla on lisäksi vienyt useampi vuosi aikaa, että olen päässyt yli niistä ikävistä viesteistä. Se ei ollu ihan mikään pikku juttu. Kannattaa miettiä tarkkaan vastaako ollenkaan semmosiin mitään. Jos on ihan tuntematon.

    • Haluaisin kirjoitella jonkun kanssa. On helppo laittaa ilmoitus. Mutta se kirjeen kirjoittaminen on hankalaa. Sitä aloittaa, jatkaa huomenna, siirtää lähetystä. Sitten se jää.

    • joskusenvastaa

      Siinäpä se onkin kun joku vastaa ilmoitukseen niin viestissä lukee ainoastaan esim. Missä asut? Eikä yhtään mitään muuta niin silloin en yleensä vastaa ollenkaan.

    • pettynytkin

      Olishan se mukava kirjoitella jos joku vaivautuisi vastaamaan enemmän kuin yhden kerran.

    • White_blueberry

      Mä aikoinaan etsin täältä vain kavereita, en halunnut olla enemmän. Ja lopetin sen takia kokonaan kun kenellekään ei käynyt se että haluan olla vain kaveri.

    • White_blueberry

      En tiedä kannattaako mun täällä mennä luottamaan enään kehenkään. Luulen että on parempi että pysyn kaukana.

    • Eiroskapostiakaan

      Minä ainakin olen vastannut kaikille asiallisille ihmisille.

    • Blue_blueberry

      Niin olen minäkin. Mutta joukossa ollut myös niitä asiattomia.

    • White_blueberry

      Aina ei sattunut sama tuuri vain. Nyt mua ei kiinnosta enään vastata kenellekään.

    • White_blueberry

      Mistä minä olisin voinut aina joka kerta tietää etukäteen sen onko joku asiallinen vai ei.

    • Blueberry_white

      Harmillisia väärinkäsityksiä sattunut.

    • Blueberry_white

      Myönnän että on mussakin omat vikansa ollut mutta vois joskus kääntää peilin myös ihteensäkin päin eikä aina syytellä kaikesta muita. Koska en usko että kaikki ois ollut aina mun syytä. Eikä varmasti ole ollutkaan.

    • Blueberry_white

      Ei kukaan jaksa tommosta että aina kaikki kaadetaan vaan ittensä päälle. Ja itessäänkö ei muka sitten koskaan näe mitään.

    • Blueberry_white

      *Siis toisen päälle kaadetaan vaan kaikki ja itessään ei muka näe koskaan sitten mitään.

    • Blueberry_white

      Olen aina ollut sitä mieltä että jos ei osaa olla mun kanssa niin ei munkaan tarvi sitten olla missään tekemisissä niitten kanssa. Niin yksinkertaista. Kaikkien kanssa ei vaan tule yhtä hyvin juttuun. En tajua mikä tässä on niin vaikeaa joidenkin ymmärtää.

    • Anonyymi

      Yksi analyysi - Olet väärä ihminen
      Minä kärsin paniikkihäiriästä. Naismeilikaveri olisi ihan kiva, mutta välillä jännittää vastata. Olen mies, enkä siten osaa olla kuin mies. Kaksimielinen, huulenheittäjä, joka puhuu myös vakavista asioista. Mutta olen mitä olen, teeskentelemättä. itken nauran flirttaan, romantisoin runoilen, olen ihan elävä olento.
      Usein vastauksista huokuu asenne minä olen ja sinä mukaudut asenne heti alkuunsa ' 'vahvat' naiset, eh. No thanks. Tämän huomaa heti siinä, että kategforioidaan kaksimielisyydet pois. Kuka sanoo, ettei puhu rivoja parhaan ystävänsä kanssa jne. ??? Me miehet olemme sellaisia, vaikka emme aina sillä mitään tarkoita. Nyky-yhteiskunta on ahdistava ja nämä ' normit' ovat syy miksi en viitsi lähteä edes tutustumaan ihmisiin. Ja ennekaikkea olen surkeassa liitossa oleva joka kaipaa jo 10 vuoden yksinolon jäkeen tavallaan vipinää elämänsä ja olen päättänyt että tämä kulisisi liitto ei estä kirjeenvaihtoa ja jos se on mennäkseen liian pitkälle, jonkun rouvashenkilön kanssa, siinähän menee. aikusiahan tässä ollaan ja kohta liian vahoja mihnkään. Minä olen elossa.
      Mutta kun näitä normeja on niin paljon ja kaikki rajoittavat ulkopuolelle, en viitsi vastata. Ei vaan löydy sitä yksinkertaista vapaamielistä hutsua, jonka kanssa retale voi heittää juttua sen välttämättä johtamatta tai tarkoittamata mitään. Mutta se voi luoda 'sähköä'. Ei ole mukavaa kirjoittaa jos joutuu salamaan tai estelemään itseään. Olen mies, olen minä ota tai jätä. mutta jos haet rehellisyyttä, lä aloita vaatimalla mitä mies ei saa olla tai saat valetta. Tai et saa ehkä vastaustakaan

    • Anonyymi

      Tai toiste päin - he ovat vääränlaisia ihmisiä hänelle...

    • Anonyymi

      Ei ole olemassa mitään vääriä ihmisiä. Ainoastaan vääränlaisia.

    • Anonyymi

      Itelläni on onneksi nykyään ihan asiallisia ihmisiä - kyllä niitäkin on.

    • Vastaisin kyllä, jos joku etsimäni kaltainen nainen vastaisi flirttiini? Onkohan niin, että juuri minun etsimät leveälanteiset kaunottaret löytää miesseuraa muualtakin, kuin täältä ja suomi 24 treffeiltä. On sielläkin muutama mieleinen, mutta eivät vastaa? Ehkä juuri siksi, että en harrasta edes hyvässä seurassa juomista, mutta poltan, ulkoilen, kävelen, uin, luen horoskooppeja, astrologiaa, ym. En käy baareissa, enkä tapahtumissa, mutta puutarhahommat käy, jos jollain naisella olisi kesämökki tai omakotitalo, maalaistalokin käy? Saa ainakin olla ulkona ja yöt on rakkauden aikaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe