Räsänen: tarvitsemme myös lain joka suojaa

asiaanRäsänen

uskonnolta: Alaikäiset eivät saa kuulua mihinkään uskontoon.

https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/päivi-räsänen-hsssa-tarvitsemme-lain-joka-suojelee-uskomushoitojen-haitoilta/ar-AAuHMzL?li=AAaDcIL&ocid=spartandhp

20

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zirkka
    • Räsänenhän oli hihhulikokouksessa sitä mieltä, että maallista lakia ei tarvitse noudattaa jos hihhulisanomat muuta sanoo.

      Räsänen on myös kovin huolissaan pohjanmaalaisten ruotsinkielisten hihhuleiden lasten terveydestä, koska hihhuliruotsalaiset tykkäävät ottaa snapsin jaloviinaa och pikkusen hopeavettä ocså.

      Tämä on Räsäsen mielestä kauheaa, sillä lapset voivat saada terveydellisiä ongelmia hopeavedestä.

      Räsästä ei häiritse kuitenkaan demoneilla ja perkeleillä ja saatanoilla ja helveteillä pelottelun tuoloksena syntyvät traumat lapsen kehityksessä.
      Tai pakkoruotsin ihmistä alas ajava kurjuus.

      • Ahdasmielisyys_tyhmyyttä

        Päivi Räsänen, kävit kiittämässä Soinia, oikein halaamassa, kun Soinin ei ulkoministerin ominaisuudessa katsottu käyttäytyneen väärin, osallistuessaan abortin vastaiseen katolisen uskonnon mielenosoitukseen Suomen valtion virallisella matkalla kanadassa. Ihmisellä voi olla vakaamus, mutta ei sen tarvitse olla jonkun uskonnon luoma fanaattinen vakaamus, jossa lapsi joutuu vaikeuksiin ja ahdinkoon. Tiedät myös lääkärinä, että voi olla erikoisen vaarallista, että kehittymätön lapsi on raskaana ja synnyttää.

        Sinä kuitenkin tiedät, että monet lapset ja nuoret tytöt tulevat tahtomattaan raiskatuiksi ja joutuvat varsinkin katolisissa maissa synnyttämään, mikäli joku laillinen tai laiton taho ei tee aborttia.

        Haluaisitko Päivi saman kohtalon omille lapsenlapsillesi?

        https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/52539-katolinen-kirkko-raivostui-brasilialaistytolle-tehtiiin-abortti-9-vuotiaana
        https://www.ts.fi/uutiset/maailma/1074290942/Raiskatulle tytolle tehty abortti nostatti myrskyn Puolassa
        http://voima.fi/artikkeli/2011/lapsi-lapsen-kohdussa/
        https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/soini-ei-hyvaksy-aborttia-missaan-oloissa/558889/
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/6b32e7ca-f2d4-446c-bc7b-9ab9fe9e7f1b_ul.shtml


      • Ahdasmielisyys_tyhmyyttä kirjoitti:

        Päivi Räsänen, kävit kiittämässä Soinia, oikein halaamassa, kun Soinin ei ulkoministerin ominaisuudessa katsottu käyttäytyneen väärin, osallistuessaan abortin vastaiseen katolisen uskonnon mielenosoitukseen Suomen valtion virallisella matkalla kanadassa. Ihmisellä voi olla vakaamus, mutta ei sen tarvitse olla jonkun uskonnon luoma fanaattinen vakaamus, jossa lapsi joutuu vaikeuksiin ja ahdinkoon. Tiedät myös lääkärinä, että voi olla erikoisen vaarallista, että kehittymätön lapsi on raskaana ja synnyttää.

        Sinä kuitenkin tiedät, että monet lapset ja nuoret tytöt tulevat tahtomattaan raiskatuiksi ja joutuvat varsinkin katolisissa maissa synnyttämään, mikäli joku laillinen tai laiton taho ei tee aborttia.

        Haluaisitko Päivi saman kohtalon omille lapsenlapsillesi?

        https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/52539-katolinen-kirkko-raivostui-brasilialaistytolle-tehtiiin-abortti-9-vuotiaana
        https://www.ts.fi/uutiset/maailma/1074290942/Raiskatulle tytolle tehty abortti nostatti myrskyn Puolassa
        http://voima.fi/artikkeli/2011/lapsi-lapsen-kohdussa/
        https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/soini-ei-hyvaksy-aborttia-missaan-oloissa/558889/
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/6b32e7ca-f2d4-446c-bc7b-9ab9fe9e7f1b_ul.shtml

        "Haluaisitko Päivi saman kohtalon omille lapsenlapsillesi?"

        Päiviä ei kiinnosta, kuin naapurin Jopo.


      • Ulkokultaisuus_loistaa
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Haluaisitko Päivi saman kohtalon omille lapsenlapsillesi?"

        Päiviä ei kiinnosta, kuin naapurin Jopo.

        https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/aiti-loysi-intiassa-metalliputkella-raiskatun-pienen-tyttarensa-verisena-vaatii-ankaraa-tuomiota-syyllinen-pitaa-hirttaa/7083366#gs.dw63IVw
        Tämänkö Päivi ja Sari hyväksyy.

        Lapsiin kohdistuvat raiskauksetkin johtavat raskauteen, mutta tarkoittaako Kristilliset, että tällaisisskina tapauksissakaan raskautta ei saa keskeyttää?
        Kyllä Soinin katolilaisuus on valikoivaa, samoin monen itseään uskovaiseksi kehuvan fanaattinen oikeassaoleminen on käsittämätöntä, ajatusmaailma niissäkin on valikoivaa. Politiikka on juuri sitä valikoimista, jossa uskovaisina kuvittelevat tekevänsä oikeita ratkaisuja


      • Ei_voi_olla_totta
        Ulkokultaisuus_loistaa kirjoitti:

        https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/aiti-loysi-intiassa-metalliputkella-raiskatun-pienen-tyttarensa-verisena-vaatii-ankaraa-tuomiota-syyllinen-pitaa-hirttaa/7083366#gs.dw63IVw
        Tämänkö Päivi ja Sari hyväksyy.

        Lapsiin kohdistuvat raiskauksetkin johtavat raskauteen, mutta tarkoittaako Kristilliset, että tällaisisskina tapauksissakaan raskautta ei saa keskeyttää?
        Kyllä Soinin katolilaisuus on valikoivaa, samoin monen itseään uskovaiseksi kehuvan fanaattinen oikeassaoleminen on käsittämätöntä, ajatusmaailma niissäkin on valikoivaa. Politiikka on juuri sitä valikoimista, jossa uskovaisina kuvittelevat tekevänsä oikeita ratkaisuja

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005844471.html

        Näin meillä Suomessa, mutta eihän se Päiviä ja Saria haittaisi vaikka tällaisen toiminnan tuloksena tulisi raskaaksi. Pitäisi vain synnyttää lapsi, että kaikki kiihkouskovaiset ja katolilaiset olisivat tyytyväisiä.

        Voiko näin vielä ajatella. Kyllä se kannatus laskee, myös omien kannattajien piirissä. Jokainen terveellä järjellä ajatteleva ymmärtää kyllä miksi.


      • Ei_voi_olla_totta kirjoitti:

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005844471.html

        Näin meillä Suomessa, mutta eihän se Päiviä ja Saria haittaisi vaikka tällaisen toiminnan tuloksena tulisi raskaaksi. Pitäisi vain synnyttää lapsi, että kaikki kiihkouskovaiset ja katolilaiset olisivat tyytyväisiä.

        Voiko näin vielä ajatella. Kyllä se kannatus laskee, myös omien kannattajien piirissä. Jokainen terveellä järjellä ajatteleva ymmärtää kyllä miksi.

        Onhan nähty, että näillä etelän tuliaisilla eiole mitään rajaa, minne kullinsa työntää.
        Jos pikkulapsi hymyilee kadulla, sen saa raiskata.
        Joku etelästä Suomeen tullut kansakunnan toivo raiskaa vaikkapa 10-vuotiaan.
        Tämä tulee raskaaksi ja ei saa edes keskeyttää raskauttaan.
        Oikeus on koittanut taas.


