Mistä narsistille hyvä asianajaja?

Korvattavaatulee

Se päivä lähenee hitaasti mutta varmasti. Ja muitakin juttuja on vireillä. Nyt ei auta enhän se miä jutut.

11

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hinta-

Kalervon apu antaa lak tuntemusta.i

• lypytyppy

Oikeuaputoimistolyt saa halvalla: Eihän matti kukkarossa kantata palkata muuta kun yhteiskunta kustantaa, mutta maksettavaa tulee narsulle muutakin josta on turha syytellä muita.

• Oletmielenvikainen

Saatko joltakin palkan siitä että jahtaat narsua ?

• Hyihelevetti

Narsu itse on hörvelö. Ei sitä tarvitse jahdata. Menee itse niin lujaa että muut ei kerkeä perässä. Kuka sen kahjon perässä yrittäisikään? Menkööt vaikka vittuun tai kuuseen. Aivan sama minne menee. Tai sitten ei mene, ei väliä. Kuka sitä hullua jahtaa?

• Komppaus2

Olipa hyvä vastaus narsulle.

• Oiikkkk

Kotisiivoojalla viheltää taas. Olisko kale vienyt juotavaa.

• Kulkune

Kiva, kun olette tuttuja. Mitä jos kirjotteletkin väärästä henkilöstä...tällainenkin mahdollisuus..kävikö mielessä pieniaivoinen

• Turhaa-sitten-kitistä

Nyt ei lähde väärä henkilö käräjille! Saa maksettavaa takuulla! Syyttäjä ei pelasta. Ei mulkku tajua vielä mikä sitä oottaa!!
        Kuulemma toisestakin jutusta valmistelua, mutta mun jutusta se mulkku saa ainakin maksettavaa!

• Jossaatkorvaukset
        Turhaa-sitten-kitistä kirjoitti:

Nyt ei lähde väärä henkilö käräjille! Saa maksettavaa takuulla! Syyttäjä ei pelasta. Ei mulkku tajua vielä mikä sitä oottaa!!
        Kuulemma toisestakin jutusta valmistelua, mutta mun jutusta se mulkku saa ainakin maksettavaa!

Milloinkas tämä oikeudenkäynti on ?

• Lilij

Juu, sanoista teoiksi

• 6000eur0a

Ilon päivä tulossa Jarsu käräjille ja maksua tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      91
      1617
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      119
      1482
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      72
      1317
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1232
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1050
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      968
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      940
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      828
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      763
    Aihe