Kun lueskelee näitä kommentteja täällä palstoilla herää kysymys ,onko alkanut jonkinlainen uskonsota jota uskovaiset/ei uskovaiset käyvät keskenään suuntaan jos toiseenkin.
Melkein joka viestistä käy ilmi Farisealaisuus.
Enpä onneksi ole kuin tuo lähimmäiseni!
Kysymyksiä satelee MIksi?Miksi? Miksi?
Miksi lestadiolainen/helluntailainen/Vanhoillis/UUs.. jne. tekevät sitä tätä.
Eläkää hyvät ihmiset se uskonne ja elämänne parhaaksi katsomallanne tavalla älkääkä koko ajan etsikö vikoja toisen lahkon /Ihmisen elämäntavasta.
Voin kertoa kokemuksesta että jokaisen tavasta elää löytyy sanomista ja ihmettelemistä.
Vaikka ihminen olisi kuinka uskovainen ja kuuluioa mihin lahkoon tahansa niin hän on syntiin taipuvainen.
Joku yrittää itseni lailla tehdä parannusta aika ajoin(huonolla tuloksella)
Älkää tuijottako sokeasti toisen tekemisiin ja vaatiko sitä mihin teistä itsestännekään ei ole.
Itse tiedän miten Jumala tahtoo minun elävän.Joskus onnistun joissain asioissa,toisinaan taas epäonnistun.
Yritetään vain parhaamme mukaan kunnioittaa ja rakastaa lähimmäisiämme kuten itseämmekin ja JUMALAA yli kaiken.Siinä meille riittämiin yli kaikkien lahkojen rajojen. Amen!
Uskonsota
2
275
Vastaukset
- lll
Uskonsota on alkanut maailman alussa, jo silloin kun Eeva ja Aatami lankesivat syntiin ensimmäisen kerran. Jos epäuskoiset eivät vihaisi uskovaisia, eivät uskovaiset olisikaan oikeasti uskomassa, Raamattu todistaa sen. Meillä ei ole sota lihaa eikä verta vastaan, vaan henkivaltoja ja herrauksia vastaan, kirjoittaa Paavali. Se taistelu on merkki siitä, että Jumalan Pyhä Henki edelleen elää ja vaikuttaa keskellämme. Ja sota jatkuu tuomiopäivään saakka. Voi silloin niitä, jotka eivät uskoneet vaan taistelivat Jumalan Henkeä vastaan.
Jos sun lähimmäisesi kysyisi sinua auttamaan tärkeässä asiassa, sellaisessa, jota asiaa ei nyt voi yksin tehdä ja sitä apua ei myös myötäänsä tarvita, vaikkapa muuttaminen... samaan aikaan sinulla olisi toinenkin tarjous; hengelliset juhlat, joita ei myös usein ole. Kumman valitsisit? (tietäisit, että kaverisi voi kysyä muitakin apuun)
Itse luultavasti sanoisin, että jos se saa jonkun toisen, niin ottais sen.. mutta jos ei, niin sitte tulen. Tosin jos olisi todella tärkeä ja rakas tyyppi, olisin ihastunut siihen, niin apuun menisin ja sitte kyllä jollain kyydillä vielä seuroihinkin yrittäisin päästä. Kenties tämän tyypin kans just.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293125- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu71132- 58981
- 70959
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu169889Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66850Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794