      • silläselvä
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        Onhan nähty, että näillä etelän tuliaisilla eiole mitään rajaa, minne kullinsa työntää.
        Jos pikkulapsi hymyilee kadulla, sen saa raiskata.
        Joku etelästä Suomeen tullut kansakunnan toivo raiskaa vaikkapa 10-vuotiaan.
        Tämä tulee raskaaksi ja ei saa edes keskeyttää raskauttaan.
        Oikeus on koittanut taas.

        Persujen mielestä avioliitossa raiskaus on vain perheen sisäinen asia.


      • silläselvä kirjoitti:

        Persujen mielestä avioliitossa raiskaus on vain perheen sisäinen asia.

        Persu ei ole sama kuin harras lesta tai muu hihhuli.


      • Anonyymi

        Kyllä Räsänen on viisain. Jumalalla on myös aimo annos kykyjä.
        Tämä on sanottava ihan ulkopuolisena, puolueisiin kuulumattomana, pitkän kokemuksen ihmisten arvioinnista omaavana.

        HUIPPUSOTILAS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Räsänen on viisain. Jumalalla on myös aimo annos kykyjä.
        Tämä on sanottava ihan ulkopuolisena, puolueisiin kuulumattomana, pitkän kokemuksen ihmisten arvioinnista omaavana.

        HUIPPUSOTILAS

        Kyllä Räsänen/SLAY tietää miten jumala toimii.


    • Kaksinaamaista_hapatusta

      https://yle.fi/uutiset/3-10419285

      Ei olisi uskonut, että helluntaiuskovainen Räsänen menisi halailemaan valikoivaa katolilaista uskoa harrastavaa Soinia, kun Soinin luottamuksesta ulkoministerinä äänestettiin ja syynä ministerin esiintyminen valtion varoista maksetulla matkalla abortin vastaisessa katolisten mielenosoituksessa. Eikö nyt yhdessä pitäisi tuomita katolinen kirkko kokonaisuudessaan, vääräuskoisena, haureutta harjoittavana pedofiilipappien kirkkona, missä häikäilemättömien pappien toiminta "painetaan villaisella". Kuten siis Soini tekee. Entä Räsänen, onko hänenkin mielest'ä tällaisen uskonnon tukeminen hyväksyttävää.

    • pakanaakana

      - golgatan kakkosneloset naisen kohdussa , keskeytetään välittömästi sikiäminen sillä niitä on jo aivan liikaa täällä vittuilemassa ,sano tri

      ai vittu ku toi parru jeesus vittuilee isänsä kanssa tuolla putkassa ja hullujenhuoneessa ja se ämmä vääntää kokoajan sitä umpikieroa rosvo juonta.

    • Päivi sano et me ollaa kaikki jotenkin perverssii. Ois jänskää ku Päivi ois saunassa selänpesijänä. Jotai nastaa lääkärileikki tms.... ?

    • Anonyymi

      Olen ahkera kirkossa kävijä. Kuitenkin olen tyrmistynyt miten Räsänen loihtii kirkkoon epäsopua. Minulle rakas kirkko pitää olla hiljainen ja rauhallinen. Se kuuluu kaikille ja kaikkien pitää tuntea siellä olonsa toivotuksi.
      Nyt kun kirkko on onneksi arkkipiispan johdolla uudistunut, on hyvä asia.
      En missään nimessä tue Räsästä, joka yrittää pilata minun isieni kirkon.

      • Anonyymi

        Loihtii on oikea sana tässä tapauksessa.


    • Anonyymi

      Päivi Räsänen kannattaa pakkouskontoa suomeen. Päivi haluaa itse päättää kansalaisten uskonasioista.
      Päivi ilmeisesti kokee olevansa profeetta?

    • Anonyymi

      Olisiko aika tutustua Jeesukseen perusteellisesti.

    • Anonyymi

      Miksi lastenohjelma BUU-klubben 2019 YLEN fem kanavalla ei ole suomenkielistä tekstitystä? Tasa-arvo kysymys tämäkin TAAS!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe